Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

1. Data: 2007-09-18 09:58:09

Temat: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. Czy ktoś nosil biustonosze projektu (bo to projektantka chyba,
tak?) pani jak w temacie? O, np. o taki chodzi:
http://www.bielizna-damska.info/opis.php?id=1722

Dobre? Warto? Do bani? Omijac z daleka?

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

2. Data: 2007-09-18 17:28:59

Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> No wlasnie. Czy ktoś nosil biustonosze projektu (bo to projektantka
> chyba, tak?) pani jak w temacie? O, np. o taki chodzi:
> http://www.bielizna-damska.info/opis.php?id=1722
>
> Dobre? Warto? Do bani? Omijac z daleka?

Wszystko zalezy jaki przedzial rozmiarowy masz na mysli. Polscy producentci
czesto sprawdzaja sie przy malych i srednich biustach a przy wiekszych to
juz porazka. Moze ten link pomoze?
09283&a=47609283

Zazula

3. Data: 2007-09-18 18:33:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> [...]
> producentci czesto sprawdzaja sie przy malych i srednich biustach a przy
> wiekszych to juz porazka. Moze ten link pomoze?
09283&a=47609283

O, dzieki, bardzo pomogl. Dostalam dokladnie takie informacje, o jakie mi
chodzilo. Ewa Bien odpada z powodu nieprzewidywalnosci rozmiaru pod biustem
(dziewczyna o rozmiarze 77 cm pod musiala kupic ichni rozmiar 65 cm - no
sorry, pol roku bym wymieniala). Konkretnie to szukam porzadnego stanika
75D. Najchetniej kupilabym w KaphAlu (czy jak to sie tam pisalo), ale
niestety nie sprzedaja przez internet. A szkoda, bo jeden model mam i
chodziloby mi o identyczny, tylko nieco wiekszy, bo ten jest rewelacyjny.
Probuje zastosowac zasade, ze jak sie nie ma, co sie lubi itd. Kraze
jeszcze wokol cyckonoszy Gaia i Alles, bo ladne i przystepne cenowo. Odpada
lazenie po sklepach i mierzenie (niestety), pozostaje mi ryzyk-fizyk przez
siec.
Dzieki za namiary forumowe :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

4. Data: 2007-09-18 19:05:28

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> rozmiaru pod biustem (dziewczyna o rozmiarze 77 cm pod musiala kupic
> ichni rozmiar 65 cm - no sorry, pol roku bym wymieniala).

To nie tylko kwestia tej firmy, bo kazda firma ma swoje modele szczegolnie
rozciagliwe. Duzo tez zalezy od ilosci tluszczy w okolicy zeber. Ja mam
baaardzo ciasno mierzona mam 75 a obecnie kupilam biustonosz Fantasie z
obwodem 65. Ale inny model Freya [tez marka Eveden] bylby dobry 70. Na forum
www.biusciaste.prv.pl jest tez osobny watek o tym, ktore modele sa
szczegolnie scisliwe a ktore fabrycznie rozciagliwe.

> [...]
> internet. A szkoda, bo jeden model mam i chodziloby mi o identyczny,
> tylko nieco wiekszy, bo ten jest rewelacyjny.

A mozesz wstawic fotke? Moze znajdzie sie cos bardzo podobnego.

> Probuje zastosowac
> zasade, ze jak sie nie ma, co sie lubi itd.

Niepotrzebnie, w tym rozmiarze wybor rynku bielizniarskiego jest duzy.

> Kraze jeszcze wokol
> cyckonoszy Gaia i Alles, bo ladne i przystepne cenowo. Odpada lazenie
> po sklepach i mierzenie (niestety), pozostaje mi ryzyk-fizyk przez
> siec.

W brytyjskich sklepach netowych mozna znalezc biustonosze za 10 funtow,
czyli niecale 60 zl, do tego przesylka do Polski, ktora w wiekszosci
przypadkow przychodzi szybciej niz krajowe przesylki. Ja czekalam 3 dni na
przesylke z www.bravissimo.com [genialny sklep, genialne podejscie do
klienta i pomysl na wypelnienie dziury na rynku]. Innym wyprzedazowym
sklepem jest www.brastop.com, www.undercoverexperience.co.uk,
www.figleaves.com. Inne sklepy w Polsce czy UK znajdziesz na
www.biusciaste.prv.pl.

