Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

601. Data: 2010-11-13 10:39:04

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Nov 2010 02:36:54 +0100, vonBraun napisał(a):

> "chyba, że atrakcyjność wchodzi w jakąś
> niekorzystną interakcję z danym zadaniem lub jakąś jego częścią. ..."

Taki banał? :) Eee, ja się spodziewałam jakiegoś wywodu, stąd moja
"prowokacyjka", a Ty mi serwujesz zdanie, pod którym celowo się
wypowiedziałam :) Nie satysfakcjonuje mnie ta odpowiedź, ponieważ nic
totalnie nie wyjaśnia, poza stwierdzeniem oczywistego faktu. Ale ok,
niech Ci będzie. Można i ogólnikami się posługiwać, a że mamy
weekend - czas leniucha - więc wybaczam :)

Pozdrawiam,
M.

602. Data: 2010-11-13 10:43:12

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Cieszę się, naprawdę bardzo się cieszę, że do tego doszliśmy. To po
> prostu różne typy i różne twarze kobiecości. :)

No nie bardzo, tu chyba się różnimy. Ja uwazam, ze owe /policzmy jak
Twój TŻ/ 100% kobiecości powstaje z tych trzech elementów, o których
pisałem* i jednego nie powinno się zastępować drugim, bo bardziej
'naturalne", w sensie pełniejsze w dążeniu do samorealizacji jest
rozwijanie wszystkich, jako że działają/tworzą kobiecość najsilniej
poprzez wzajemną INTERAKCJĘ.

* gwiazdka po to, że być może dorzucisz coś jeszcze od siebie do listy:
(1) kobieta matka
(2) kobieta dająca radość mężczyźnie i biorąca radość od mężczyzny
(3) kobieta umiejąca eksponować swoją urodę podnosząc atrakcyjność

Poza tym "podejrzewam" Cię o niedocenianie czynnika (3) a ty mnie o jego
przecenianie jak sądzę.

/../
> obserwowałam kobietę "na głodzie", kiedy kosmetyczka nie mogła znaleźć
> wolnego terminu
/.../hehe :-)

pozdrawiam
vonBraun

603. Data: 2010-11-13 11:00:05

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:

> [...]
> niech Ci będzie. Można i ogólnikami się posługiwać, a że mamy
> weekend - czas leniucha - więc wybaczam :)

Przyczyn dla których w sytuacji z lekarzem jego atrakcyjność w Twoim
przypadku wchodzi w niekorzystną interakcję z "obdarzaniem zaufaniem"
może być sporo. Niestety, ponieważ Cię nie znam nie wiem o co chodzi -
moga być to rzeczy "niewinne" jak i głeboka patologia. Nie będę więc
dochodził do przyczyny za Ciebie - pozostawiam ogólną wskazówkę i jak
przestaniesz traktować ją jak "banał" ale wskazanie miejsca skąd zacząć
poszukiwania to odpowiesz sobie sama - szybciej i precyzyjniej niz ja
mógłbym to zrobic. Łatwiej tez "pogodzisz" się z rozwiązaniem, gdy sama
je znajdziesz.

pozdrawiam
vonBraun

604. Data: 2010-11-13 11:04:53

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Nov 2010 11:43:12 +0100, vonBraun napisał(a):
> [...]
> (2) kobieta dająca radość mężczyźnie i biorąca radość od mężczyzny
> (3) kobieta umiejąca eksponować swoją urodę podnosząc atrakcyjność

Mądrość, intelekt oraz inteligencja emocjonalna kobiety gdzieś Ci umknęły
po drodze, tak? :) Chyba że, wg. Ciebie głupia/ograniczona kobieta też może
być kobieca? :/

Pozdrawiam,
M.

605. Data: 2010-11-13 11:09:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Mądrość, intelekt oraz inteligencja emocjonalna kobiety gdzieś Ci umknęły
> po drodze, tak? :) Chyba że, wg. Ciebie głupia/ograniczona kobieta też
> może
> być kobieca? :/

To nie są warunki konieczne - może być gumową lalką, byle miała narządź
dobrze zaprojektowany i wykonany do dobrej interakcji.

606. Data: 2010-11-13 11:19:24

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:

/.../
> [...]
> po drodze, tak? :) Chyba że, wg. Ciebie głupia/ograniczona kobieta też może

Nie, zostały celowo pominięte. Mądrość, intelekt i inteligencja
emocjonalna nie są cechami specyficznie kobiecymi.

pozdrawiam
vonBraun

607. Data: 2010-11-13 11:24:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Nie, zostały celowo pominięte. Mądrość, intelekt i inteligencja
> emocjonalna nie są cechami specyficznie kobiecymi.

Jak film z olejku do opalania na kałuży...

608. Data: 2010-11-13 11:31:37

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> "vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> Jak film z olejku do opalania na kałuży...

Nie wiem czy rozumiem dobrze więc uściślę przynajmniej swoje - próbuję
skupić się na tych własciwosciach które w "człowieku płci żeńskiej" są
najbardziej specyficznie kobiece.

vB

609. Data: 2010-11-13 11:41:14

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Nov 2010 12:00:05 +0100, vonBraun napisał(a):

> [...]
> poszukiwania to odpowiesz sobie sama - szybciej i precyzyjniej niz ja
> mógłbym to zrobic. Łatwiej tez "pogodzisz" się z rozwiązaniem, gdy sama

Tu nie ma żadnej przyczyny, ponieważ przykład został wymyślony na potrzeby
tej rozmowy (jako kontrprzykład dla Twojego z pielęgniarkami) :)
Osobiście chyba bardziej ufam lekarzom mężczyznom, niż kobietom, chociaż
oczywiście daleka jestem od generalizowania. Po prostu większość dobrych
lekarzy (de facto, dobrych jest jak na lekarstwo, ale to temat rzeka na
odrębny wątek), których spotkałam na swojej drodze, to mężczyźni. Moje
zaufanie opiera się na fachowości, profesjonalizmie lekarza, czyli - na
tym, jakim jest _specjalistą_ - oraz na tym, jakim jest _człowiekiem_.

I podejrzewam, że gdyby ktoś nie ufał atrakcyjnemu lekarzowi płci
przeciwnej, czy tej samej, przyczyny obniżonego poziomu zaufania mogły by
być takie same, jak u mnie.

Uważam, że w pewnych dziedzinach życia, w pewnych zawodach, płeć ma
znaczenie dość marginalne. Decydujący jest profesjonalizm. Tak więc która
pielęgniarka wyciągnie więcej informacji/zbierze lepszy wywiad? Ta
inteligentniejsza i sprytniejsza, ta o wyższym poziomie empatii, czyli ta
...lepsza :) Powiesz, że obie są tak samo inteligentne i profesjonalne? A
ja Ci na to odpowiem, że się mylisz. Nie ma dwóch takich samych ;)

Pozdrawiam,
M.

610. Data: 2010-11-13 11:43:36

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mądrość, intelekt oraz inteligencja emocjonalna kobiety gdzieś Ci umknęły
> po drodze, tak? :) Chyba że, wg. Ciebie głupia/ograniczona kobieta też

Oby się nie okazało, że dla niego taka kobieta jest najbardziej kobieca.

P.

Do Vilar, Redarta i S.
Kącik psychologiczny
Coż... równoczesność się kłania