Dziwny problem z temeratura - cd czyli mofrologia

1. Data: 2005-10-09 19:21:34

Temat: Dziwny problem z temeratura - cd czyli mofrologia
Od: "abc" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

prosze o interpretacje wynikow badania w swietle tego co pisalem w
poprzednim watku z 5.10.2005 4:12 - tresc zalaczam ponizej
Oczywiscie jestem pod opieka lekaza jednak obecny stan z niczym sie nie
kojarzy - moze kojarzy sie komus z grupowiczow

Morfologia
Leukocyty 7,21 tys/ul norma 4,0-10,2
*Neutrofile 35 % nor 40-74 - L
Neutrofile 2,53 tys/ul nor 1,9 - 8
*Limfocyty 49,9 % nor 19-48 H
Limfocyty 3,6 tys/ul nor 0,9-5,2
*Monocyty 10,4% nor 3,4-9 H
Monocyty 10,4 0,751 tys/ul nor 0,16-1
Eozynofile 3,82% nor 0-7
Eozynofile 0,275 tys/ul nor 0-0,8
Bazofile 0,77% nor 0-1,5
Bazofile 0,055 tys/ul nor 0-0,2
Erytrocyty 4,86 mln/ul nor 4,5-5,5
Hemoglogina 14,4 g/dl nor 14-18
Hematokryt 42,5% nor 40-54
MCV 87,4flnor 80-97
MCH 29,7 pg nor 27-34
MCHC 33,9 g/dl nor 31,9-36
*RDW 15,2% nor 11,6-14,8 H
Płtyki 192 tys/ulnor tys/ul 142-424
MPV 9,33 fl nor7,5-12
PCT 0,179% nor 0,14-0,36

*OB 12 mm/h nor 2-6 H
rozmaz reczny
*Segmentowane 38% nor 40-70L
Kwasochlonne 4% nor 1-5
*Limfocyty 52% nor 20-40H
Monocyty 5% nor3-8

Tresc poprzedniego posta:
W zasadzie problem rozpoczal sie 3 tygodnie temu - bylem chory chyba na
grype
Dostalem leczenie i L4 niby wyzdrowialem

Nastepny tydzien bylem strasznie oslabiony z podkrazaonymi oczami, troche
pobolewania w stawach (znow jakas grypka) - takie sobie wyczerpanie

No i ostatni tydzien to makabra - powracajaca nieustaniie temperatura do
poziomu 38,5 a pozniej spadek po podaniu Nurofenu do poziomu nawet 36,2
Jestem ponadto leczony DUOMOXEM 1000 ale to dopiero 4 dni

Co do temperatury to wczesniej nurofen wystarczal na obnizenie temp
od 19:00 do nastepnego dnia do godziny 11:00 - wtedy temperatura byla w
okolicach 37,0
A dzis pobrany o 19:00 obnizyl temp do 36,5 0:00 ale juz o 3:00 mialem znow
37,8
Co ciekawe jak mam wyzsza temperature to sie nie pocze! Jestem tylko
oslabiony - normalka. Jak wezme nurofen to leje sie ze mnie, ze nie nadazam
sie przebierac.
Teraz gdy mam juz te objawy z temperatura to czuje sie ogolnie dobrze, bez
bulow, nawet bez dreszczy - tylko oslabienie przy podwyzszonej

Co to moze byc? Bo moj lekarz sam nie wie. Moze mial ktos cos podobnego?

Zestawienie temp z dzisiejszego dnia

7.10.2005 18:00 38,5 nurofen
7.10.2005 29:00 37,7
7.10.2005 0:00 36,5