Dziwne "przeziebienie" ???

1. Data: 2006-10-06 09:20:39

Temat: Dziwne "przeziebienie" ???
Od: "Gigant" <g...@...p.a.m.aster.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa tygodnie temu mialem lekkie przeziebienie jak wiekszosc z nas
bagatelizuje takie objawy. lekkie drapanie z rana w gardle ktore dosc szybko
przechodzi przechodzilem to ale po jakims tygodniu moze dwoch, rano nie
moglem przelknac sliny myslalem ze pomoze mi kuracja typu
Febrisan
tantum verde
neo angin
a wieczorkiem aspiryna i do wyrka. NIestety nic nie pomagalo
tych objawow juz nie moglem zbagatelizowac.
Wieczorem byla to sobota dopadla mnie temperatura przekraczajaca 39 stopni,
niesamowity bol gardla promieniujacy do ucha. W lozku wylezalem do
poniedzialku po czym udalem sie do internisty ktory stwierdzil iz moze to
byc efekt bakteri paciorkowca.
dostalem przez 10 dni antybiotyk
DURACEF
w polaczeniu z zabezpieczeniem trilac
i jesli temperatura bedzie wysoka mam brac pyralgine 500mg
tak tez uczynilem
pierwsze 4ry dni byly dla mnie mordenga nie moglem kompletnie nic jesc
dziennie dwa danio to byl wyczyn niebywaly
na szczescie udawalo sie pic
po 3cim dniu po 15-20 min po przyjeciu antybiotyku zaczely sie ostre
wymioty. Odczekalem 4-5 godzin i przyjalem jeszcze raz antybiotyk (tamten
chyba sie nie wchlonal) a w instrukcji dopuszczalne jest branie dwoch
tabletek dziennie. dzis jest piatek i mija piaty dzien od przyjmowania
antybiotyku a ja nadal czuje sie kiepsko. temperatura na godzine 11:12
wynosi 37,2 i spewnoscia wieczorem wzrosnie znowu do nieznosnych granic z
przedzialu 38 badz 39.
Niepokoja mnie takze nastepujace sprawy.
Bol z okolic zebow osemek. Boli mnie dziaslo nie zab
i przy okolicy jedynek dziaslo odchodzi od korzenia zeba. Troszke mnie to
martwi ale jak bylem 2 tyg temu u ortodonty *lecze sie ortodoncyjnie*
powiedziala mi ortodontka ze wiazadelko sie przetnie i problem zniknie. ALe
wydaje mi sie ze te dwie rzeczy moga miec jakis wplyw.

Po jakim czasie powinienem odczuc znaczna poprawe po braniu antybiotykow
????
kiedy powinna mi spasc goraczka ?
Kiedy bede mogl wrocic do pracy ? (planuje w poniedzialek)
Czy powinienem zglosic sie ponownie do lekarza ?
Czy powinienem wykonac dodatkowe badania ???

Z gory dziekuje za szybka odpowiedz

2. Data: 2006-10-09 09:10:19

Temat: Re: Dziwne "przeziebienie" ???
Od: "as" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinienes ponownie udać się do lekarza jeśli objawy nie mijają..
najprawdopodniej Twoja choroba została źle zdiagnozowana i radziłabym o
wszystkim powiadomić swojego lekarza. pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu
do zdrowia

czy pluca bola?
Davercin żel - pieczenie
Pytanie o cholesterol