Ender

11. Data: 2010-03-01 10:20:50

Temat: Re: Ender
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 11:18, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:242e0262-fafb-47ef-afee-ab416236d9a9@
m37g2000yqf.googlegroups.com...

> Watek jest nie o E. ale o stosunku członków grupy do niego, więc o co Ci
> chodzi?
>
> MK

Jesteś żalosna...nie wiem czy ci wspominałam?
W kazdym razie napewno dwulicowa jak mało kto, bo skoro tak cie nudzi,
irytuje i wogóle ziewasz na
myśl o nim, to wsadź go do kfa, albo po poprostu olej - czy to tekie
skomplikowane? :]

12. Data: 2010-03-01 10:23:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
> [...]

irytuje i wogóle ziewasz na
myśl o nim, to wsadź go do kfa, albo po poprostu olej - czy to tekie

Isiu droga,
jeśli wstałaś lewą nogą to Twój problem.
Wybacz, ale szkoda mi na Ciebie czasu.

MK

13. Data: 2010-03-01 10:28:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Niektórym się widać mocno nudzi.

Cała reszta mocno zazdrosna.

Qra, a niepotrzebnie

14. Data: 2010-03-01 10:29:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com..

> Watek jest nie o E. ale o stosunku członków grupy do niego, więc o co Ci
> chodzi?

IMO wstawia właśnie szósty gar zupy.

Qra

15. Data: 2010-03-01 10:32:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 10:53:52 +0100, Vilar napisał(a):

> Ja się tylko zastanawiam, czy on wam się już po prostu nie znudził????

> [...]

Mnie się nie znudził. NIKT mi się nie nudzi :-)
--

Ikselka.

16. Data: 2010-03-01 10:33:56

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:e39cbdc2-49c2-4150-85fd-bda1f6c6cf56@
> [...]
> skomplikowane? :]
>
> Isiu droga,
> jeśli wstałaś lewą nogą to Twój problem.

Słuchaj Vilar...czy do ciebie trzeba łopatologicznie?
Toż ty wykształcona kobieta jesteś.
Codziennie chrzanisz ile to ty masz roboty, harówy, tyry itede
a produkujesz do południa 200postów - nie rozumiem.
Podobnie Ender był dobry, ciekawy, i superhiper dopóki
nie "powiedział ci kilka razy do słuchu" wtedy zaczął być
straaaaaasznie nieciekawy, do tego stopnia aż godny odrębnego wątku.
Zastanów się nad rozdźwiękiem w tym co piszesz a robisz.
Skromnie uważam, że wystarczy go zignorować również poprzez
nie obsrywanie go.
Vilar, czy ty chcesz żebym się do ciebie szepnęła i pokazała
jak się człowiek wtedy czuje?
Czy uważasz że jest on aż takim szmaciarzem żeby każdy po nim skakał w
tym wątku?
Skoro ja uważam że jesteś fałszywa to czy musze w każdym poście
wybijać ci tym oczy?
Przemyśli sobie te pytania moja droga Vilciu.

17. Data: 2010-03-01 10:36:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
> Ileż razy przechodząc rynkiem lub starówką mijaliście mimów
> lub różnych kolorowych artystów ulicznych.
> Dziwnych i kontrowersyjnych.
> Kto sie zatrzymał?
> Kto się przyłączył do przedstawienia lub chociaż skomentował?
> A tu ja się okazuję dziwny.
> Może i tak, ale czy to na pewno ja prowokuję tutaj reakcje?
> Czy może jakiś deficyt u moich odbiorców?
> Zbyt rozległy żeby opisać czy zbyt nieuchwytny żeby nazwać?
> Moim zdaniem tak długo będę budzi kontrowersję,
> dopóki będzie ten deficyt.
> Tylko czy na pewno chcecie się go pozbyć? ;-)

E tam pozbyć.
Ale może pogadajmy o czymś innym, po prostu.

Mam kolegę, który jest gorącym miłośnikiem wojska i historii. Bywa momentami
bardzo męczący.
Np. kilka lat temu był zafascynowany....łodziami podwodnymi (dorosły facet,
ehh). Nie dało się z nim porozmawiać o niczym innym - unikałam go wtedy jak
ognia. A łodzi podwodnych nie lubię do teraz.

MK

18. Data: 2010-03-01 10:37:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 11:03:17 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Opowiedzieć Ci? (pokrótce?) :-)))))))
>
> MK

Najlepiej w dwóch słowach :-D
--

Ikselka.

19. Data: 2010-03-01 10:38:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
>Skoro ja uważam że jesteś fałszywa to czy musze w każdym poście
>wybijać ci tym oczy?
>Przemyśli sobie te pytania moja droga Vilciu.

Czy ty go własnie bronisz pazurami????? Fiuuuuuuuuuuuu

Czy jestem fałszywa? Hah, to twój prosty pogląd. Nie, nie jestem.

MK

20. Data: 2010-03-01 10:39:23

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 11:36, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> [...]
> ehh). Nie dało się z nim porozmawiać o niczym innym - unikałam go wtedy jak
> ognia. A łodzi podwodnych nie lubię do teraz.

O to właśnie mi chodzi...właaalllla...cała Vilar..co nie lubi walić
bez końca w ten sam bębenek
Normalnie kosmos :DDDDD

Jadłeś - nie jedź !
Izie