Endometrioza!

1. Data: 2006-01-30 19:52:57

Temat: Endometrioza!
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć jestem Magda .
Mam 25 lat i wielki problem. Obecnie jestem po trzech operacjach. Po
pierwszej operacji (przy ktorej usunieto mi jajnik) zaszlam w ciaze.
Urodzilam synka i obecnie ma 5 lat. Po roku mialam kolejna operacje-(torbiel
na jajniku) w miedzy czasie stwierdzono endometrioze. Bralam danazol,
zoladex (czulam sie potwornie, a rezultatu nie bylo). W zeszlym roku mialam
laparoskopie, usunięto zrosty i ogniska endometrialne. Po czym brałam lucrin
depot i plastry systen 50 i tak w wieku 24 lat przeszlam sztuczna menopauze,
gdyż za pomoca tych leków zatrzymano mi okres na 7 miesiecy. Teraz okazało
sie, że ta laparoskopia i cale leczenie poszło na marne! Nadal mam silne
bole które nie daja mi żyć. Lekarze nie bardzo wiedzą w jaki sposob dalej
leczyć. Jestem bezsilna, nie wiem jak i gdzie się leczyć. PROSZE O
POMOC!!!!!!!!!

2. Data: 2006-01-31 09:11:50

Temat: Re: Endometrioza!
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 Jan 2006 20:52:57 +0100, na pl.sci.medycyna, Ania napisał(a):

> [...]
> bole które nie daja mi żyć. Lekarze nie bardzo wiedzą w jaki sposob dalej
> leczyć. Jestem bezsilna, nie wiem jak i gdzie się leczyć. PROSZE O

Stanowisz świetny przykład na skuteczność nowoczesnej, schemizowanej
medycyny. Może spróbuj inaczej nad sobą popracować, zmienić sposób
odżywiania, wykonywać ćwiczenia polepszające pracę organów wewnętrznych,
chodzić wcześnie spać, itd...

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2006-01-31 17:25:12

Od: Barbarella <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu
Zapraszam na
http://www.nasz-bocian.pl/modules.php?name=Forums&fi
le=viewtopic&t=29817&postdays=0&postorder=asc&start=
0
jest to aktywny bardzo wątek o endometriozie. Jest na Naszym Bocianie ale
nie dotyczy tylko dziewczyn starających się o ciążę.
Na szybko, mogę Ci tylko poradzić, żebyś brała przed miesiączką w trakcie
i po leki przeciwzapalne typu diclofenac czy ibuprom. Dobrze też jest brać
witaminy E i C.
pozdrawiam i zapraszam
barbarella

pieprzyk