Etyczne, czy nie etyczne?

31. Data: 2001-03-02 19:08:43

Temat: Odp: Etyczne, czy nie etyczne?
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgarzam sie w zupelnosci z Panem Panie Piotrze
Pozdrawiam
doctore
Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.31.0103011245580.14812-100000@dor
ota.am.torun.pl...
On Wed, 28 Feb 2001, BaLab wrote:

> Ja działam etycznie - płacę bardzo wysoka składke zdrowotną i rzadko
> (raz do roku 1 wizyta u lekarza rodzinnego) korzystam z usług lekarzy

palcisz skladke, ze ktore chore kasy buduja sobie nowe siedziby,
nowe komputery a ochlapy z tego przekazuja na leczenie ...
Czy interesujesz sie na co Twoja skladka jest wydawana. Czy
wyslales chociaz raz swoich audytorow do kasy chorej, czy zazadales
od kasy chorej przeslania Ci rozliczenia. Wiecie - to jest ciekawe,
bo jak odkladacie pieniadze do banku, to zadacie aby ten Wam
przedstawil informacje jaki jest stan Waszego konta i odsetek.
A jak odkladacie pieniadze na opieke zdrowotna to w ogole
nie interesujecie sie co z tymi pienedzmi sie dzieje, wiec
szanowny Panie BaLab - zainteresuj sie k... gdzie sa te pieniadze

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

32. Data: 2001-03-02 23:54:38

Temat: Re: Etyczne, czy nie etyczne?
Od: "TKL" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:97jvl6$4d8$...@n...tpi.pl...
> news

> nieetyczne

> ile zarabia

...a gornicy, a pielegniarki, a rolnicy, a bezrobotni,a bezdomni... doctore,
i Ty na to wszystko pozwalasz?!?

> a co do twoich skladek to i tak ida do wspolnego wora i rzadza
> nimi chore kasy chorych lub jakies urzedasy. A ty pozwalasz zeby tak bylo

Sory, doctore, ale oprocz skladek na ub.zdr. kilka razy wiecej panstwo
kradnie mi na inne dziwne cele, na przyklad ksztalcenie lekarzy... Byc moze
uczyles sie za moje pieniadze, wiec moze darujesz mi, ze nie stoje pod
Sejmem ze sztandarem OPZZ???

BaLab

33. Data: 2001-03-03 00:00:46

Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2001-03-03 00:05:10

Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]

nie interesujecie sie co z tymi pienedzmi sie dzieje, wiec
szanowny Panie BaLab - zainteresuj sie k... gdzie sa te pieniadze
----------------
Czy taką pogadankę użądza Pan każdemu swojemu pacjentowi? Wszak oni to tez
należą do "ogółu", który jest w stosunku do Was lekarzy tak okrutny? Żeby
podnieść poziom etyki w społeczeństwie proponuję - oprócz pogadanki -
zaprzestać wystawiania zaświadczeń L4 do czasu udokumentowanego wzięcia
udziału w okupacji Kasy Chorych :-/.

BaLab

35. Data: 2001-03-03 08:43:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Mar 2001, BaLab wrote:

> Czy taką pogadankę użądza Pan każdemu swojemu pacjentowi? Wszak oni to tez
> należą do "ogółu", który jest w stosunku do Was lekarzy tak okrutny? Żeby

nie pacjentom nie ale Pan nie jest moim pacjentem a kreuje Pan sady
i to nie majac odwagi nawet podac swojego imienia i nazwiska wiec
sie Panu taka pogadanka slusznie nalezy

P.
----

36. Data: 2001-03-03 10:41:11

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uczylem sie tylko na studiach za pieniadze spleczenstwa.Dalsze ksztalcenie
finansuje z wlasnych pieniedzy a kosztuje ono niemalo bo byle jaki kurs to
suma rzedu 2000-3000 zł nie mowiac juz o zjazdach zwlaszcza zagranicznych
oraz ksiazkach zagranicznych. A zebym mogł dobrze badac choych musze sie
kształcić. Wiec nie uważam ze ucze sie za Twoje pieniadze natomiast musze te
pieniadze nqa nauke zarobic i to zarobie na Tobie :)))))
A widze ze i tak nic nie rozumiesz wiec szkoda ci wykłady robic Bo uważasz
zejak płacisz skadkę to Ci sie wszystko należy za darmo .A za darmo należy
ci śie tylko dkotorek konował.
Pozdrawiam

Doctore
Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97pci4$8nk$...@n...tpi.pl...

37. Data: 2001-03-04 13:44:58

Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
te
> pieniadze nqa nauke zarobic i to zarobie na Tobie :)))))

Przyznam, że trochę się boję, zważywszy na Twoje słowa, że nie musisz
postępować etycznie...

> A widze ze i tak nic nie rozumiesz wiec szkoda ci wykłady robic Bo uważasz
> zejak płacisz skadkę to Ci sie wszystko należy za darmo .A za darmo należy
> ci śie tylko dkotorek konował.

Przynajmniej należy mi się jakiś szacunek, jeśli nawet tylko niewielki
procent moich składek trafia do Twojej kieszeni.

Pozdrawiam
BaLab

38. Data: 2001-03-04 13:45:50

Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
On Sat, 3 Mar 2001, BaLab wrote:

> [...]

nie pacjentom nie ale Pan nie jest moim pacjentem a kreuje Pan sady
i to nie majac odwagi nawet podac swojego imienia i nazwiska wiec
-------------
Ja kreuję sądy??? Jedyny sąd jaki wykrowałem jest taki, że skoro - jak
większość społeczństwa - finansuję kształcenie lekarzy i płacę wysokie
składki na ub.zdrowotne a przy tym bardzo rzadko korzystam z usług
państwowej służby zdrowia, to nie zasługuję na to by jakiś niezrealizowany
doktorzyna czepiał się mojej etyczności (- to nie do Pana, cytuję: "Bo moje
jest takie ze spoleczenstwo jest nieetyczne w stosunku do personelu bialego
stad personel bialy nie musi byc etyczny wzgledem spoleczenstwa.").
Ja rozumiem, ze Wam jest przykro, że tak mało zarabiacie (BTW: kiedyś o
mały włos nie zostałem astronomem, w ostatniej chwili przeniosłem papiery na
inna uczelnię, zgadnijcie dlaczego?), ale obrażanie się na cały świat zwykle
nie daje pożądanych efektów, choć chwilowo przynosi ulgę.

Pozdrawiam,
BaLab

PS. Czy siła moich słów byłaby inna, gdyby podpisał się pod nimi Bartek
Labczyński lub Barbara Labuda :>?

tabletki antykoncepcyjne - jeden dzien za wczesnie
gastroskopia u dziecka
pasty wybielajace
__Przyda się!!!!!!
Koniec z nadwagą.