swoje 5 minut

1. Data: 2000-06-06 21:01:21

Temat: swoje 5 minut
Od: A M <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Co sadzicie na ten temat?

"...Caly swiat jest scena, a wszyscy ludzie jedynie aktorami. Kazdy ma
swoje wejscie i wyjscie,
a w przeznaczonym dla siebie czasie gra wiele rol..."

M...@i...pl

1. Data: 2000-06-07 08:10:16

Temat: Odp: swoje 5 minut
Od: "Peterka Pawel" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje wejscie i wyjscie,
> a w przeznaczonym dla siebie czasie gra wiele rol..."

Ze to chyba tegoroczny temat maturalny.......i ze to cytat z Szekspira.

Pozdrawiam
Pawel PETERKA

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-06-10 14:10:46

Temat: Re: swoje 5 minut
Od: "Robic" <r...@w...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A M" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> swoje wejscie i wyjscie,
> a w przeznaczonym dla siebie czasie gra wiele rol..."

"Życi to nie teatr", ale są tacy do których to nie dociera.
I wtedy mówumy o schizo - coś tam.
Pozdrawiam Robert

1. Data: 2000-06-14 18:43:37

Od: "Cezar \"Thanatos\" Matkowski" <i...@o...optimus.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "...Caly swiat jest scena, a wszyscy ludzie jedynie aktorami. Kazdy ma
> swoje wejscie i wyjscie,
> a w przeznaczonym dla siebie czasie gra wiele rol..."

To ja w takim razie zapytam - gdzie jest widownia? I czy człowiek może nie
grać żadnej roli? Od gęby nie innej ma ucieczki... Ale to już chyba wie
kazdy.

Pozdrawiam

"Kontakt erudyty z troglodytą jest sytuacją etykietalną."
dr Bogusław Bednarek
Cezar "Thanatos" Matkowski

1. Data: 2000-06-15 20:44:46

Od: "<Zefiros>" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A M <A...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...
> [...]
> swoje wejscie i wyjscie,
> a w przeznaczonym dla siebie czasie gra wiele rol..."

Polecam ksiazke "Zaproszenie do socjologii" - Peter L. Berger (wydawnictwo
PWN) tam znajdziesz ciekawa odpowiedz.
Milej lektury.

Zefiros

1. Data: 2000-06-19 15:09:03

Od: "Julia Poruczko" <j...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

A ja uważam, że życie to inna forma teatru. Trzeba dobrze grać, mieć dobrą
rolę, żeby przejść przez to życie dobrze. Trzeba umieć wykorzystać każdą
sytuację - dobrą sytuację.Tak jak aktor na scenie często zmuszeni jesteśmy
do kostiumu, Zresztą przykład to Ferdydurke Gombrowicza i jego teoria
"gęby". Poza tym polecam piosenkę Edyty Gepert, nie pamiętam tytułu, ale
leci mniej więcej tak: " siedzę na twardym krześle, w największym świata
teatzre, patrze i oczom nie wierze, nie wierze, ale patrzę [...] ten który
dziś grał króla do wczoraj nosił halabardę a jutro będzie zwykłym błaznem,
prawa tej sceny są twarde... Na pewno ma teatr w tytule.
Jul

Esej
motyw 'chrystusowy'
Hipnoza.