Męskie perfumy na Allegro

1. Data: 2007-09-17 17:27:11

Temat: Męskie perfumy na Allegro
Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam drogie Panie.

Macie może sprawdzonych sprzedawców męskich wód kolońskich?
Nie kupowałem nigdy ww. towaru na Allegro, ale znając Chiny i współczesny
świat, oraz przeglądając rozpiętość cenową oferowanych produktów,
podejrzewam, że część z nich to wulgarne podróbki. Jak w takim razie
rozpoznać oryginał? I czy na Allegro można trafić na naprawdę świetne
okazje, czy te oszałamiające ceny (10-20% sklepowej), to efekt pracy
chińskich 10latków? Wiem, że za granicą wszelakie pachnidła są tańsze.
Jak tanio można kupić oryginały na Allegro?

Generalnie poszukuję Aqua di Gio, Boss Energize, CK Eternity.

Pozdrawiam serdecznie,
R.

2. Data: 2007-09-25 08:38:43

Temat: Re: Męskie perfumy na Allegro
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 17 Wrz, 19:27, "Rysiek G." <r...@o...pl> wrote:
> [...]
> Jak tanio można kupić oryginały na Allegro?
>
> Generalnie poszukuję Aqua di Gio, Boss Energize, CK Eternity.

Witaj ja mam kosm armani oryginalne w super cenachjak jestes z Wawy to
zapraszam

pozdr

Wieczor panienski
Fekkai - szampony / promocje?