ENDOKRYNOLOG - krajowy konsultant - klinika PILNIE POSZUKIWANA

1. Data: 2010-06-15 07:43:21

Temat: ENDOKRYNOLOG - krajowy konsultant - klinika PILNIE POSZUKIWANA
Od: "mm8" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry. Zwracam sie z goraca prosba w sprawie polecenia najlepszego
miejsca w Polsce gdzie mozna sie udac w sprawie chorob tarczycy i
hiperprolaktynemii.

Bardzo dziekuje za pomoc.
Z powazaniem,
m.

2. Data: 2010-06-15 15:33:49

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jun 2010 09:43:21 +0200, mm8 napisał(a):

> Dzien dobry. Zwracam sie z goraca prosba w sprawie polecenia najlepszego
> miejsca w Polsce gdzie mozna sie udac w sprawie chorob tarczycy i
> hiperprolaktynemii.

Przoduje zdecydowanie Szpital Bielański w Warszawie (największe
doswiadczenie, dobrzy, doświadczeni specjaliści - np.
prof.Słowińska-Srzednicka, prof.Zgliczyński, dr.Jastrzębska (Zakład
Izotopów i Tyreologii). Jesli chodzi np. o nadnercza - prof.
Kasperlik-Załuska.
Ewentualnie prof.Bar-Andziak, prof. Nauman (z CSK przy Banacha), jednak
moim skromnym zdaniem - specjalisci ze Szpitala Bielańskiego mają
zdecydowanie większe doświadczenie, zarówno w diagnostyce, jak i leczeniu,
czesto bardzo skomplikowanych, trudnych w zdiagnozowaniu i prowadzeniu,
schorzeń endokrynologicznych.

> Bardzo dziekuje za pomoc.
> Z powazaniem,
> m.

Pozdrawiam,
M.

3. Data: 2010-06-15 18:59:42

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-15 17:33, Fragile Maja pisze:

> [...]
> czesto bardzo skomplikowanych, trudnych w zdiagnozowaniu i prowadzeniu,

Ale trzeba było napisać, że oni leczą tylko prywatnie.

--
animka

4. Data: 2010-06-15 19:50:38

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jun 2010 20:59:42 +0200, Animka napisał(a):

> Ale trzeba było napisać, że oni leczą tylko prywatnie.

Różnie.
Najważniejsze jest to, że _leczą_.
To bardzo doświadczeni klinicyści.
W razie potrzeby nie ma również problemu z wykonaniem
specjalistycznych badań, czy też z hospitalizacją.
Ja sobie nie mogę pozwolić na państwowe leczenie, Animko.
Już dawno by mnie na tym świecie nie było, gdybym liczyła na
państwową służbę zdrowia. Fakt, koszty w moim przypadku są
o g r o m n e, ale żyję...

Pozdrawiam,
M.

5. Data: 2010-06-15 23:26:05

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-15 21:50, Fragile Maja pisze:

> [...]
> Już dawno by mnie na tym świecie nie było, gdybym liczyła na
> państwową służbę zdrowia. Fakt, koszty w moim przypadku są

Wiem kochana Majuniu. Tylko jeśli chodzi o tarczycę to czy nie naciągają
Cię niepotrzebnie na koszty? Jak jest TSH w normie to nie trzeba robić
innych badań tak mi powiedziała specjalistka i kit jej w ucho!. Może
powiedziała prawdę. Staram się o tym nie myśleć, bo myślenie mnie
dobija, nie chcę się denerwować (żeby znowu mi się to oko nie wywaliło).
Dała mi skierowanie na badanie za 3 miesiące i też to było tylko TSH, a
nie jakieś FT. Kit jej w ucho, widocznie tak musi być.
Znowu, jak będę szła do endokrynologa (tym razem faceta) to pójdę już z
wynikiem TSH (badanie sobie zrobię w mojej osiedlowej przychodni).

Pozdrawiam :-)

--
animka

6. Data: 2010-06-24 22:19:58

Od: "oxy" <o...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile Maja" <s...@o...pl> wrote in message
> koszty w moim przypadku są
> o g r o m n e, ale żyję...

Maja, napisz proszę co konkretnie (i jak) wyleczono

ja - hiperplrolaktenemiczka - nie mam wizji na wyleczanie (lekarze 'świata'
potwierdzają zgodnie (jak dokładniej i konsekwentnie z nimi gadać) - nie
trzeba (hiperprolaktynemii czynnościowej) leczyć, chyba że aplikować leki w
cleach realizacji macierzyństwa (lecz leczenie choroby to nie jest).

A z kontaktów ewentualnie skorzystam (ktoś potwierdzi?) - na Pomorzu lipa i
posucha: najlepszy tutejszy medyk tej dziedziny (p. Ratnicka-Klimaszewska)
wygląda, że poszedł na komerchę (kasa kasa kasa, zamiast pacjent pacjent
pacejnt).

Jakie środki na zatwardzenie ?
Kawa.
Alergia i alergolog