Dzień Kobiet

31. Data: 2006-03-08 13:46:10

Temat: Re: Dzień Kobiet
Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio wrote:
> boletus <b...@o...pl> napisał(a):
>
> Współczesna geneza międzynarodowego dnia kobiet nie ma nic wspólnego z
> komunizmem. Dzień kobiet po raz pierwszy obchodzono w 1908 r. w
> najbardziej kapitalistycznym kraju świata, w rocznicę strajku kobiet
> z nowojorskiej przędzalni bawełny.

wiem o tym. ale u nich się nie obchodziło, a u nas tak.
tak samo z 1 maja. u nich sie nie obchodziło, a u nas i w III Rzeszy, jak
najbardziej! I w Unii też:)

moon

--
I always root for the underdog

32. Data: 2006-03-08 14:10:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wykrztuś bohaterze.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Hop!Hop! Bogusławie! Gdzie jesteś ?!

33. Data: 2006-03-08 14:12:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio wrote:

> [...]
> kapitalistycznym kraju świata, w rocznicę strajku kobiet z nowojorskiej

Mily Jacku! Geneza nie ma nic wspolnego z odczuwaniem. Mimo iz poczete
w USA, swieto to zostalo rozpropagowane przez komunistow, a w Zwiazku
Sowieckim mialo (jesli nie teoretycznie to praktycznie) swieta
panstwowego.

Mile Panie! Niezaleznie od tego jakie to swieto, uwazam, ze kazda okazja
jest dobra aby zyczyc Wam wszystkiego najlepszego i w szczegolnosci
pieknych ogrodow. Co tez niniejszym czynie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

34. Data: 2006-03-08 14:15:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem o tym. ale u nich się nie obchodziło, a u nas tak.
> tak samo z 1 maja. u nich sie nie obchodziło, a u nas i w III Rzeszy, jak
> najbardziej! I w Unii też:)
>
> moon

W czasie przeszłym ???

35. Data: 2006-03-08 14:48:05

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał

> Hop!Hop! Bogusławie! Gdzie jesteś ?!

Obie formy przyzwolone :-)

36. Data: 2006-03-08 15:09:50

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> Dobre. > :-))) > pozdr. Jerzy

Jerzy, nie wiem, co w tym śmiesznego, takie są fakty:
to była 50 rocznica, w 1857 roku kobiety zatrudnione w nowojorskiej
przędzalni bawełny zorganizowały strajk i domagały się krótszego dnia
pracy oraz takiego samego wynagrodzenia za pracę, jakie otrzymywali
mężczyźni, a w 1908 żądały prawa do udziału w wyborach.
Jest mało prawdopodobne, aby to Lenin organizował te protesty, bowiem
urodził się dopiero w 1870 roku.

Jerzy, to pewnie wiesz, że pierwsze państwo komunistyczne powstało po
rewolucji 1917 roku, czyli 60 lat później.

Pozdrawiam. Jacek

37. Data: 2006-03-08 15:11:55

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również dziękuję:)

Panowie jak zwykle sobie dyskusji darować nie mogli, zapominając że wiele
kobiet na tej grupie w czasach PRL-u nosiło warkoczyki a prezenty dostawały
1 czerwca...
Ech, faceci... a może by tak chociaż raz niczego nie zepsuć;)

Pozdrawiam,
Marta ubawiona
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

38. Data: 2006-03-08 15:17:37

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):
> [...]
> wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia,
> by w każdym dniu roku uśmiech na Waszych twarzach
> gościł tak samo często, jak w tym dniu.
>

> Bądźcie bardzo mądre,
> Bądźcie bardzo miłe,
> Bądźcie zawsze szczere,
> Miejcie wszystkie miłe zalety
> Niech z Was wyrosną
> Idealne kobiety.
>

> Pragnę życzyć wszystkim Paniom,
> by zawsze miały cztery zwierzęta:
> norkę na ramionach, jaguara w garażu,
> lwa w łóżku i osła, który by za to wszystko płacił!
>
> Na dodatek storczyk wychodowany specjalnie na tą okazję :-)

No i usmiałam się okrutnie :))))) Nie ze stroczyka a z wierszyka :))
Boguslawie jesteś neisamowity :)))

Przy okazji przypomiałam sobie o prezentach jakie fundowali nam koledzy
w Liceum. Było ich 5-ciu, dziewczyn ponad dwadzieścia. Pamietam, że raz
podarowali nam po książeczce "O miesiaczkowaniu i jego zaburzeniach" :)))

Pozdarawiam
Kaśka

39. Data: 2006-03-08 15:17:38

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio napisał(a):

> Jerzy, nie wiem, co w tym śmiesznego, takie są fakty:
[...]
> Jerzy, to pewnie wiesz, że pierwsze państwo komunistyczne powstało po
> rewolucji 1917 roku, czyli 60 lat później.

Dobre.
:-)))
pozdr. Jerzy

40. Data: 2006-03-08 15:23:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):
> [...]
> 1 czerwca...
> Ech, faceci... a może by tak chociaż raz niczego nie zepsuć;)

To się nie uda.
pozdr. Jerzy
--
licznik wskazuje na zmianę warty: 2006-1998 = 18 lat.
Dopiero albo już.

koniec żartów
Gdzie w internecie znajdę Adonis vernalis po angielsku?
wysępiłbym :-)
jak odstraszyc koty?
Gdzie kupić drzewka?