Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

501. Data: 2010-11-12 11:12:13

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message
news:4cdd1eea$0$21000$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> vonBrauna jak vonBrauna, za to Qrę każdy rozpozna.
> Wszystkie jednakowe.
>
> V-V

Po ciemku?
Ja rozpoznam po omacku.

502. Data: 2010-11-12 11:33:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Fri, 12 Nov 2010 09:12:00 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ja widzę takiego:
> http://flcenterlitarts.files.wordpress.com/2009/12/m
ichael-connelly.jpg
> To raczej ktoś taki:
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wernh
er_von_Braun.jpg&filetimestamp=20060526202334
> :-)

Nie bądźmy aż tak dosłowni, Chironie :)
http://www.spiritofhorse.com/store/store/comersus_vi
ewitem.asp?idproduct=113

"Chiron symbolizuje interdyscyplinarnych geniusz, który wynika z łączenia
ciała i umysłu, instynktu, intuicji i rozumu."

~ Kohanov Linda

No super:-)

A to o Tobie?
http://www.youtube.com/watch?v=QLdJwzSbM-E

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

503. Data: 2010-11-12 11:34:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup
a.pl...

W dniu 2010-11-12 09:12, Chiron pisze:

> To raczej ktoś taki:
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wernh
er_von_Braun.jpg&filetimestamp=20060526202334

> :-)

Zupełnie się kłóci z moją wizualizacją.

To tylko żart:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

504. Data: 2010-11-12 11:52:28

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałeś posta XLi na ogrodach, czy co? ;))))
... a może ixi i ja to ta sama osoba ?
cholera, muszę sięsiebie dopytać ...

505. Data: 2010-11-12 12:07:03

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> vonBrauna jak vonBrauna, za to Qrę każdy rozpozna.
> Wszystkie jednakowe.

To aż tyle w końcu ich jest?

Qra

506. Data: 2010-11-12 12:08:23

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> ... a może ixi i ja to ta sama osoba ?
> cholera, muszę sięsiebie dopytać ...

Wszak każdy ma w sobie coś... dużego...

Qra

507. Data: 2010-11-12 12:10:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia dzisiejszego niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> vonBrauna jak vonBrauna, za to Qrę każdy rozpozna.
> Wszystkie jednakowe.

To aż tyle w końcu ich jest?
Jedna sympatyczna- tylko ta się liczy:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

508. Data: 2010-11-12 12:27:52

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============================

> [...]
>
> "Chiron symbolizuje interdyscyplinarnych geniusz, który wynika z łączenia
> ciała i umysłu, instynktu, intuicji i rozumu."

Dziękuję :) Uwielbiam!

http://www.youtube.com/watch?v=yxR3TGvzv3E
Ostatnio non-stop słucham tej wersji... Piękne przeżycie, zwłaszcza dla
fanów występujących tu artystów, do których to fanów się zaliczam :)

A to dla Ciebie na miły weekend :)
http://www.youtube.com/watch?v=JVbejt0V7Xg&feature=r
elated

Pozdrawiam,
M.

509. Data: 2010-11-12 13:25:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
et...

A to dla Ciebie na miły weekend :)
http://www.youtube.com/watch?v=JVbejt0V7Xg&feature=r
elated

Dzięki:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

510. Data: 2010-11-12 13:25:21

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To aż tyle w końcu ich jest?

Takich podobnych do Tyszkiewicz z TzG, zwłaszcza od około II edycji - jedna.

V-V

Do Vilar, Redarta i S.
Kącik psychologiczny
Coż... równoczesność się kłania