Drogie/dobre czy kiepskie/tanie?

1. Data: 2004-08-18 20:15:02

Temat: Drogie/dobre czy kiepskie/tanie?
Od: Jakublad <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie na co zwracacie uwagę kupując sprzęt do ogrodu? Ostatnio w
naszej firmie poszerzyliśmy asortyment o ogrodnictwo i wzięliśmy dużo
drogiego sprzętu. Iść idzie, ale bez przesady. Za to tani, wiadomo.

W związku z powyższym, wolicie dobry sprzęt na długo, czy tani na
1-2 sezony?

Pozdrawiam. www.arsen.pl

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

2. Data: 2004-08-18 21:13:35

Temat: Re: Drogie/dobre czy kiepskie/tanie?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakublad" <u...@d...idealny.pl> wrote in message

> W związku z powyższym, wolicie dobry sprzęt na długo, czy tani na
> 1-2 sezony?

Oczywiscie wolimy tani na dlugo :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-08-18 21:23:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakublad <u...@d...idealny.pl> writes:

> [...]
> Ostatnio w naszej firmie poszerzyliśmy asortyment o ogrodnictwo i
> wzięliśmy dużo drogiego sprzętu. Iść idzie, ale bez przesady. Za to

No właśnie nie wiadomo... Może ja za silny jestem, a może ziemia u nas
taka -- fakt, jak nie żwirowisko z otoczakami to glina -- pradolina
Odry, faktem jest, że czy to widły za 20 zł, czy za 80: jedna chwała,
zęby wyginają się, a łamią przy kolejnej próbie prostowania. Co do
szpadli: w tych tańszych łamie się blacha, w tych droższych --
stylisko z rury. Więc nie wiem, co gorsze..

> W związku z powyższym, wolicie dobry sprzęt na długo, czy tani na
> 1-2 sezony?

Heh, tzw. sprzęt markowy u mnie służy 1 sezon...

Pozdrawiam
Grzesiek + 3x widły z dwoma zębami i jedne ganz nowe + x > 7 szpadli
--
Pewna Lila co żyła w Wałbrzychu
Dorabiała do pensji na strychu.

4. Data: 2004-08-18 21:41:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>szpadli: w tych tańszych łamie się blacha, w tych droższych --
>stylisko z rury. Więc nie wiem, co gorsze..
:))))))
no bo
Grzesiu w takiej ziemi sie szpadla uzywa
gdy ziemia zmoczona na glebokosci" kopu"
:)
jak przyschnie to nie szpadlem
a kilofem lub mlotem pnematycznym daje sie kopac
:)))
mam u siebie dokladnie taka sama ziemie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2004-08-18 22:17:47

Temat: Odp: Drogie/dobre czy kiepskie/tanie?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> Heh, tzw. sprzęt markowy u mnie służy 1 sezon...

Wandal! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2004-08-19 00:16:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.

> Grzesiu w takiej ziemi sie szpadla uzywa
> gdy ziemia zmoczona na glebokosci" kopu"
> :)
> jak przyschnie to nie szpadlem
> a kilofem lub mlotem pnematycznym daje sie kopac

Moja elektryczna glebogryzarka bierze nawet sucha gline.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2004-08-19 06:55:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2acwsxhqr.fsf@sapijaszko.net...

| Co do
| szpadli: w tych tańszych łamie się blacha, w tych droższych --
| stylisko z rury. Więc nie wiem, co gorsze..

No to mnie Grzesiu załamałeś. Właśnie "załatwiłam" sobie częściowo stylisko
w starym szpadlu większym (drewniane) [wykopywałam szparagi]. W szpadlu
mniejszym=tańszym od dawna wiadomo, że dobry jest do kopania małych i
słabych bylinek, bo na czymkolwiek większym się wygina. I już myślałam o
kupnie markowego Fiskarsa, a tu takie hiobowe wieści:-(

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-08-19 07:05:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-08-19 08:51:00

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> I już myślałam o kupnie markowego Fiskarsa, a tu takie hiobowe
> wieści:-(

Kup, bo warto. U nas jeden ma się jeszcze całkiem dobrze, drugi
natomiast odszedł w niebyt, ale on przeszedł swoje przy kopaniu dołków
pod słupki i generalnie podmurówki pod ogrodzenie. Natomiast widły tej
firmy -- jeśli ktoś nie ma kamieni w ziemi, to będą mu służyły długo i
dobrze.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Mirek, co mieszkał w Godowej,
Cnotę ukradł swej własnej bratowej.

10. Data: 2004-08-19 08:52:01

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> Grzesiu jest eweidentnie za silny i za szybko chce wszystko zrobic
> ::)

Wiesz, gdyby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Ta pani z miasta Odessa