Juz chyba zupelny wrak :(

1. Data: 2004-06-30 12:21:41

Temat: Juz chyba zupelny wrak :(
Od: Ynco <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przed wyslanie tego postu szybciutko zapoznalem sie ze wszesniejszymi
tego typu. Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej na temat tego co mnie
'gryzie':

1- 'cos' na glowie- podobne do lupiezu- lecz bardziej obfite, wielkie
platy, niekiedy pojawia sie na glowie jakby krostki strasznie swedzace.
Bylem juz u kilku dermatologow- roznego rodzaju srodki, duzo pieniezy
juz na to stracilem- diagnoza byla jest mam zapalenie czegos tam.
strasznie mnie to krepuje i wstydze sie chodzi do wryzjera, dlatego tez
mam ogromna 'szope' na glowie :( prosze pomozcie :)

2- cos bialego z migdalkow- bylo ze najlepiej wyciac, lecz tak panicznie
boje sie zastrzykow, iz mdleje wiec o wycince nie ma mowy :) bylo ze
trzeba gencjana wysmarowac- czy to mozna kupic w aptece i czy jest na
recepte ??

3- mam cos dziwnego ze skora- gdy np: zarysuje ja dlugopisem pojawiaja
sie tak jakby ogromne krosty i wybrzuszenie w miejscu zarysowania, tak
samo jest gdy sie lekko zadrapie- pojawia sie ogromna gorka,
zaczerwieniona i strasznie wygladajaca. Co to takiego, jak to uleczyc-
dermatolog powiedzial ze tego sie nie da :( nie chce mi sie wierzyc

4- ciagle zapchany nos- ale nie w taki sposob jak u alergikow, lecz u
mnie jest to chyba jeszcze gorsze- zapchany jest przez 'cos' co
przypomina zastygnieta ropa lub limfe- nie da sie tego wysmarkac bo jest
bardzo mocno przyklejone do nos :( wiec musze niestety 'grzebac' w nosku
aby sie tego pozbyc. Czy da sie cos z tym zrobic ??

Tak mi sie troszeczke, niestety, nazbieralo.

Z gory serdecznie dziekuje za wszelka pomoc.

Pozdrawiam
Ynco

2. Data: 2004-06-30 13:00:26

Temat: Re: Juz chyba zupelny wrak :(
Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ynco wrote:

> Witam
>
> Przed wyslanie tego postu szybciutko zapoznalem sie ze
> wszesniejszymi tego typu. Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej
> na temat tego co mnie 'gryzie':

Wiele nie pomoge, ale...

> [...]
> jest mam zapalenie czegos tam. strasznie mnie to krepuje i wstydze
> sie chodzi do wryzjera, dlatego tez mam ogromna 'szope' na glowie

zapalenie _czego_?

> [...]
> panicznie boje sie zastrzykow, iz mdleje wiec o wycince nie ma
> mowy :) bylo ze trzeba gencjana wysmarowac- czy to mozna kupic w

Nie na recepte - fiolet gencjanowy. W aptece i niedrogo (afair).

Zycze zdrowia,
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

3. Data: 2004-06-30 13:11:10

Od: Ynco <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapalenie _czego_?

No wlasnie nie wiem- moze skory :))))

> Nie na recepte - fiolet gencjanowy. W aptece i niedrogo (afair).
tylko czy to naprawde pomaga ??

> Zycze zdrowia,
Dziekuje i pozdrawiam

4. Data: 2004-06-30 13:24:36

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ynco wrote:

> tylko czy to naprawde pomaga ??

nie mam pojecia - jak mi sie cos na dziasle czasem zrobi (jak
sobie przywale szczoteczka przez przypadek) to pomaga - trzeba
posmarowac (najlepiej namoczyc patyczek do czyszczenia uszu i tym
smarowac) i juz. Z migdalkami nigdy nie mialam problemow, wiec nie
wiem - moze wystarczy 'zdrapac' to cos biale?

5. Data: 2004-06-30 14:38:55

Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> posmarowac (najlepiej namoczyc patyczek do czyszczenia uszu i tym
> smarowac) i juz. Z migdalkami nigdy nie mialam problemow, wiec nie wiem -
moze wystarczy 'zdrapac' to cos biale?

Pomaga, wiem z doswiadczenia, ale niestety na krótko. Dodaje, ze moje
migdalki sa juz troszke "podziurawione" --> maja wiele nierównosci wiec
bakterie zbieraja sie dosyc szybko. Profilaktycznie polecam plukanie rano
gardelka szalwia (moze smak nie najlepszy, ale mozna zniesc)

6. Data: 2004-06-30 14:45:32

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia W. wrote:

> [...]
> nierównosci wiec bakterie zbieraja sie dosyc szybko.
> Profilaktycznie polecam plukanie rano gardelka szalwia (moze smak

Szalwia jest pycha! ;) I stosuje ja tez zamiennie z fioletem -
tyle ze szalwia plucze 'zeby' lub po prostu ja pije.

7. Data: 2004-06-30 14:46:33

Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczerwieniona i strasznie wygladajaca. Co to takiego, jak to uleczyc-
> dermatolog powiedzial ze tego sie nie da :( nie chce mi sie wierzyc

No cóz, podobnie do Ciebie tez mam ten problem. Podejrzewam, ze tu chodzi o
zmiany pH skóry. Wiem, ze moja jest taka wrazliwa po wysuszajacym mydle.
Troszeczke pomocne jest smarowanie skóry wieczorem oliwka dla niemowlat,
tylko trzeba to robic regularnie.
Mam nadzieje, ze pomoglam
pozdrawiam
Kasia

8. Data: 2004-12-26 02:34:49

Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strasznie mnie to krepuje i wstydze sie chodzi do wryzjera, dlatego tez
> mam ogromna 'szope' na glowie :( prosze pomozcie :)
Zapalenio łojotokowe skóry glowy na poczatek szampon np."Stieprox" pozniej
dodermatologa zapisze leki do wcierania w skore i doustne przejdzie po
pierwszej max drogiej kuracji. Nie wolno lekcewazyc bo nie leczone prowadzi do
łysienia.

> [...]
> boje sie zastrzykow, iz mdleje wiec o wycince nie ma mowy :) bylo ze
> trzeba gencjana wysmarowac- czy to mozna kupic w aptece i czy jest na

Lekarz ci chce wycinac?? hehe sobie niech cos wytnie :P migdalkow sie nie
wycina chyba ze w extremalnych przyadkach a to biale to tzw. czopy ropne do
glowy nie ma co sobie dobierac tylko dbac o chigiene jamy ustnej ewentualnie
plukac gardelko np. szalwia jak juz mowiono aha to biale usuwac z gardla a
pozniej przeplukac.
pozdr

okualary fotohromy czy przeciwsłoneczne
leczenie zęba
wybielająca pasta do zębów PILNIE poszukiwana
Pękająca skóra
Torbiel na szyszynce (prosze o wszelkie informacje);