Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

391. Data: 2010-11-09 10:38:23

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 10:34, medea pisze:

> Ewolucyjnie dbałość o dobry wygląd jest skorelowany

skorelowana oczywiście

392. Data: 2010-11-09 10:40:37

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> człowiek w każdej DOSTĘPNEJ mu dziedzinie dąży do samorealizacji - jak
> najpełniejszego wyrażenia siebie.
>
> Jeśli tego NIE ROBI to coś jest na rzeczy. W drugiej kolejnosci analizuje
> "centralnośc" tego braku realizacji.
>
> /Jeśli np. nie realizowałem sie w malarstwie, a nieźle rysowałem tyle, że
> zabrakło mi czasu aby to rozwijać, to jest jednak sprawa "odległa" od
> struktury ja. /
>
> Odwrotnie, wyrażenie się poprzez swoją "płciowość" należy do tych
> "centralnych" aspektów człowieka i mają one przez to dużą wartość

Wiesz co, vB, mój szef mawiał (jak już pisałem): perfekcjonizm
blokuje rozwój :)
Ja bym, na potrzeby tego, co tu czytam, co Ty wytwarzasz, przekształcił
to do takiej postaci: perfekcjonizm zaburza normalne uczestniczenie
w normalności ;)
Daj se luz ;) Są różne stereotypy dot. tego, co to znaczy 'być kobiecą'.
Ale cholera, dajmy kobietom 45+ pełne prawo uczestnictwa
w stereotypie 'jestem babcią'. Jak myślisz, czy wnuki takiej JKR
mają jej cokolwiek do zarzucenia, jeśli chodzi o wygląd ?
Wydaje mi się, że ludzie mają pełne prawo do wybrania sobie jednej
roli, jednego image'u i 'zaśmierdnięcia' w nim. 'Mam prawo' oznacza
tu dla mnie oczywiście coś bardziej subtelnego, niż prawo.
A dokładniej rozumiem to w tym kontekście mniej więcej tak:
'jeśli nawet jakiś psycholog perfekcjonista widzi we mnie coś
do poprawy, to zmilczy, bo górę weźmie u niego konkluzja,
że jego perfekcjonizm też jest do poprawy, tylko może trzeba
by wrzucić inny kontekst'.

Wobec ludzkich ograniczeń, wielości i subtelności aspektów
samorealizacji - wszystko zdaje się zależeć od 'prywatnego
zaśmierdnietego kontekstu'.

Zdrówko :)

393. Data: 2010-11-09 10:42:28

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już raz mówiłem, że KAŻDY element jest wart oceny. Jeszcze przed chwilą
Tak, pieprzony perfekcjonista !

394. Data: 2010-11-09 10:48:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 11:31, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

_B5658_4054_2_big.jpg

> Oki, jak znajdę chwilę, wygrzebię Ci z netu sweter wyciągnięty w innych
> kierunkach.

Może pomogę? Rozciągnięty sweter wyobrażam sobie mniej więcej tak:

http://szafa.pl/c876394-uroczy-sweter-hello-kitty.ht
ml

Może to się komuś oczywiście podobać, ale wielu uzna kobietę w takim
swetrze po prostu za zaniedbaną niechluję.

Ewa

395. Data: 2010-11-09 10:58:49

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może to się komuś oczywiście podobać, ale wielu uzna kobietę w takim
> swetrze po prostu za zaniedbaną niechluję.

A co najmniej za wieczną nastolatkę (i nie tylko z powodu Hello Kitty).

Bez Hello Kitty wchodzi w rachubę jeszcze feministka, studentka uczelni
katolickiej, "dusza artystyczna", "neohipiska".

P.

396. Data: 2010-11-09 11:00:29

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Jak myślisz, czy wnuki takiej JKR
> mają jej cokolwiek do zarzucenia, jeśli chodzi o wygląd ?
[...]

Jej najstarsze dziecko ma 12 a najmłodsze 6,5.
Późno zaspokoiła potrzebę kobiecości macierzyńskiej.

P.

397. Data: 2010-11-09 11:03:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-08 00:27, vonBraun pisze:

> Nie ma tak dobrze. Chętni musza sami sie wysilic ;-)

To może ja zacznę. Zupełnie przypadkiem trafiłam na stronę jednego
faceta (nie wiem, kto zacz, bo nie wczytywałam się) i pomyślałam, że tak
właśnie musisz wyglądać, w tym typie. Być może nawet jesteś podobny
osobowościowo, ale oceniam oczywiście po pobieżnym wyglądzie strony, bo
niczego tam nie czytałam. Pojawia się tam taki gość z fajką na
zdjęciach, tak sobie Ciebie wizualizuję (może niekoniecznie na tym
pierwszym zdjęciu, ale na innych):

http://www.chatabruna.eu/home.html

Ewa

398. Data: 2010-11-09 11:05:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 12:00, Paweł pisze:
> [...]
> [...]
>
> Jej najstarsze dziecko ma 12 a najmłodsze 6,5.
> Późno zaspokoiła potrzebę kobiecości macierzyńskiej.

Ale za to jak się rozkręciła! ;)

Ewa

399. Data: 2010-11-09 11:07:13

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizualizuję (może niekoniecznie na tym pierwszym zdjęciu, ale na innych):

Podobnie sobie go wyobrażam.

P.

400. Data: 2010-11-09 11:29:39

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> Wrzuć mi kilka "video" róznych ludzi z pis, którzy pokazywali sie
> medialnie to ich sprawdzę lub sobie przypomnę i ci powiem, którzy mnie sie
> podobają.

Nie przypominasz sobie nikogo sympatycznego i milego, ok.
Na pewno przypomnisz sobie jak odejdzie z PiS!
Wtedy bedzie zdolny, mily,cieply niedoceniony :))

Inaczej bylo z ludzmi ochodzącymi z PO - vide Rokita.
Pamietam dla wielu kolegow, PO-filow,
Rokta byl kims, duzo wiekszym od Tuska.
Do momentu gdy nastapił konflikt i zaczeli w mediach
pokazywac negatywnie.
No i wszyscy zaczeli go widziec negatywnie.

Ciekawe, bo chyba nie wiesz - ze dla wielu ludzie -
widok polityka nie zalezy od jego skutecznosci czy
działania, tylko - jak go pokażą w mediach.
Do tego stopnia ze ludzie sa przekonani ze
Fotyga zle mowi po angielsku (nawewt jak slysza jej wymowe!),
albo ze na pewno cos zlego zrobiła -
tylko mają problem zeby przypomniec sobie co.

Na tym polega nowoczesny medialny PR, von Braunie.
Ze ludziom wydaje sie ze to co im podano w mediach -
to ich wlasne myśli! :)
Eksperyment Fotyga to wykazał - obcokrajowiec NIE
poddany propagandzie - ocenia babkę obiektywnie!

Pozdrawiam,
Druch

Do Vilar, Redarta i S.
Kącik psychologiczny