dentysta prywatnie czy na fundusz

1. Data: 2010-06-15 22:03:26

Temat: dentysta prywatnie czy na fundusz
Od: ja1 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie , zastanawiam sie czy isc do dentysty prywatnie czy na
fundusz robic kilka zebow ?

Ciekawi mnie np. jaki bylby koszt naprawy zeba :
- wrzucenie lekarstawa do zeba ( duza pruchnica)
- plomba biala swiatloutwardzalna

jaki koszt by byl np. takiej wizyty prywatnie a jaki jakbym przyszedl
zeby poszly koszta na NFZ (bo tu pewnie jakas doplata by byla ) ?

2. Data: 2010-06-16 07:44:09

Temat: Re: dentysta prywatnie czy na fundusz
Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ja1" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
c.googlegroups.com...
> [...]
> jaki koszt by byl np. takiej wizyty prywatnie a jaki jakbym przyszedl
> zeby poszly koszta na NFZ (bo tu pewnie jakas doplata by byla ) ?

Ja tam chodze prywatnie do dentysty co ma umowe z NFZ, czesto jest tak, ze
place np. za wizyte 30zl bo trzeba bylo dac material, który NFZ nie
refunduje. Zreszta... nie patrzylbym czy na NFZ czy prywatnie, tylko czy to
dobry dentysta.

3. Data: 2010-06-16 10:02:20

Od: ja1 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> place np. za wizyte 30zl bo trzeba bylo dac material, który NFZ nie
> refunduje. Zreszta... nie patrzylbym czy na NFZ czy prywatnie, tylko czy to

MI chodzi o to zeby nie placic za cos co moze NFZ refundowac, bo
skoro mozna miec to samo za darmo wiec po co przeplacac?
Przy 1-2 zebie bym sie nie zastanawial ale jak mam do zrobienia ok 7-8
zebow to juz co innego .
A informacja czy dobry czy zly to raczej nie o to pytalem, bo to
wiadomo.

4. Data: 2010-06-17 05:15:28

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-16 12:02, ja1 pisze:

> [...]
> zebow to juz co innego .
> A informacja czy dobry czy zly to raczej nie o to pytalem, bo to
Ale jak znajdziesz dentystę, który ma umowę z NFZ to właśnie nie
zapłacisz za to, co NFZ refunduje, zapłacisz za wszystko, czego nie
refunduje :-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

5. Data: 2010-06-17 19:01:01

Od: ja1 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> zapłacisz za to, co NFZ refunduje, zapłacisz za wszystko, czego nie
> refunduje :-)
>
> --

Z tego co sie dzis pytalem pomocnicy dentysty to np. NFZ refunduje
kanalowe leczenie od 1-4 zebow a za czwartym zebem juz nie xD

6. Data: 2010-06-23 06:03:29

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja1" <a...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Z tego co sie dzis pytalem pomocnicy dentysty to np. NFZ refunduje
> kanalowe leczenie od 1-4 zebow a za czwartym zebem juz nie xD

Zgadza się. Polak ma ładnie wyglądać, 5-kę ledwie widać, a żreć przecież już
nie musi. Jeszcze będzie narzekał, że go na jedzenie nie stać bo podatki
zjadają 40% jego wypłaty ;)

7. Data: 2010-06-30 12:44:41

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja1 <a...@g...com> napisał(a):

>MI chodzi o to zeby nie placic za cos co moze NFZ refundowac, bo
>skoro mozna miec to samo za darmo wiec po co przeplacac?

Ja tam nei wiem, ale moja dentystka zrezygnowala z nfz bo stwierdzila,
ze gdyby musiala trzymac sie sciesle tego czego wymagaja to potracilaby klientow.
A jest naprawde niezla - mam plomby od niej po 10 lat.

ENDOKRYNOLOG - krajowy konsultant - klinika PILNIE POSZUKIWANA
Jakie środki na zatwardzenie ?
Kawa.
Alergia i alergolog
Wypadający bark - pytanie