Dzwonki

11. Data: 2004-08-14 18:26:18

Temat: Re: Dzwonki
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> krzaków,

> Jeśli ograniczysz apetyt na te sadzonki o połowę to w duecie może być
> ekonomiczniej.
>
> Pozdrawiam
> skryba

Mirzan, dziękuję za propozycję. Niestety mieszkam pod Warszawą. Trochę
daleko do Ciebie.
A szkoda, bo wszyscy na grupie wychwalają Twój ogród więc chętnie bym go
obejrzała.
Skrybo co masz konkretnie na myśli?

Pozdrawiam
Bea

12. Data: 2004-08-14 18:58:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> daleko do Ciebie.
> A szkoda, bo wszyscy na grupie wychwalają Twój ogród więc chętnie bym go

Może będzie okazja,zapraszam.Narazie,dopóki nie po drodze,
możesz dostać małą sadzonkę jagody.Tej o dużych owocach.Przypomnij
za miesiąc,bo dopiero porobiłem sadzonki.
Mirzan

13. Data: 2004-08-14 19:29:11

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> daleko do Ciebie.
> A szkoda, bo wszyscy na grupie wychwalają Twój ogród więc chętnie bym go

Dojedziesz z Wa-wy do mnie a dalej moim toczydłem:-) do Mirka

Pozdrawiam
skryba

14. Data: 2004-08-16 05:46:54

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Może będzie okazja,zapraszam.Narazie,dopóki nie po drodze,
> możesz dostać małą sadzonkę jagody.Tej o dużych owocach.Przypomnij
> za miesiąc,bo dopiero porobiłem sadzonki.
> Mirzan

Dzięki serdeczne. Przypomnę się niechybnie.

Pozdrawiam
Bea

15. Data: 2004-08-16 05:50:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Dojedziesz z Wa-wy do mnie a dalej moim toczydłem:-) do Mirka
>
> Pozdrawiam
> skryba

Kuszaca propozycja. Niestety dla mnie nie do zrealizowania. Mam
półroczne dziecko.
Musiałabym je zabrać ze sobą. A taka podróż byłaby zbyt męcząca i dla
malucha i dla towarzyszacych mu dorosłych.

Pozdrawiam
Bea

16. Data: 2004-08-16 19:27:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musiałabym je zabrać ze sobą. A taka podróż byłaby zbyt męcząca i dla
> malucha i dla towarzyszacych mu dorosłych.

POdaj adres ,wymyślę coś aby jagoda trafiła do Ciebie.Ale tylko
mała,bo duża za duża,aby podróżować pocztą.Duża zostaje dla Zygmunta.
Mirzan

17. Data: 2004-08-17 07:39:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo dopiero porobiłem sadzonki.
> Mirzan

Czytując Mirzana, dochodzę do wniosku że cokolwiek wsadzi w ziemię to mu
rośnie ... ukorzenia się ... ciekawe jakby tak sadził palec do ziemi co z
tego by było??? Kolejny niezastąpiony Mirzan ??? ;-)))))

Serdecznie Miłka

18. Data: 2004-08-17 14:40:37

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> POdaj adres ,wymyślę coś aby jagoda trafiła do Ciebie.Ale tylko
> mała,bo duża za duża,aby podróżować pocztą.Duża zostaje dla Zygmunta.
> Mirzan

Bardzo się cieszę. Przyjadę napewno. Nie daj jej zjeść nornicom:-))

Pozdrawiam
skryba

19. Data: 2004-08-17 14:43:56

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musiałabym je zabrać ze sobą. A taka podróż byłaby zbyt męcząca i dla
> malucha i dla towarzyszacych mu dorosłych.

Prawda byłoby to męczące. Może jednak jakaś babcia, ciocia Twojej pociechy
ulituję się nad Tobą. W razie zmiany decyzji zapraszam na priv.

Pozdrawiam
skryba

20. Data: 2004-08-17 18:41:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo się cieszę. Przyjadę napewno. Nie daj jej zjeść nornicom:-))
>
> Pozdrawiam
>   skryba

Jak mi tylko ruszą to co nadaje się na wino,to wydają na siebie wyrok.
A Ty Zygmunt nie buntuj ludzi, aby z aronii robić marmoladę, ona nadaje się
tylko na wino.Może być WINELLA,aby nie denerwować winogroniarzy.
Mirzan

jeszcze raz:Hortensja
Tulipany na Lubelszczyźnie
Oświetlenie jarzeniówkami (świetlówkami)
Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym
Roslina na stromą skarpę