Co do "ryzyk-fizyk" to jestes stratna jedynie na przesylce, prawo
konsumenckie pozwala w Polsce odsylac towar w ciagu 10 dni a do UK
najczescie ma sie na to miesiac. A mierzenie w domu jest znacznie
wygodniejsze, ma sie sporo czasu zeby pochodzic w staniku, poskakac,
poruszac, zalozyc rozne bluzki, bo nie do wszystkich pasuje dany kroj
biustonosza. Zyc nie umierac :))))

Ps. Pewnie duzo z tych rzeczy wiesz, ale napisalam to dla reszty grupy [do
archiwum].
Ps.2. Brytyjska rozmiarowka rozni sie od europejskiej - w miare dobra tabela
znajduje sie tutaj http://tabela.gu.ma/
Ps.3. A tak w ogole to warto zajrzec do kasicy, tam jest pelno pozytecznych
bieliznianych linkow:
http://stanikomania.blox.pl

Zazula

5. Data: 2007-09-18 21:54:24

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lazenie po sklepach i mierzenie (niestety), pozostaje mi ryzyk-fizyk przez

no wlasnie, jak Zazula pisala, daj fotke, u mnie na wsi z tramwajami jest
KaphAll (czy jak mu tam) sie moge kopnac

h.

6. Data: 2007-09-19 07:39:20

Od: annikka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Kraze
> jeszcze wokol cyckonoszy Gaia i Alles, bo ladne i przystepne cenowo.

Alles mogę polecić. Mam jeden zwykły (ten
http://www.wszafie.com/biustonosz-alles-margot-p-127
.html), dwa do
karmienia z fiszbinami
(http://www.intymnie.com/alles_mama__new_str-prod_id
-596.htm) i jeden
miękki do karmienia (tego używałam krótko). Rozmiar 75E. Podwójne haftki
w 4 rzędach, dobre trzymanie boczne (nie dotyczy tego miękkiego).

Ania

7. Data: 2007-09-19 11:52:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):

> [...]
> miękki do karmienia (tego używałam krótko). Rozmiar 75E. Podwójne haftki
> w 4 rzędach, dobre trzymanie boczne (nie dotyczy tego miękkiego).

Wlasnie! Szczegolnie te do karmienia mnie zainteresowaly. Dzieki wielkie.
Zagladalam tu i tam i ogarnela mnie czarna rozpacz. Ogolnie, jesli cos
ma juz w nazwie "mama" i jest mniej lub bardziej przystosowane do
karmienia, to sprowadza sie do okropnego, bezbarwnego i bezksztaltnego
worka, zabudowanego prawie jak golf. Moja 83-letnia babcia ma
ladniejsze, zareczam. Ja nie wiem, czy producenci uznali, ze jesli juz
komus sie zmieniaja priorytety w zyciu, to ma gleboko gdzies plec
przeciwna i nie chce juz sie podobac? Wstydzilabym sie w takim czyms
pojsc do lekarza, co dopiero pokazac mojej brzydszej polowie :) Jedynie
Alles mialo wlasnie cos rozsadnego, co wygladalo zgrabnie, nawet bardzo
zgrabnie. Chyba rozkrece jakis interes i wypelnie nisze na rynku :)
Jeszcze raz dzieki :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

8. Data: 2007-09-19 12:03:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> [...]
> www.biusciaste.prv.pl jest tez osobny watek o tym, ktore modele sa
> szczegolnie scisliwe a ktore fabrycznie rozciagliwe.

