Dziwny ten ukraiński prezydent.

1. Data: 2022-05-09 22:25:44

Temat: Dziwny ten ukraiński prezydent.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip z konopi, nagle wyskakujący z kapelusza komik, nb. Żyd (to ważne! -
Putin niedawno autentycznie pokajał się przed Żydami za Ławrowa),
,,demokratycznie wybrany" (a może raczej przez rosyjskie służby)? - zupełnie
jak u nas wybrany przez służby kapuś Wałęsa, tak i on robi przedstawienie
dla naiwnych? Może z góry jest ustawione i ustalone, że Ukraina ma paść?
Wypuszczono kobiety i dzieci, bo w Polsce i na Zachodzie kryzys
demograficzny, ale mężczyźni mają zginąć, w wyniku czego teren Ukrainy
zostanie oczyszczony dla agresora?
Ja nie widzę u tego prezydenta żadnego autentycznego zaangażowania. On
tylko krzyczy ,,dajcie nam broń" i straszy Rosją. To pozorowana aktywność,
która niczego nie zmienia, bo ileż tej broni można mu dać, a strach przed
Rosją jest i tak bez jego ,,ostrzeżeń".
Poza tym, jeśli to rzeczywiście właściwy człowiek na właściwym miejscu dla
Ukrainy, to dlaczego Rosjanie dotąd go nie zabili, skoro Amerykanie
zlokalizowali Bin Ladena szybko i bezbłędnie? Rosja ma podobne lub lepsze
możliwości, więc to żadna trudność dla nich. To czemu tego nie robią?

Do niekumatych:
Nikomu nie życzę śmierci, ale mam prawo rozważać dziwne okoliczności - i to
robię, a raczej niewielu to robi. 99 % woli dla wygody i z głupoty wierzyć
w to, co im prezentuje medialna propaganda i ściema, podając papkę na tacy
razem z czipsami i kolą . A przecież NAJWAŻNIEJSZE JEST NIEWIDOCZNE DLA
OCZU... Tępowata większość nawet nie wie, z czego to cytat, a co dopiero
umieć dojrzeć drugie i trzecie dno w sprawach z pozoru oczywistych :/

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-05-10 08:42:26

Temat: Re: Dziwny ten ukraiński prezydent.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2022 o 22:25, XL pisze:
> Filip z konopi, nagle wyskakujący z kapelusza komik, nb. Żyd

https://oko.press/kremlowscy-propagandzisci-fabrykuj
a-falszywki-z-bledami/

> 99 % woli dla wygody i z głupoty wierzyć
> w to, co im prezentuje medialna propaganda i ściema, podając papkę na tacy
> razem z czipsami i kolą .

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

3. Data: 2022-05-10 10:11:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Filip z konopi, nagle wyskakujący z kapelusza komik, nb. Żyd (to ważne! -

,,"Ukraina jest jednym z nielicznych krajów, które wybrały żydowskiego
prezydenta" - powiedziała w piątek ambasador Ukrainy w USA Oksana Markarowa
w rozmowie z National Coalition Supporting Eurasian Jewry. "To oznacza, że
w głębi serca jest Ukraińcem, ale jest też Żydem"."
https://jewish.pl/pl/2022/02/26/zelenski-polityk-z-z
ydowskimi-korzeniami-broniacy-ukrainy/

,,"O to, czy Putin jest antysemitą i czy uprzedzenia wobec Żydów mogą
odgrywać jakąś rolę w wojnie Rosji z Ukrainą, naTemat.pl zapytał Dawida
Gurfinkiela, żydowskiego duchownego z Łodzi. ,,Rzeczywiście Wołodymyr
Zełenski jest jednym z najwyżej postawionych żydowskich polityków poza
Izraelem""https://natemat.pl/400325,zelenski-jest-zy
dem-czy-putin-probuje-go-zabic-bo-jest-antysemita

