Jaka jest trwałość kosiarki?

1. Data: 2010-04-29 18:15:17

Temat: Jaka jest trwałość kosiarki?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kosiarkę z silnikiem Honda 5,5 na "podwoziu" Boss. Ma 10 lat i obrabia
około 15 arów trawy. Nie piszę celowo trawnika, bo część to wertepy po
truskawkach porośnięte trawą.
W tym roku silnik zaczął trochę dymić, a spaliny śmierdzą. Pali łatwo, ale
chyba więcej paliwa bierze, niż brała kiedyś, ale może mi się wydawać.
"Podwozie" jest już mocno sfatygowane. W jedym miejscu jest już dziura
(zaspawana), a rdza swoje zrobiła od środka mimo czyszczenia i malowania
prawie co rok.
Powiedzcie, jaka jest trwałość takiego sprzętu?
Czy już mam szukać całej nowej, czy może tylko wymienić podwozie a silnik
jeszcze da się podreperować?
Jacek

2. Data: 2010-04-29 20:28:27

Temat: Re: Jaka jest trwałość kosiarki?
Od: Zyga <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Czy już mam szukać całej nowej, czy może tylko wymienić podwozie a silnik
> jeszcze da się podreperować?
> Jacek

Silnik zapewne jest OK. Jesli wymieniales olej zgodnie ze wskazowkami
producenta to nie masz sie o co martwic. A reszta... troche dziwne, ze
miales wstawki ale nic to. Kontroluj dalej :)

--
pzdr - Zyga

3. Data: 2010-04-29 20:40:57

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> Mam kosiarkę z silnikiem Honda 5,5 na "podwoziu" Boss.

Silnik Hondy jest nie do zabicia /zazdroszczę/
Zadbaj o niego /filtr, olej/ i dalej jazda ;)

4. Data: 2010-05-01 18:08:14

Temat: Re: Jaka jest trwa?o?? kosiarki?
Od: Jan <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-29 20:15, Jacek pisze:
..
> W tym roku silnik zacz?? troch? dymi?, a spaliny ?mierdz?. Pali ?atwo, ale
> chyba wi?cej paliwa bierze, ni? bra?a kiedy?, ...
===================

To, co piszesz, wskazuje na zużycie pierścieni. Konieczny remont
silnika... Po weryfikacji może się okazać, że remont jest nieopłacalny.
10 lat...
--
Pozdrowienia
Jan

5. Data: 2010-05-08 10:35:19

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś wymieniłem filtr powietrza. Był tak zalepiony, że aż strach (a zdawało
mi się, że jest niedawno wymieniany;-).
Wymieniłem też świecę. Silnik przestał dymić i lepiej chodzi.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Jacek

6. Data: 2010-05-08 12:43:24

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> zdawało mi się, że jest niedawno wymieniany;-).
> Wymieniłem też świecę. Silnik przestał dymić i lepiej chodzi.

Na filtr - jeżeli stanowi zespół wystający dobrze naciągnąć pończochę
stylonową (rajstopę) dwie - cztery warstwy jako przedfiltr.

Dzika łąka - co na perz ?
Zamienniki środków na opryski
pompa do beczki do podlewania
Jaki to ptak?