Emporio Armani White - licytować?

1. Data: 2007-09-30 15:16:06

Temat: Emporio Armani White - licytować?
Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dziewczyny pomóżcie. Czy to jest oryginal czy podrobka? Chodzi o perfumy
Emporio Armani White, mój ukochany zapach. Przynaję że kupić 100 ml w
drogerii to dla mnie nie lada wydatek, no ale nie chcialabym zakupić
okazyjnie jakiegos syfu...

http://www.allegro.pl/item250975220_armani_emporio_w
hite_woman_100ml_promocja_cenowa.html

Tu jest link, jak myslicie warto? No i jeszcze ten sprzedawca co ma zero na
koncie... Ehhh, chyba sobie daruję, choć kurcze korci mnie...

No ale tu 100ml za z wysylka 75 zl, a na innych aukcjach 160 zl za 50 ml...
Podejrzane... Co byscie zrobily na moim miejscu?

Pozdrawiam
Ola

2. Data: 2007-09-30 17:06:50

Temat: Re: Emporio Armani White - licytować?
Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> kurcze korci mnie... No ale tu 100ml za z wysylka 75 zl, a na innych
> aukcjach 160 zl za 50 ml... Podejrzane... Co byscie zrobily na moim
> miejscu? Pozdrawiam

może pomyśl po prostu, zamiast zadawać takie pytania.

odzywka do włosów a jej brak
Magia makijażu
potrzebuje totalnej mascary z truskawy
wiek