jeszcze raz:Hortensja

1. Data: 2004-08-10 20:37:59

Temat: jeszcze raz:Hortensja
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Mam hortensje od 2 miesięcy.Przekwitła i rośnie pieknie, ma nowe liście
i widac ze takie zdrowe aż miło patrzec.Zachecona tym efektem kupiłam jej
drugą do towarzystwa.Ale niestety ta druga klapła zaraz po posadzeniu (tzn
w ciągu tygodnia).Teraz mysle że ona ma tam za dużo słońca.bo w dni
pochmurne wyglada znacznie lepiej niz w słoneczne.Chciałabym ja uratować, i
nie wiem ,czy spróbowac ją przesadzić teraz czy dopiero późną jesienia?
Wdzięczna za radę Kuleczka:)

2. Data: 2004-08-10 20:39:53

Temat: Re: jeszcze raz:Hortensja
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam:)
> Mam hortensje od 2 miesięcy (...) Chciałabym ja uratować, i
> nie wiem ,czy spróbowac ją przesadzić teraz czy dopiero późną jesienia?
> Wdzięczna za radę Kuleczka:)

Myślę że skoro jest sadzona w tym roku na wiosnę (spodziewam się zakupu
Wielkanocnego) to z powodzeniem możesz ją przesadzić, tym bardziej że
dostanie lepsze miejsce niż miała dotychczas. Ale faktycznie, hortensje jak
zresztą mówi ich nazwa łacińska lubię wilgoć i trzeba im ją zapewnić ... lub
chociażby cień :-D

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-08-11 05:49:29

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Chortensję należy sadzić w cieniu. i w wilgotnym miejscu. Ze względu na
dużą masę liści duzo wody tracą przez parowanie. No i ja bym się obawiał
przesadzać teraz. Jeśli już to mocno przyciąć, aby liści było jak
najmniej, i z dużą bryłą ziemi.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

4. Data: 2004-08-11 13:08:35

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w No i ja bym
się obawiał
> przesadzać teraz. Jeśli już to mocno przyciąć, aby liści było jak
> najmniej, i z dużą bryłą ziemi.

złodziej sie nie obawiał :( Nie ma już hortensji i problemu tez nie ma.Mam
nadzieję tylko ze mu pewna część ciała odpadnie jak będzie jej potrzebował:(

Tulipany na Lubelszczyźnie
Oświetlenie jarzeniówkami (świetlówkami)
Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym
Roslina na stromą skarpę
Rozsadzanie Lilii wodnej