Jakie środki na zatwardzenie ?

1. Data: 2010-06-15 07:29:28

Temat: Jakie środki na zatwardzenie ?
Od: "Petrid" <p...@i...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuje kupic jakis srodek ktory zatrzyma biegunke. Wybieram sie na
wakacje a od jakiegos czasu nonstop mnie meczy biegunka, praktycznie co bym
nie zjadl zawsze koncze pozniej z lekkim bolem i od razu bieg do ubikacji.
Jako ze jade w miejsce gdzie tylko toy-toye, zaczynam sie bac bo tam to
strach wejsc a co do piero usiasc itd. Innym slowy chcialbym jakies tabletki
ktore spowoduja ze nie bede musial za czesto biegac do ubikacji a jesli juz
to zeby sprawy tam zalatwiane mialy twardy temat a nie jak z kranu.... Ktos
poleci cos co mozna kupic zwyczajnie w kazdej aptece i jest skuteczne?

Pozdr.

2. Data: 2010-06-15 12:43:50

Temat: Re: Jakie środki na zatwardzenie ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jun 2010 09:29:28 +0200, Petrid napisał(a):

> [...]
> poleci cos co mozna kupic zwyczajnie w kazdej aptece i jest skuteczne?

Przede wszystkim idź do lekarza, aby wyjaśnić przyczynę długotrwałej
biegunki. wakacje nie są najważniejsze.

3. Data: 2010-06-16 06:58:14

Od: pattern <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przede wszystkim idź do lekarza, aby wyjaśnić przyczynę długotrwałej
> biegunki. wakacje nie są najważniejsze.

Jeśli jednak nie masz zamiaru przejmować się głupotami, to sprawdź
loperamid - bez recepty, a świetny przy takich dolegliwościach.

patryk

4. Data: 2010-06-16 07:45:24

Od: "Iza.Xyz" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 09:29, "Petrid" <p...@i...o.pl> wrote:
> [...]
> poleci cos co mozna kupic zwyczajnie w kazdej aptece i jest skuteczne?

jak często sie wyprozniasz ?

5. Data: 2010-06-16 15:08:15

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Petrid" <p...@i...o.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli juz to zeby sprawy tam zalatwiane mialy twardy temat a nie jak z
> kranu.... Ktos poleci cos co mozna kupic zwyczajnie w kazdej aptece i jest

Dla mnie najlepiej działającym środkiem na biegunkę jest Nifuroksazyd. Aby
uzupełnić elektrolity w organiźmie brałem 2-3 razy dziennie Gastrolit. Warto
jednak wcześniej zasięgnąć porady lekarza i upewnić się, co do przyczyn
Twoich dolegliwości.

Pozdrawiam,
Jarek

6. Data: 2010-06-17 10:28:55

Od: "Petrid" <p...@i...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak często sie wyprozniasz ?

Nim to sie zaczylo to tak srednio co 2 dni, a teraz czasami nawet 2 razy
dziennie, zaczyna sie to pobolewaniem brzucha, lece i jest na rzadko. Nie
zawsze wystepuje pobolewanie brzucha, ale normalnego stolca to juz dawno nie
mialem. Do lekarza jade jak wroce, bo juz za pozno na umowienie sie na
wizyte.

7. Data: 2010-06-17 19:46:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie najlepiej działającym środkiem na biegunkę jest Nifuroksazyd.
Jest na receptę, a on zdaje się poszukuje czegoś bez recepty.

Kawa.
Alergia i alergolog
Wypadający bark - pytanie
niemożliwy pól głowy po jednym piwie