O, bardzo cenne rzeczy piszesz. Musze sie zapoznac blizej z tym forum.
Ja dosc ciasno mierzone mam 79, tluszczu chyba nie posiadam,
przynajmniej w tej okolicy :) Pluca mam jak u olimpijczyka, na kazdym
rentgenie musza brac klisze xxl, bo sie nie mieszcze :) Czasem kupowalam
70 (Triumph), a czasem 75 i rzeczywiscie "sciagalnosc" byla rozna.
Chodzi mi o to, ze stanik potrzebny mi jest w przeciagu powiedzmy, hmmm,
10 dni i na jakis czas. Jesli zaczne sie bawic w wymiany, to moze sie
okazac, ze jak juz dopne swego, trzeba bedzie kupowac nastepny, bo ten
bedzie za maly :) Dlatego mozliwosc porazki chce ograniczyc do minimum.

> A mozesz wstawic fotke? Moze znajdzie sie cos bardzo podobnego.

Fotke mojego ukochanego znoszonego stanika?? Nie wiem, czy mam odwage
odslaniac sie tak przed spoleczenstwem. Nie jestem w Partii Kobiet :) (a
propos, widzialas plakat wyborczy? Moim zdaniem rewelacja. Serio ;)
Sprobuje, zobacze, jak wyjdzie :)

> Niepotrzebnie, w tym rozmiarze wybor rynku bielizniarskiego jest duzy.

O, jest bardzo duzy, juz to sprawdzilam. Chodzi mi o to, ze ten ukochany
to wlasnie KaphAll, a wszelkie inne traktuje jako zlo konieczne :)

> [...]
> przesylke z www.bravissimo.com [genialny sklep, genialne podejscie do
> klienta i pomysl na wypelnienie dziury na rynku]. Innym wyprzedazowym

O, wielkie dzieki za namiary. Przysiade i rozejrze sie.

> [...]
> wygodniejsze, ma sie sporo czasu zeby pochodzic w staniku, poskakac,
> poruszac, zalozyc rozne bluzki, bo nie do wszystkich pasuje dany kroj

Nie no, jasne. W domu wygodniej, ale w sklepie szybciej, ot co. Poza tym
w sklepie mozesz wszystkie modele pomacac, a w domu tylko te, ktore
zamowisz, a to znaczace ograniczenie. Nie wiem, czy inne babki tez tak
maja, ale jak wchodze do sklepu po cos (obojetnie, puder, farbe, stanik,
spodnice), to wychodze z czyms, o czym wczesniej nawet nie pomyslalam, a
to obczajone wczesniej wisi nadal na wieszaku po moim wyjsciu ;)

> Ps. Pewnie duzo z tych rzeczy wiesz, ale napisalam to dla reszty grupy [do
> archiwum].

Wielu nie wiedzialam ;)

> Ps.2. Brytyjska rozmiarowka rozni sie od europejskiej - w miare dobra tabela
> znajduje sie tutaj http://tabela.gu.ma/

O, dzieki. Rozmiarowka jest mi znana jedynie w obrebie spodni, spodnic,
sweterkow itp. Bielizny dotad nie tykalam.

> Ps.3. A tak w ogole to warto zajrzec do kasicy, tam jest pelno pozytecznych
> bieliznianych linkow:
> http://stanikomania.blox.pl

Kolejny adres, pod ktory wypada mi zajrzec :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

9. Data: 2007-09-19 12:06:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> no wlasnie, jak Zazula pisala, daj fotke, u mnie na wsi z tramwajami
> jest KaphAll (czy jak mu tam) sie moge kopnac
>
> h.
Juz odpisalam Zazuli, ze zobacze, jak sie bedzie prezentowal na zdjeciu.
Nosze go na okraglo i moze wykazywac pewne objawy zuzycia :) Na
stronie sklepu oczywiscie nie ma zadnych normalnych zdjec. Jakby byly,
sprawa bylaby prosta. Dalabym mezowi do lapy zdjecie z instrukcja i
"numerem seryjnym" i wyslala do Galerii Dominikanskiej :)

Krusz.
ide po aparat
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

10. Data: 2007-09-19 12:16:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):
> Rozmiar 75E. Podwójne haftki
> w 4 rzędach, dobre trzymanie boczne (nie dotyczy tego miękkiego).

A jeszcze sie zapytam, jesli mozna, jaki masz obwod pod biustem?

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."