Dziekuje!!

1. Data: 2003-04-21 10:07:27

Temat: Dziekuje!!
Od: "JUREK" <s...@n...ampr.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje, mojej ZONECZCE Elzuni za wspaniale jadlo przygotowane na swieta.
Ela TY wiesz ze do serca meza trafia sie poprzez zoladek
Dziekuje.
ps. mozecie mi zazdroscic takiej Zonki !
Pozdrawiam Wszystkich krazacych wokol kuchni juz prawie po Swietach
jurek :-)))

1. Data: 2003-04-21 18:44:00

Temat: Re: Dziekuje!!
Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JUREK" <s...@n...ampr.pl.invalid> napisał w wiadomości
> Dziekuje, mojej ZONECZCE Elzuni za wspaniale jadlo przygotowane na swieta.

A co nie rozmawiacie w domu ...........po swiatecznych daniach :(
pp

1. Data: 2003-04-21 18:46:54

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

JUREK wrote:
> Dziekuje, mojej ZONECZCE Elzuni za wspaniale jadlo przygotowane na
> swieta. Ela TY wiesz ze do serca meza trafia sie poprzez zoladek
> Dziekuje.

gwoli scislosci to nie o mnie ;) (a szkoda)

Elzbieta

1. Data: 2003-04-21 19:07:22

Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gwoli scislosci to nie o mnie ;) (a szkoda)

nie martw sie oni maja ciche dni po tych daniach dlatego musi pisac te
podziekowania dla niej w internecie :))

1. Data: 2003-04-21 19:22:29

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

> A co nie rozmawiacie w domu ...........po swiatecznych daniach :(

A czy nie moze sie pochwalic wspaniala zona przed wszytskimi "czytacielami"
grupy? :)
I skad wiesz czy nie podziekowal jej samej w inny wspanialy sposob? :)

Marta

1. Data: 2003-04-22 03:26:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JUREK" <s...@n...ampr.pl.invalid> wrote in message
> [...]
> Dziekuje.
> ps. mozecie mi zazdroscic takiej Zonki !
> Pozdrawiam Wszystkich krazacych wokol kuchni juz prawie po Swietach

to gdyby nie umiala gotowac to nie mielibysmy juz czego zazdroscic?
iwon(k)a

A wy gdzie...
SZUKAM KONTAKTU DO...
WSPANIALE PRZEPISY