opadające liście wiśni

1. Data: 2004-08-18 14:55:43

Temat: opadające liście wiśni
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyszła dziś do mnie sąsiadka i powiedziała że moje wiśnie są chore
ponieważ zrzucają już liście, powiedziała że to "przedwczesna opadzina
liści". Czy słyszeliście o czymś takim ??? Bo ja nie.
Owoce zebrane więc myślę że ma prawo już zasypiać, po za tym w zeszłym
roku też po zebraniu owoców zaczęły spadać liście, podobnie jest z
późnymi odmianami jabłoni. Czy na Waszych wiśniach są jeszcze liście, jak
one teraz
wyglądają ???

Serdecznie Miłka

2. Data: 2004-08-18 15:53:38

Temat: Re: opadające liście wiśni
Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy słyszeliście o czymś takim ??? Bo ja nie.

ja tez nie
> [...]
> wyglądają ???
>
> Serdecznie Miłka
>

> U mnie liscie wisni tez opadaja(ale jeszcze mi zostalo duzo) ale sie nie
przejmuje bo w zeszlym roku, 2 lata temu, 3 lata tmu itd. tez spadaly w tym
czasie:)A liscie zolkna i dostaja u mnie czarnych plamek.

3. Data: 2004-08-18 16:29:13

Od: "Adam Figarski" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy słyszeliście o czymś takim ??? Bo ja nie.

drobna plamistość wiśni

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

4. Data: 2004-08-18 16:40:57

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Figarski" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cg0085$ihv$1@news.onet.pl...

> drobna plamistość wiśni
>
> --
> Z pozdrowieniami Adam Figarski

No tak, ale opadające liście zawsze mają jakieś tam przebarwienia, to
tylko klony są ładne na jesień. A moje liście z wiśni usychają, zwijają się,
czasem żółkną i lecą na trawę. Myślę że to naturalna kolej rzeczy. Nie ma co
karmić bo owoce zebrane więc koniec żywota ... Nie tak jest ???

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-08-18 17:21:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
co
| karmić bo owoce zebrane więc koniec żywota ... Nie tak jest ???

Nie, jest tak, jak napisał Adam - drobna plamistość drzew pestkowych, która
niestety ma zwyczaj solidnie drzewo osłabiać. A jaką masz odmianę?
Na mojej wiśni nie widać śladów jesieni - stanowczo za wcześnie;-)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-08-18 19:28:26

Od: "jmily" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości news:cfvqn8
$dop$...@a...news.tpi.pl...

> /../ po za

w tym kontekście pisownia łączna.

jmily

7. Data: 2004-08-18 19:29:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety ma zwyczaj solidnie drzewo osłabiać. A jaką masz odmianę?
> Na mojej wiśni nie widać śladów jesieni - stanowczo za wcześnie;-)

To są szklanki ... dość stare egzemplarze ... Widziałam że dwuletnie
czereśnie też już żółkną ... narobić lamętu ???

Serdecznie Miłka

8. Data: 2004-08-18 19:33:12

Od: "jmily" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czereśnie też już żółkną ... narobić lamętu ???

lepiej narobić lamentu.

jmily

9. Data: 2004-08-18 19:40:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| To są szklanki ... dość stare egzemplarze ... Widziałam że dwuletnie
| czereśnie też już żółkną ... narobić lamentu ???

Tylko jeśli jesteś w odpowiednim nastroju:-)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-08-18 19:49:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko jeśli jesteś w odpowiednim nastroju:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Oj, broń mnie Panie Boże przed takim nastrojem :-)
Z włosami już sobie poradziłam i na razie nic się nie zapowiada na następne
podobne kłopoty .... ;-)

Serdecznie Miłka

Jak wypalić?
dziurawiec w nowej ofercie Florexpolu