Energia- prośba

221. Data: 2012-05-18 21:34:16

Temat: Re: Energia- prośba
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Chyba się nie doczekam... 333-)

Żyję po to, żeby jakiejś ... z internetu udzielać odpowiedzi. Jasne. Mam
Cię w grafiku na pierwszej stronie - królowo.

--

Paulinka

222. Data: 2012-05-18 21:48:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 May 2012 23:30:25 +0200, Paulinka napisał(a):

> 33333-) sorry kij ci się w d. wczepił.

Hę? - nie znam takich określeń, mozesz odszyfrowac?

> Podobna mentalność, więc się nie krempuj.

Co Ty wieszx o czyjejkolwiek mentalności TUTAJ.

223. Data: 2012-05-18 21:49:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 May 2012 23:31:24 +0200, Paulinka napisał(a):

> Szkoda, że o Tobie raczej trudno to samo napisać.

To znaczy KTÓRE "to samo"?

224. Data: 2012-05-18 21:51:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 May 2012 23:34:16 +0200, Paulinka napisał(a):

> Żyję po to, żeby jakiejś ... z internetu udzielać odpowiedzi. Jasne. Mam
> Cię w grafiku na pierwszej stronie - królowo.

Jakaś... z internetu.

225. Data: 2012-05-18 22:08:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Hę? - nie znam takich określeń, mozesz odszyfrowac?

Graficznie 3-)))

> Co Ty wieszx o czyjejkolwiek mentalności TUTAJ.
0
Tyle samo co TY.

--

Paulinka