Gdzie w internecie znajdę Adonis vernalis po angielsku?

1. Data: 2006-03-07 19:58:04

Temat: Gdzie w internecie znajdę Adonis vernalis po angielsku?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłek wiosenny i inne...

Dziecko zaskoczyło mnie pracą domową (nauczyciel angielskiego zadał pracę
dla ambitnych). Podał listę nazw kwiatów po Polsku które należy
przetłumaczyć na angielski.
Słowo za słowo jakoś poszło ale gdzie znaleźć nazwy własne kwiatów.

Raczej nie chcę, żeby ktoś wykonał tą pracę za dziecko więc nie wchodzi w
rachubę po prostu tłumaczenie, natomiast bardzo proszę o jakieś wskazówki,
gdzie i jak szukać.

Aha, ja nie znam angielskiego... Czy są jakieś strony angielskojęzyczne,
podobne w budowie i założeniach do
http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Adonis_vernalis.h
tm

2. Data: 2006-03-07 20:09:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Mar 2006 20:58:04 +0100, Sławek SWP napisał(a):

> [...]
> przetłumaczyć na angielski.
> Słowo za słowo jakoś poszło ale gdzie znaleźć nazwy własne kwiatów.

Pheasant's Eye.
Musisz posłużyć się google i szukać obok łacińskich common names.
Ewentualnie wejśc do TaBazy, wszystkie opisane rośliny mają też podane
angielskie i niemieckie nazwy.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-03-08 03:30:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Pheasant's Eye.
> Musisz posłużyć się google i szukać obok łacińskich common names.
> Ewentualnie wejśc do TaBazy, wszystkie opisane rośliny mają też podane
> angielskie i niemieckie nazwy.

W Google najlepiej wpisac:
"adonis vernalis" synonyms
W ten sposob na przyklad wyskakuje strona
http://www.homeoint.org/illustr/a/adon.htm
gdzie jest wiele nazw angielskich.

Natomiast do przejscia z laciny na polski dobra jest strona
http://zatoka.icm.edu.pl/eden/html/s1query.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-03-08 08:59:27

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> przetłumaczyć na angielski.
> Słowo za słowo jakoś poszło ale gdzie znaleźć nazwy własne kwiatów.
[...]

Podeślij mi na priv lub wklep na grupę.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-03-09 08:30:12