Esej

1. Data: 2000-06-06 16:51:35

Temat: Esej
Od: Aleksander Malak <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam do wszystkich grupowiczow prosbe musze napisac Esej na temat

"...Milosc czesto jest niczym innym jak korzystna wymiana pomiedzy
dwojgiem ludzi, ktorzy
otrzymuja maximum tego czego mogli sie spodziewac, wziawszy pod uwage
ich wartosc na
rynku osobowosci..."
zdy ma swoje wejscie i wyjscie, a w przeznaczonym dla siebie czasie gra
wiele rol..."

i nie wiem o czym pisac pomuzcie
A...@i...pl

1. Data: 2000-06-06 20:38:49

Temat: Odp: Esej
Od: "MARIA" <misia@.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Malak <A...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...
> [...]
> ich wartosc na
> rynku osobowosci..."
> zdy ma swoje wejscie i wyjscie, a w przeznaczonym dla siebie czasie gra

Proponuję, abyś napisał o różnych rodzajach miłości:
O MIŁOWANIU NIE TYLKO CIAŁA
- o przyjaźni,
- o miłości ofiarnej, bezinteresownej, wybaczającej, troszczącej się o dobro
drugiej osoby (np. miłość matki lub ojca do dziecka),
- o miłości, której towarzyszy ból i tęsknota przy rozstaniu;
O MIŁOWANIU GŁÓWNIE CIAŁA
- o pożądaniu (o uczuciu miłości) - dążenie do dobra dla mnie (egoizm).
Najpierw jesteś dzieckiem - (grasz rolę egoisty, a jednocześnie doświadczasz
miłości innego rodzaju - miłości ze strony osób grających role rodziców),
zakochujesz się bo Ci się ktoś podoba (ma ładne oczy), potem cierpisz gdy
tej osoby nie ma przy Tobie, później masz dzieci i kochasz je ofiarnie, po
drodze zawierasz jakieś przyjaźnie - oto Twoje role.
Marysia

1. Data: 2000-06-07 10:38:10

Temat: Re: Esej
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Aleksander Malak" <A...@i...pl> wrote in message
> [...]
> ich wartosc na
> rynku osobowosci..."
> zdy ma swoje wejscie i wyjscie, a w przeznaczonym dla siebie
Zdaje sie, ze wydajesz pieniadze na jakis komercyjny doksztalt,
ktory zdaza do tego, abys do szpiku kosci zrobil sie komercyjny.

Mysle tez, ze nie podszedles wystarczajaco merkantylnie
do rozwiazywania postawionego Tobie problemu...

--
A.

1. Data: 2000-06-07 16:09:26

Od: "mufi" <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka książka Wstęp do, Berger. Pamiętam, że on tam opisuje takie
właśnie podejście
do dobierania się w pary. Podaje też wyniki badań jak różne osoby dobierają
się w pary.

motyw 'chrystusowy'
Hipnoza.
Referat