,,Nic dziwnego, że Wołodymyr Zełenski - sam będący Żydem - jest rozdarty i
sfrustrowany. Było to widać w jego gorzkim przemówieniu do Knesetu w
niedzielę 20 marca. Powiedział w nim, że w Moskwie mówi się o ,,ostatecznym
rozwiązaniu kwestii ukraińskiej", co nasuwa skojarzenie z Holokaustem.
Czyżby nie wiedział, że taka wypowiedź natychmiast stanie się tematem
zastępczym i pretekstem do budowania dystansu między Izraelem a Ukrainą?
Pewnie wiedział, ale mu się wyrwało."
https://hartman.blog.polityka.pl/2022/03/24/zelenski
-holokaust-i-zydzi/

,,Podczas sobotniego przemówienia w Warszawie, amerykański prezydent Joe
Biden skrytykował rosyjską retorykę o konieczności denazyfikacji Ukrainy,
zwracając uwagę na żydowskie pochodzenie Zełenskiego.
(...)- Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski jest demokratycznie wybranym
prezydentem, w dodatku Żydem, rodzina ze strony jego ojca została
zamordowana w trakcie Holokaustu.(...)"
https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103086,28273357,pochodz
enie-zelenskiego-rodzina-ze-strony-jego-ojca-zostala
.html

J.w.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-05-10 12:44:23

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2022 o 10:11, XL pisze:

> ,,"Ukraina jest jednym z nielicznych krajów, które wybrały żydowskiego

Jesteś tak nieprzeciętnie tępa, że nadal nie rozumiesz.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

5. Data: 2022-05-10 16:05:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2022 o 22:25, XL pisze:
> Ja nie widzę u tego prezydenta żadnego autentycznego zaangażowania. On
> tylko krzyczy ,,dajcie nam broń" i straszy Rosją. To pozorowana aktywność,

No jasne, powinien spier...lić z Ukrainy. Wtedy byłaby prawdziwa
aktywność. :-/

Bardzo słusznie krzyczy i domaga się pomocy od reszty Europy. Bo to o
spokój całej Europy toczy się sprawa.

> Poza tym, jeśli to rzeczywiście właściwy człowiek na właściwym miejscu dla
> Ukrainy, to dlaczego Rosjanie dotąd go nie zabili

Super argument. Tylko martwi są właściwi! Howgh!

--
Ewa

6. Data: 2022-05-10 16:09:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ,,"Ukraina jest jednym z nielicznych krajów, które wybrały żydowskiego

Musisz się naprawdę szmacić ku chwale Putina?

--
Ewa

7. Data: 2022-05-10 21:32:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Filip z konopi, nagle wyskakujący z kapelusza

,,Droga Zełenskiego do objęcia stanowiska prezydenta rozpoczęła się
oficjalnie w 2017 roku, kiedy założył ze swoimi współpracownikami partię
Sługa narodu. Tak, wykorzystał nazwę serialu, który zapewnił mu aktorską
sławę. W pierwszej turze zebrał 30% głosów wyprzedzając konkurentów, w
drugiej zdeklasował swojego kontrkandydata zapewniając sobie ponad 70%
poparcie. W ten oto sposób w maju 2019 roku zaczął oficjalnie pełnić
funkcję prezydenta Ukrainy."

A Wałęsę agenci przywieźli na strajk w motorówce ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

8. Data: 2022-05-10 21:38:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> funkcję prezydenta Ukrainy."
>
> A Wałęsę agenci przywieźli na strajk w motorówce ?

,,Jeśli wierzyć sondażom, wybory może wygrać komik i aktor Wołodymyr
Zełenski. Przy czym faworyt nie powiedział jeszcze ani słowa o swoim
programie i w ogóle nie wiadomo, co myśli o polityce. ,,

https://www.newsweek.pl/swiat/ukraina-wybory-5lat-po
-majdanie-wygra-wilodymyr-zelenski/2nfeqb5

Przypomniał mi się awaryjny filip (z konopi) agentury w Polsce, Stan
Tymiński...

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

Oblany krwią.