koniec żartów

1. Data: 2006-03-07 20:05:32

Temat: koniec żartów
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Dzisiaj ostatni dzień głosowania na maskotkę grupy w nowym
sezonie. Wszyscy, którzy głosują na sikorkę mają u mnie piwo. :-)
Szanowny Wysoki Komisarzu Skrutacyjny proszę zapisać mój głos na
sikorkę!
Pozdrawiam ostatecznie Ja...cki

2. Data: 2006-03-07 20:34:43

Temat: Re: koniec żartów
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> [...]
> sezonie. Wszyscy, którzy głosują na sikorkę mają u mnie piwo. :-)
> Szanowny Wysoki Komisarzu Skrutacyjny proszę zapisać mój głos na

No to mój głos na ropucha.
http://www.wallpaper.net.au/wallpaper/other/Jamster%
20Crazy%20Frog%201%20-%201024x768.jpg
:-)))
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-03-07 20:45:03

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:
> Hejka. Dzisiaj ostatni dzień głosowania na maskotkę grupy w nowym
> sezonie.

Przedostatni:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=40465489

> Szanowny Wysoki Komisarzu Skrutacyjny proszę zapisać mój głos na
> sikorkę!

Zapisano!

Komisja Skrutacyjna

4. Data: 2006-03-07 21:13:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to mój głos na ropucha.

I mój też chociaż ja na tego naturalnego ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: JA tam sądzę że Komisarz już ma wszystko wyliczone i tylko sypnie
liczbą z rękawa ;-)

5. Data: 2006-03-07 22:16:22

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> [...]
> sezonie. Wszyscy, którzy głosują na sikorkę mają u mnie piwo. :-)
> Szanowny Wysoki Komisarzu Skrutacyjny proszę zapisać mój głos na

No toś się zrehabilitował :-D

Ja oczywiście też na sikorkę

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2006-03-07 22:56:47

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sezonie. Wszyscy, którzy głosują na sikorkę mają u mnie piwo. :-)
> Szanowny Wysoki Komisarzu Skrutacyjny proszę zapisać mój głos na

Jestem zmuszona zrezygnować z mojego pięknego bociusia(-:
Głos oddaje na ropuchę,
nie za póżno? komisarzu ?

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2006-03-08 00:31:22

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem zmuszona zrezygnować z mojego pięknego bociusia(-:
> Głos oddaje na ropuchę,
> nie za póżno? komisarzu ?
>
> Pozdrawiam TeresaR

Jak na ropuszkę, to myślę że nie za późno i komisarz się ze mną chyba zgodzi.
Nieprawdaż komisarzu? :)

8. Data: 2006-03-08 09:27:57

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar 2006 01:31:22 +0100, "Paweł Woynowski"

> Jak na ropuszkę, to myślę że nie za późno i komisarz się ze mną chyba zgodzi.
>Nieprawdaż komisarzu? :)

Holllenderrrr, zaspałam!
Na ropuchę!!! Na ropuchę głosuję, nawet jeśli już głos nieważny!

Pozdrawiam,
Anka :-)

9. Data: 2006-03-08 09:52:52

Od: alfaro <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> [...]
> sezonie. Wszyscy, którzy głosują na sikorkę mają u mnie piwo. :-)
> Szanowny Wysoki Komisarzu Skrutacyjny proszę zapisać mój głos na

Witam
Wstrzymywałem się z oddaniem głosu do samego końca.
Więc parafrazując przysłowie "Bliższa ciału sikorka" :)
Chociaż nie wiem czy to ma jeszcze znaczenie

alfaro

10. Data: 2006-03-08 09:57:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapisano!
>
> Komisja Skrutacyjna

Co jest ?? Dirko głosował na ropuchę, a teraz drugi raz ??

Gdzie w internecie znajdę Adonis vernalis po angielsku?
wysępiłbym :-)
jak odstraszyc koty?
Gdzie kupić drzewka?
wysiewanie nasion