Niedowaga :(((

1. Data: 2005-10-09 12:21:20

Temat: Niedowaga :(((
Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam 22 lata, 183 cm i 67 kg żywej wagi.
Mój problem polega na tym, że od paru lat nie przybieram na wadze - jestem
starsznie chudy ( odstają mi obojczyki, mam starsznie chude ręce i dłonie ).
Jest to dla mnie uciążliwe, ponieważ wstydze się chodzić na basen, plaże.
Czym jest to spowodowane i dlaczego nie przybieram na wadze ? Może mam jakiegoś
pasożyta ?
Prosze o pomoc !

2. Data: 2005-10-09 12:29:54

Temat: Re: Niedowaga :(((
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> Witam

ja również

> [...]
> Czym jest to spowodowane i dlaczego nie przybieram na wadze ? Może mam jakiegoś

hm... powiem Ci tak, mój kolega ma 189 cm wzrostu i waży w przedziale
60-65 kilo... taka jego natura... a co do wychodzenia na plażę - nie
przejmuj się, bo nie ma czym...

jeżeli jednak uważasz, że to kwestia jakiejś choroby, śmigaj do lekarza
1-ego kontaktu...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-10-09 12:53:42

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widze problemu, zacznij jeść pączki ciastka torty oraz słoninkę w dużych
ilościach i kilka razy dziennie.

4. Data: 2005-10-09 13:03:47

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Redtown" <r...@k...pl> napisał(a)
wnews:dib3vm$avl$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Nie widze problemu, zacznij jeść pączki ciastka torty oraz słoninkę w
> dużych ilościach i kilka razy dziennie.

Sam sobie jedz!!! I watrobe nos w kieszeni.

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2005-10-09 13:07:49

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <c...@o...pl> napisał(a)
wnews:4ac9.00000259.43490b3f@newsgate.onet.pl:

> Witam

Hej

> [...]
> chodzić na basen, plaże. Czym jest to spowodowane i dlaczego nie
> przybieram na wadze ? Może mam jakiegoś pasożyta ?

Zacznijmy od tego, ze...NIE MASZ NIEDOWAGI.
Ja mam 188cm wzrostu a waze 66-67kg. Chodze na basen, na plaze, jezdze na
rowerku :)
Nie ma sie co wstydzic i uzalac nad soba!! Idz na silownie. Odpowiednie
cwiczenia plus dieta (duzo weglowodanow i bialka) i powinno pomoc.

http://www.hektor.alternatywa.net/imagepages/image13
.html

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2005-10-09 13:52:56

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 9 Oct 2005 14:53:42 +0200, *Redtown*
<news:dib3vm$avl$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Nie widze problemu, zacznij jeść pączki ciastka torty oraz słoninkę w dużych
> ilościach i kilka razy dziennie.

Można jeszcze dorzucić makarony, frytki, coca colę i piwo.

--
Kaja

7. Data: 2005-10-09 14:25:39

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie bym jadł ale tłusty byłbym :)

8. Data: 2005-10-09 14:46:36

Od: "michu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <c...@o...pl> wklepał
> [...]
> basen, plaże.
> Czym jest to spowodowane i dlaczego nie przybieram na wadze ?

Po pierwsze - nie stresuj się :)
Ja mam 186 i 66 kilo i nie panikuje z tego powodu.
Jak aż bardzo nie możesz z tym żyć zapisz sie na siłownię nakupuj
odżywek i trochę wagi nabierzesz.
Nie bierz żadnych sterydów itp. ścierwa!!!!
Ale imo daruj to sobie przestań się tylko bez sensu stresować :)
michu

9. Data: 2005-10-09 16:02:52

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 9 Oct 2005 16:25:39 +0200, *Redtown*
<news:dib9dl$rc$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Chetnie bym jadł ale tłusty byłbym :)

Ja jem makarony, frytki (robione w domu), lubię tłuszcz ze słoniny, placki,
naleśniki, pierogi ( na pierwszy rzut (jak ugotuję) mogę zjeść 15 szt) chleb
smaruję grubo masłem...no i jestem szczupła. Mnie to nie szkodzi na wątrobę.
Ważę 48-49 kg - przy wzroście średnim-159 cm).

--
Kaja

10. Data: 2005-10-09 18:57:50

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:
> [...]
> smaruję grubo masłem...no i jestem szczupła. Mnie to nie szkodzi na wątrobę.
> Ważę 48-49 kg - przy wzroście średnim-159 cm).

przyjdzie taki czas, że nie wytrzyma trzustka i zaczniesz tyć... :)

masz to prawie jak w banku

pzdr
murek

Zmiany guzowate w wątrobie - prosze o info
Red Bull czy mozna podawac dziecia
Kręgosłup a nadwaga
Chrypa nie wiem skad?
Ptasia grypa już w Turcji i Rumunii. Na wiosnę-u nas?