Dziecko

1. Data: 2004-08-22 09:35:53

Temat: Dziecko
Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie z zapytanie dotyczace zazywania używek typu (marihuana)i ich
oznakach.Chodzi mianowicie o mojego syna ostatnio zauwazylem ze wracajac ma
zaczerwienione oczy tzn bialka i jakies male.Czy to moze byc jakis znak ze
cos bierze, alkoholu nie wyczuwam od niego?Pozdrawiam

2. Data: 2004-08-23 06:22:09

Temat: Re: Dziecko
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 22 Aug 2004 11:35:53 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, Krysztof
napisal(a):

> [...]
> zaczerwienione oczy tzn bialka i jakies male.Czy to moze byc jakis znak ze
> cos bierze, alkoholu nie wyczuwam od niego?Pozdrawiam

Może być. Ale równie dobrze może być to przemęczwenie, niewyspanie czy
stres.

--
Logan [GG: 3507735]
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=706

3. Data: 2004-08-23 07:12:27

Od: "Mateusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/4699

4. Data: 2004-08-30 16:02:18

Od: "Zn" <t...@b...nl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczerwienione oczy tzn bialka i jakies male.Czy to moze byc jakis znak ze
> cos bierze, alkoholu nie wyczuwam od niego?Pozdrawiam

to napisz ile lat ma syn i w jakim mieszka i sie obraca srodowisku

5. Data: 2004-10-18 16:59:07

Od: odi <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Aug 2004 11:35:53 +0200, Krysztof <e...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
> ze
> cos bierze, alkoholu nie wyczuwam od niego?Pozdrawiam

Jeżeli jest jakby przemęczony, ospały, powieki opadają, są lekko zasinione
to znaczy, że palił. Jeżeli zdaża mu się o czymś zapominać często to
również
może być oznaką palenia marihuany. Jeżeli nie robi tego często i nie pije
alkoholu to można przymknąć na to oko (wg. mnie), ale powinien Pan
powiedzieć
mu o tym, że Pan wie.

--
odi