Oświetlenie jarzeniówkami (świetlówkami)

1. Data: 2004-08-10 16:16:57

Temat: Oświetlenie jarzeniówkami (świetlówkami)
Od: "kaldachar(to musisz wyciac)" <"kaldachar(to musisz wyciac)"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :-)

Chcę wbudować w ścianę ( dom w trakcie projektowania ) przeszkloną
szafkę tylko i wyłącznie przeznaczoną na rośliny . Chciałem zapytać czy
ktoś coś takiego już robił i czy oświetlenie świetlówkami ( jakimi ?? )
ma sens .

Pozdrawiam serdecznie

P.S. Wymiary "wnęki" 90x60x120

2. Data: 2004-08-10 16:48:20

Temat: Re: Oświetlenie jarzeniówkami (świetlówkami)
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaldachar(to musisz wyciac)" <"kaldachar(to musisz
wyciac)"@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szafkę tylko i wyłącznie przeznaczoną na rośliny . Chciałem zapytać czy
> ktoś coś takiego już robił i czy oświetlenie świetlówkami ( jakimi ?? )

Może to będzie pomocne? Sprawa dotyczy co prawda storczyków, ale na temat
oświetlenia i innych wymaganych urządzeniach można tam przeczytać.
http://www.orchidarium.pl/Orchidarium/Orchidarium.ht

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2004-08-10 21:13:55

Od: "kaldachar(to musisz wyciac)" <"kaldachar(to musisz wyciac)"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to będzie pomocne? Sprawa dotyczy co prawda storczyków, ale na temat
> oświetlenia i innych wymaganych urządzeniach można tam przeczytać.
> [...]
Strona jest mi znana i nie rozwiązuje mojego problemu . Może ktoś
doświetla w domu rośliny świetlówkami i zechce podzielić się
doświadczeniem ??

4. Data: 2004-08-17 17:44:23

Od: "TooOld w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta kaldachar(to musisz
wyciac)" <"kaldachar(to musisz wyciac) napisał(a), a oto oficjalna odpowiedź
naszego wysłannika na rubieży polskiego internetu:

> Strona jest mi znana i nie rozwiązuje mojego problemu . Może ktoś
> doświetla w domu rośliny świetlówkami i zechce podzielić się
> doświadczeniem ??

a jaki masz problem - bo nie precyzujesz ;-) ?

poczytaj o świetlówkach akwarystycznych dla roślin typu OSram fluora;
Philips Aquarelle ; Osram Biolux i o oświetleniu HQI

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym
Roslina na stromą skarpę
Rozsadzanie Lilii wodnej
wielka wielka proźba