Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

491. Data: 2010-11-12 09:56:56

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Nov 2010 10:36:09 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No nie. O wiele ładniejszy. I czyściejszy.

Ja Go jednak wyobrażam sobie bez zarostu.
W ogóle wydaje mi się coraz bardziej podobny (w swoich
wypowiedziach) do znajomego psychiatry. A jeśli okazałoby się,
że komponuje/komponował i pisze/pisał teksty, to tym bardziej...;)

> Zresztą vonBraun kiedyś wrzucił zdjęcia, niechcący chyba był na jednym z
> nich. :)
> Nawet odkopałam, ale tego zdjęcia już tam nie ma.

Eee, no to Ty miałaś ułatwione zadanie :)

Pozdrawiam,
M.

492. Data: 2010-11-12 09:59:28

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Nov 2010 09:12:00 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ja widzę takiego:
> http://flcenterlitarts.files.wordpress.com/2009/12/m
ichael-connelly.jpg
> To raczej ktoś taki:
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wernh
er_von_Braun.jpg&filetimestamp=20060526202334
> :-)

Nie bądźmy aż tak dosłowni, Chironie :)
http://www.spiritofhorse.com/store/store/comersus_vi
ewitem.asp?idproduct=113

Pozdrawiam,
M.

493. Data: 2010-11-12 10:00:32

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No nie. O wiele ładniejszy. I czyściejszy.

Troszkę :)

> Zresztą vonBraun kiedyś wrzucił zdjęcia, niechcący chyba był na jednym z
> nich. :)
> Nawet odkopałam, ale tego zdjęcia już tam nie ma.

I tak właśnie wyglądał?

P.

494. Data: 2010-11-12 10:01:23

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> IMO co najwyżej może pozwolić na/ułatwić wyeksponowanie inteligencji.
> W tym sensie - tak.

Oczywiście, ale co komu po schowanej inteligencji :)

P.

495. Data: 2010-11-12 10:03:32

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> http://www.spiritofhorse.com/store/store/comersus_vi
ewitem.asp?idproduct=113

Pferdek ante portas!!!

496. Data: 2010-11-12 10:05:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

ichael-connelly.j

> Bo tu wszyscy zasadniczo podobni są.
> http://demotywatory.pl/2211388/Znajomi-poznani-w-sie
ci

==============
> To z kimś się tak sfotografowałaś?
> :-)

Z kimś, a juści.

Qra

497. Data: 2010-11-12 10:17:42

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============

> Z kimś, a juści.

Z nick(im) ;)

Pozdrawiam,
M.

498. Data: 2010-11-12 10:24:55

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak właśnie wyglądał?

Na tym zdjęciu był na dalekim drugim planie. Rysy twarzy niewidoczne.
Ale kojarzę siwe włosy i chyba zarost, co do tego ostatniego nie jestem
pewna.
No i dżinsy.

V-V

499. Data: 2010-11-12 10:50:49

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Na tym zdjęciu był na dalekim drugim planie. Rysy twarzy niewidoczne.
> Ale kojarzę siwe włosy i chyba zarost, co do tego ostatniego nie jestem

Uważaj vB, uważaj, po tym opisie każdy Cię może na ulicy rozpoznać.

Qra

500. Data: 2010-11-12 11:02:58

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Uważaj vB, uważaj, po tym opisie każdy Cię może na ulicy rozpoznać.

vonBrauna jak vonBrauna, za to Qrę każdy rozpozna.
Wszystkie jednakowe.

V-V

Do Vilar, Redarta i S.
Kącik psychologiczny