Dzika łąka - co na perz ?

1. Data: 2010-04-29 11:40:31

Temat: Dzika łąka - co na perz ?
Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jest sobie byłe pole uprawne, które wygląda jak dzika łąka
(podbiał, koniczyna, stokrotki rumianek)
i w zasadzie takie ma w większości pozostać
(oprócz niewielkiego warzywnika + jakieś drzewka).

Niemniej jest mocno poprzerastane perzem, tworzącym
trudną do przekopania (nawet glebogryzarką) darń.

Czy możecie polecić jakiś środek (oprócz prac manualnych i Roundup'u ;-),
który pozwoli wybiórczo i skutecznie pozbyć się chwasta ?

Pzdr

JKK

2. Data: 2010-04-29 15:10:51

Temat: Re: Dzika łąka - co na perz ?
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy możecie polecić jakiś środek (oprócz prac manualnych i Roundup'u ;-),
> który pozwoli wybiórczo i skutecznie pozbyć się chwasta ?

Jeśli nie chemia i nie prace ręcznę to w grę wchodzi jedynie praca nożna.
Konia z pługiem lub silnikowo-kołowa traktora z pługiem.
W przyrodzie cudów nie ma. Cudownych rozwiązań też.
Bywają cudowne efekty ciężkiej i mozolnej pracy.

Pozdrawiam praktycznie
skryba

3. Data: 2010-04-29 15:38:29

Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli nie chemia

Może być chemia, tylko może nieco mniej ekstremalna
od ww. środka :-)
Może np.:
http://www.allegro.pl/item993079163_agil_100_ec_1lit
r_na_chwasty_jednoliscienne.html ?
W nazwie ma "selektywnie" :-)

Pzdr

JKK

4. Data: 2010-04-29 18:08:34

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może być chemia, tylko może nieco mniej ekstremalna
> [...]
Witam!
Ja stosowałem FUSILADE FORTE R 150 EC, zadziałało! To co miało pozostać nie
zginęło. Zwalczyło perz i inne trawy,
Pozdrawiam - Waldek

Zamienniki środków na opryski
pompa do beczki do podlewania