Dziwna sprawa.

1. Data: 2004-06-30 13:57:14

Temat: Dziwna sprawa.
Od: "Daniel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o rade.

Od pewnego czasu mam coś takiego z sercem.Że niby uderza normalnie.Ale jest
momentalnie takie silen uderzenie i potem znowu wszystko normalnie.To można
porównać do przykładu jak np uderzy sie piłkę do kosza mocno o ziemie i ona sie
odbije do góry i spada i jest ok.Zauważyłem równierz że dzieje sie to gdy np
sie nagle zaśmieje ale nie zawsze.Albo jak przycisne kladke piersiową do serca
równierz nie zawsze.Jest to uczucie wyrażniego uderzenia serca.Teraz jest to
ok .Dziś sie to mi zdarzyło ok 2 razy.W nocy sie to nie dzieje.Teraz mam tentno
między 71-76.Jeszcze wcześniej gdy kładłem sie do łóżka i leżąc wyczułem że mam
tentno 58 uderzeń na minute.Przy osttanich wieczorach już sie to nie
zdarza.Najmniej jest gdzies ok 61.Zastanawiam sie może zle w tedy
liczyłem.Takie dziwne rzeczy mają swoje przerwy.Nie jest to codziennie czasem
raz w tygodniu .Nie wiem może to jest coś związanego z pogodą ciśnieniem.Mam 16
lat.Bólow w kaldce piersiowej nie mam.Czasem mam ale to nie związane z sercem
raczej bo trwają tylko z minutke czy pół minuty.Jestem w wazie dojrzewania i
coś mi sie zmienia.Z natury jestem człowiekiem pszewrażliwionym
psychicznie.Zawsze w wszystkim robiłem tragedię i wyswzukiwalem sobie rózne
choroby.A teraz jak czytam o chorobach serca to okaqzuje sie że mam podobne
wszystkie ich objawy i połowa z nich to śmiertelne.Oczywiście dużych sie oczów
dostaje.Mama twierdzi że mam za dużo myślenia i musze sie czymś zająć że
przesadzam że wymyślam sobie choroby.I tak jest.

Czy ktoś ma podobne zjawiska co ja mam??.