Dzwonki

1. Data: 2004-08-10 20:40:05

Temat: Dzwonki
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Które nie są dzwonkami,mają dziwne kolory.Oraz dwa zdjęcia
dla Krystyny.Mirzan
http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1452

2. Data: 2004-08-11 07:01:56

Temat: Re: Dzwonki
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Które nie są dzwonkami,mają dziwne kolory.Oraz dwa zdjęcia
> dla Krystyny.Mirzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1452

Oj ładne te "dzwonki", chyba najbardziej podoba mi się codonopsis.
A koty cudne! Tamta ma przepiekne, mądre spojrzenie, a Gapa wygląda
na prawdziwą, rasową arystokrację :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-08-11 08:15:49

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> Które nie są dzwonkami,mają dziwne kolory.Oraz dwa zdjęcia
> dla Krystyny.Mirzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1452

Co to za odmiana jagody kamczackiej?

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2004-08-11 10:55:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
>        Bea

Moje jagody są bez nazwy,pochodzą od pani Łukaszewskiej i pana
Kądziorskiego zBydgoszczy.Dostałem je kiedy miały tylko numery.
Ta na zdjęciu jest niska,owoce ma wielkie i smaczne,bez śladu goryczki.
Żadna z odnianowych nie może się z nią równać.
Mirzan

5. Data: 2004-08-11 11:42:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj ładne te "dzwonki", chyba najbardziej podoba mi się codonopsis.
> A koty cudne! Tamta ma przepiekne, mądre spojrzenie, a Gapa wygląda
> na prawdziwą, rasową arystokrację :-

Codonopsis jest w dodatku leczniczy i pachnie jak fritilaria.
Tamta sama zimą wprowadziła się do nas,Gapa to syjamka.Jest jeszcze
syjamka Balbina,ale nie chciała fotografować się ,bo była nieuczesana.
Pozdrawiamy , Mirzan i reszta>

6. Data: 2004-08-11 12:11:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Codonopsis jest w dodatku leczniczy i pachnie jak fritilaria.

Fritilaria to chyba korona cesarska? Nie chciałabym się leczyć
niczym z takim zapachem :-(

> Tamta sama zimą wprowadziła się do nas,

Widać, że mądra kota. Znalazła sobie dom i po prostu weszła?

> Gapa to syjamka.Jest jeszcze
> syjamka Balbina,ale nie chciała fotografować się ,bo była nieuczesana.

Słusznie, koty trzeba szczotkować :-)

Pozdrowienia od "czarnej trójki" dla pięknych kocich pań ;-)

7. Data: 2004-08-11 13:55:44

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> Ta na zdjęciu jest niska,owoce ma wielkie i smaczne,bez śladu goryczki.
> Żadna z odnianowych nie może się z nią równać.

Dzięki za odpowiedź. Czy ci Państwo prowadzą szkólkę, czy to raczej
uprawa amatorska?

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2004-08-11 15:19:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1452

Moja Cerinthe major tak się rozrosła że musiałam ją pozapierać patykami
bo kładła się na wszystko co rośnie wokół ... nawet nie wiedziałam że to tak
rośnie szalenie ...

Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-08-11 19:35:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uprawa amatorska?
>
> Pozdrawiam
>        Bea

Pani Łukaszewska coś produkuje,ale czy wysyła,nie wiem.Ja dostałem
od niej za cytryńce.Pan Kądziorski,na wymianę wyśle,trzeba długo czekać.
Ile potrzebujesz sadzonek? Będę jesienią wykopywał kilka dorosłych krzaków,
bo są za gęsto.Jeśli mieszkasz niedaleko,możesz brać.
Mirzan

10. Data: 2004-08-13 19:10:08

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
krzaków,
> bo są za gęsto.Jeśli mieszkasz niedaleko,możesz brać.

Jeśli ograniczysz apetyt na te sadzonki o połowę to w duecie może być
ekonomiczniej.

Pozdrawiam
skryba

jeszcze raz:Hortensja
Tulipany na Lubelszczyźnie
Oświetlenie jarzeniówkami (świetlówkami)
Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym
Roslina na stromą skarpę