E.coli. No to...

21. Data: 2011-06-05 10:01:21

Temat: Re: E.coli. No to...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2011 00:56:21 +0200, Fragile napisał(a):

> Tez sie boje i to bardzo...
> Poki co nie jem salaty (choc uwielbiam), a reszte warzyw/owocow sparzam
> (powatpiewajac w 100% gwarancje tego zabiegu). Nawet truskawki parze (to
> juz chyba lekkie przegiecie, ale co tam). Miesiwa i tak nie jem, bo nie
> przepadam (tylko rybki zajadam, drob raz na ruski rok), ale jakos nie
> wyobrazam sobie brania prysznica w przegotowanej wodzie ;) Zreszta gdyby
> ten syf trafil do wody, to masakra...

:-(

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

22. Data: 2011-06-05 10:08:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2011 12:01:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> :-(

...przy czym ciekawe, czy zdeklarowani krytycy (moich) "teorii spiskowych"
aby czynem dowieść mojej niesłuszności jedzą teraz ufnie i swobodnie
sałatkę i inne surowizny 3-)

23. Data: 2011-06-05 10:50:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 00:56, Fragile pisze:

> [...]
> przepadam (tylko rybki zajadam, drob raz na ruski rok), ale jakos nie
> wyobrazam sobie brania prysznica w przegotowanej wodzie ;) Zreszta gdyby

Całe szczęście, że nie pada. Nie mogłabyś wyjść na dwór ;-)

Stalker, na obiad mizeria, na kolację sałata z winegretem, po drodze
sałatka owocowa...

24. Data: 2011-06-05 10:59:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 12:50:38 +0200, Stalker napisał(a):

> Całe szczęście, że nie pada. Nie mogłabyś wyjść na dwór ;-)
>
> Stalker, na obiad mizeria, na kolację sałata z winegretem, po drodze
> sałatka owocowa...

...póki czas. Zobaczymy za parę dni, kiedy toto i u nas będzie.

--
XL z melonem hiszpańskim w gębie

25. Data: 2011-06-05 10:59:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 12:08, Ikselka pisze:
> ...przy czym ciekawe, czy zdeklarowani krytycy (moich) "teorii spiskowych"
> aby czynem dowieść mojej niesłuszności jedzą teraz ufnie i swobodnie
> sałatkę i inne surowizny 3-)

Melduję się posłusznie!
Jem ogórki, pomidory, truskawkami się wręcz zajadamy. Parzone truskawki?
Nie wyobrażam sobie takiej profanacji. Już i tak cierpię z tego powodu,
że w te upały truskawki szybko tracą jędrność. Za sałatą nie przepadam.
Kąpię się w kranówie. Pijemy tylko staropolankę, ale to zawsze, bez
względu na epidemie.

Ewa

26. Data: 2011-06-05 11:01:48

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Całe szczęście, że nie pada. Nie mogłabyś wyjść na dwór ;-)
>
> Stalker, na obiad mizeria, na kolację sałata z winegretem, po drodze
> sałatka owocowa...

I jaja.

27. Data: 2011-06-05 11:09:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 12:59:39 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> że w te upały truskawki szybko tracą jędrność. Za sałatą nie przepadam.
> Kąpię się w kranówie. Pijemy tylko staropolankę, ale to zawsze, bez

Wczoraj - sałatka z hiszpańskich porów, pomidory z Hiszpanii non stop,
ogórki mi się bowiem przejadly po prostu; dziś - ponadkilogramowy melon
hiszpański MNIAM! wlaśnie kończę. Wczoraj kupiłam kilka po 4 złocisze -
promocja była w Tesco, bo nie idą 3-)
Woda do picia - ulubiona Nałęczowianka "delikatnie gazowana".
Truskawki jak najbardziej wcinamy - bez ograniczeń, ledwie wypłukane z
piachu. Sernik na zimno chyba zrobię z nimi...

Zatrucia wody się nie bojam, bo my mamy lokalne ujęcie na kilka gmin, a w
razie czego własną studnię...

PS. Tak a'propos wód butelkowanych - wbrew pozorom to wlasnie one stanowią
ew. największe zagrożenie. Mianowicie są one badane wyrywkowo, podczas gdy
woda wodociągowa w procesie stałym...

28. Data: 2011-06-05 11:58:19

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całe szczęście, że nie pada. Nie mogłabyś wyjść na dwór ;-)

A co? Jakis wybuch byl? Opady radioaktywne, czy cus? ;)

> Stalker, na obiad mizeria,

Marniutko cos... Odchudzasz sie?? Mizeria, salata, owocki... U nas oprocz
mizerii jeszcze cala masa smakolykow i surowek :)

> na kolację sałata z winegretem, po drodze
> sałatka owocowa...

Wspolczuje tak restrykcyjnej diety, panie krolik ;)
A tak na powaznie - my unikamy tylko salaty (i to od niedawna, i tylko
kupnej) i nie chodzimy od pewnego czasu w ogole do restauracji.

Pozdrawiam,
M.

29. Data: 2011-06-05 12:02:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2011 13:58:19 +0200, Fragile napisał(a):

> Wspolczuje tak restrykcyjnej diety, panie krolik ;)
> A tak na powaznie - my unikamy tylko salaty (i to od niedawna, i tylko
> kupnej) i nie chodzimy od pewnego czasu w ogole do restauracji.

I to jest racjonalne. Też tak robimy.
W "restauracje" włączam tu także McDonaldsy i inne takie...

30. Data: 2011-06-05 12:14:31

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-05 14:02, Ikselka wrote:
> W "restauracje" włączam tu także McDonaldsy i inne takie...

Nie bluźnij, proszę ;-)

Piotrek

Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.