Chwasty w trawie - czym wytepic?

1. Data: 2004-08-19 05:06:36

Temat: Chwasty w trawie - czym wytepic?
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy istnieje jakiś środek na wytępienie chwastów i innych roślinek oprócz
trawy?
Najlepiej aby był to środek np. w granulkach do rozrzucenia

Dziękuje za informacje

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2004-08-20 09:51:07

Temat: Re: Chwasty w trawie - czym wytepic?
Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieje jakiś środek na wytępienie chwastów i innych roślinek oprócz
> trawy?

Witam.Początkowo używałam do tego noża i widelca /mlecze/.Z braku kondycji
od paru lat rozpylam zawiesinę np STARANE .Należy ją stosować 3 dni przed
koszeniem.Dolistnie trafia do korzeni i roslina po kilku dniach
usycha.Skuteczne,ale stosujęzdala od roślin warzywnych. Pozdrawiam Krysia

3. Data: 2004-08-20 09:57:36

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ja swoje usuwałem przez opryskiwanie. Uzywałem MNISZKA na rosliny dwuliscienne,
po oprysku po jakiś 3 dniach zaczeły więdnąć potem pod kosiarke . po jakis 2
tygodniach nie było po nich sladu. Podobno calkiem dobry jest też STARANE ale
nie uzywałem i nie mam zdania. tzreba tylko wybrac odpowiednia pogodę nie moze
byćdużego wiatru bo rozniesie na inne rosliny i też ja wykończy i przez trzy dni
nie powinno padąc bo zpłucze ten środek z lisci. Wtedy trzeba powtórzyć oprysk

Pozdrawiam Jacek

4. Data: 2004-08-23 00:24:24

Od: nutado <g...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl napisał(a):
i przez trzy dni
> nie powinno padąc bo zpłucze ten środek z lisci. Wtedy trzeba powtórzyć oprysk
>
> Pozdrawiam Jacek

raczej okolo 3 godziny :)

5. Data: 2004-08-23 05:10:38

Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

a istnieje coś w granulkach do rozsypania?

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzia
futrzak

6. Data: 2004-08-25 10:59:01

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> m...@o...pl napisał(a):
> i przez trzy dni

> raczej okolo 3 godziny :)
?????? nie zdązy pobrać trucizny!. poczytaj instrukcje

7. Data: 2004-08-25 11:03:18

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Hej,
>
> a istnieje coś w granulkach do rozsypania?
>

> Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzia
> futrzak

są nawozy (granulaty)z odchwaszczaczem ale nie działały u mnie. a te rozpylane
są skuteczne. Czemu sie bronisz przed rozpylaniem?
Jacek

8. Data: 2004-08-25 11:51:06

Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> są nawozy (granulaty)z odchwaszczaczem ale nie działały u mnie. a te
rozpylane
> są skuteczne. Czemu sie bronisz przed rozpylaniem?
> Jacek

Z prostej przyczyny, otwieram sobie opakowanie i rozsypuje, a z rozpyleniem
to troszke wiecej zachodu. Czyli lenistwo. Kupilem juz srodek do rozpylenia
i w sobote rozpyle.

Dziekuje za informacje
futrzak

9. Data: 2004-08-26 11:52:24