Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

481. Data: 2010-11-12 08:12:00

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> przesłuchaj:
> http://patrz.pl/mp3/rock-nr-36786
>
> Obsługuję tu wszystkie instrumenty, melodia moja /najwyżej częściowo
> nieświadomie ściągnięta/ - więc na pewno jakos to mnie wyraża.
> Czy nadal widzisz tego gościa od zdjęć?

A ja widzę takiego:
http://flcenterlitarts.files.wordpress.com/2009/12/m
ichael-connelly.jpg
To raczej ktoś taki:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wernh
er_von_Braun.jpg&filetimestamp=20060526202334
:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

482. Data: 2010-11-12 09:10:42

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ja widzę takiego:
> http://flcenterlitarts.files.wordpress.com/2009/12/m
ichael-connelly.jpg

Podobny do tego medei.

P.

483. Data: 2010-11-12 09:25:04

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

ichael-connelly.jp

> Podobny do tego medei.

Bo tu wszyscy zasadniczo podobni są.
http://demotywatory.pl/2211388/Znajomi-poznani-w-sie
ci

Qra

484. Data: 2010-11-12 09:26:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message
> Dnia dzisiejszego niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]

Ja nie - sama dobrze wiesz.

485. Data: 2010-11-12 09:27:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia dzisiejszego niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]

==============
To z kimś się tak sfotografowałaś?
:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

486. Data: 2010-11-12 09:36:09

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Podobny do tego medei.

No nie. O wiele ładniejszy. I czyściejszy.

Zresztą vonBraun kiedyś wrzucił zdjęcia, niechcący chyba był na jednym z
nich. :)
Nawet odkopałam, ale tego zdjęcia już tam nie ma.

V-V

487. Data: 2010-11-12 09:44:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-11 23:50, Paweł pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
>>
> [...]
>
> Z automatu - nie, ale jeżeli dodaje pewności siebie lub spokoju ducha,
> to może dodać inteligencji :)

IMO co najwyżej może pozwolić na/ułatwić wyeksponowanie inteligencji.
W tym sensie - tak.

Ewa

488. Data: 2010-11-12 09:46:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-12 00:13, Veronika pisze:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ja widzę takiego:
> http://flcenterlitarts.files.wordpress.com/2009/12/m
ichael-connelly.jpg

Też mógłby być.

Ewa

489. Data: 2010-11-12 09:46:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-12 09:12, Chiron pisze:

> To raczej ktoś taki:
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wernh
er_von_Braun.jpg&filetimestamp=20060526202334

> :-)

Zupełnie się kłóci z moją wizualizacją.

Ewa

490. Data: 2010-11-12 09:49:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-12 10:36, Veronika pisze:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No nie. O wiele ładniejszy. I czyściejszy.

Ojej! Na tamtych zdjęciach, które ja zaproponowałam, widzisz (widzicie)
kogoś brudnego? Nie, no zupełnie nie o ten efekt mi chodziło. :(

> Zresztą vonBraun kiedyś wrzucił zdjęcia, niechcący chyba był na jednym z
> nich. :)

A, czyli Twoja wizualizacja taka trochę ukierunkowana była w takim razie.

Ewa

Do Vilar, Redarta i S.
Kącik psychologiczny
Coż... równoczesność się kłania