Dziękuję Gabi

1. Data: 2004-08-18 21:21:58

Temat: Dziękuję Gabi
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

własnie zakladam swoj pierwszy ogród 2.000 m
i proszę jeśli ktoś ma jakieś roslinki w nadmiarze bardzo chetnie przyjmę

Na powyższą moją serdeczną prośbę - własnie Gabi jako jedyna zareagowała i
nawet pocztą przysłała mi roslinki.
Za co bardzo, bardzo serdecznie dziękuję (w duchu żałuję, że tylko ona)
pozdrawiam wszystkich grupowiczów
grazka

2. Data: 2004-08-19 06:22:05

Temat: Re: Dziękuję Gabi
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

agrazka wrote:
> własnie zakladam swoj pierwszy ogród 2.000 m
> i proszę jeśli ktoś ma jakieś roslinki w nadmiarze bardzo chetnie przyjmę

Napisz gdzie mieszkasz.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-08-19 14:25:48

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Napisz gdzie mieszkasz.
>
> Pozdrawiam
>        Bea

mieszkam w Lodzi

pozdrawiam
grazka

4. Data: 2004-08-19 18:55:42

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> mieszkam w Lodzi
>
> pozdrawiam
> grazka

Na tak dokładny adres na pewno wszystko dojdzie ... ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-08-19 19:18:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agrazka napisał:
> [...]
> nawet pocztą przysłała mi roslinki.
> Za co bardzo, bardzo serdecznie dziękuję (w duchu żałuję, że tylko ona)

Heh, poczytaj archiwum grupy a zobaczysz, że nie taki diabeł
straszny jak go malują:-) Była na ten temat dyskusja bodajże
wiosną.

Przyjedź na spotknie a na pewno nie wyjedziesz z pustym
bagażnikiem:-)

A jak Cię zawieje w Beskidy to zapraszam na wykopki:-)
Widły są, szpadel również:-)*

Pozdrawiam
Marta

* róż powyższa oferta nie obejmuje;-)

6. Data: 2004-08-19 19:29:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyjmę

> Przyjedź na spotknie a na pewno nie wyjedziesz z pustym
> bagażnikiem:-)

O to, to! Z ust (z klawiatury) mi to wyjęłaś :-)).

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-08-20 07:26:38

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał >
> Przyjedź na spotknie a na pewno nie wyjedziesz z pustym
> bagażnikiem:-)
>

> Pozdrawiam
> Marta

No widzisz, a miałaś opory przed wzięciem udziału w spotkaniu u Marii:)
Pozdrowienia Gabi

8. Data: 2004-08-20 11:46:32

Temat: Odp: Dziękuję Gabi
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjedź na spotknie a na pewno nie wyjedziesz z pustym
> bagażnikiem:-)
A propos pustych bagażników - droga Marto - kiedy rozpoczynamy akcję 'biała
piwonia'???
Pozdrav.Rene

9. Data: 2004-08-20 13:42:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GabiS napisał:

> No widzisz, a miałaś opory przed wzięciem udziału w spotkaniu u Marii:)
> Pozdrowienia Gabi

Ja? Skąd. To bezpodstawna plotka:-)
Udział bym wzięła jak najbardziej, ale nie mam jak dotrzeć,
trochę daleko.

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-08-20 13:42:57

Temat: Re: Odp: Dziękuję Gabi
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene napisał:

> A propos pustych bagażników - droga Marto - kiedy rozpoczynamy akcję 'biała
> piwonia'???

Spoko, upomnę sie:-)

A trawki rosną? Ze pozwolę sobie na prywatę:-)
Bo jak rosną to Ci mogę dosłac coś nowego:-)

Pozdrawiam
Marta

Drogie/dobre czy kiepskie/tanie?
opadające liście wiśni