Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

61. Data: 2007-09-24 11:06:14

Temat: Re: i stalo sie :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Cholera, z onetu przyszło mi pisać, sorry jeśli coś nie tak...
> Krusz, ja mam takie rady: nie kupuj na razie drogich staników dla
> karmiących. Po porodzie może się okazać, że wszystkie są za małe, tak było
> w moim przypadku i w przypadku współspaczek z sali na położnictwie.

Zapisane. Na razie w ogole nie kupuje. Przyjdzie na to czas, jak wybije
godzina W. Ja lubie byc przygotowana na Wszelka Ewentualnosc, dlatego
wolalam poki co wypytac sie i pogrzebac tu i owdzie. Zeby potem jakiegos
g... nie kupic.

> Z przyrostem cycków bywa różnie, bo ja całą ciążę miałam swoje 75b, po
> porodzie było C, a po dwóch miesiącach wróciło do B mimo że karmiłam
> jeszcze dłuuugo. Przyrost masz faktycznie imponujący:)

Cholera, i do tego zmienia sie to z tygodnia na tydzien. Nie zebym miala cos
przeciw, ale przyzwyczaje sie do takich fajnych widokow, a potem dopanie
mnie szara rzeczywistosc... :-P Depresja pokarmieniowa murowana :)

> Tylko, że grozi
> rozstępami.

Na razie nie zaobserwowalam. Nie mam czegos specjalnego do cyckow, nakladam
krem do twarzy albo balsam :) No i cwicze. Codziennie jakies tam napinanie
i tego typu bajery. Wszystko jest w ksiazce "Nastolatki pielegnuja
urode" :-P Zreszta cwiczylam duzo wczesniej i regularnie. Moze teraz sa
efekty?

> Ja w ciąży przetestowałam oliwkę Bambino - naprawdę zapobiega
> rozstępom (wiem na pewno, bo, idiotka, nie smarowałam lewego pośladka,
> żeby się przekonać).

He, he he :))) A ta oliwka nie tlusci ubran? Czekasz, az sie wchlonie?
Stosujesz jakies podstepy?

> I jeszcze jedno, na przyszłość - wkładki laktacyjne z
> Canpolu są do tyłka - strasznie drapią po cyckach:)

Canpol do tylka, zapisane. Wszystkie tylko nie Canpol, kumam :)

> No, no... ale żeby aż D...

Gorzej, wyglada na to, ze D to juz przeszlosc. :> Jak ja to robie?
Smieszna sprawa, wszystko idzie w brzuch i w cycki. Bedzie tak, ze napierw
brzuch, potem dlugo, dlugo nic, potem cycki, potem nic i dopiero ja :-P

> Gratuluję:) Nie rozmiaru, tylko ciąży. I trzymam mocno kciuki.

Dziekuje w imieniu swoim i mlodego Kruszyna :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

62. Data: 2007-09-24 11:06:27

Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Oh, Kruszynko, gratulacje z powodu ciążarówkowania :) Naprawde
> niespodzianka przemila :))))))

Dziekuje :) Zapewniam Cie, ze dla mnie jest to niespodzianka rownie wielka i
dotad nie przestalam sie dziwic :-P

> A wracajac do tematu: przejdz sie do h&m (nie zebym reklamowala,....
> przyjdz na ploty :P) Na dziale MAMA sa fajne komplety bielizny takiej
> ładniejszej (czarny w kremowymi wstawkami) oraz bawelnianej juz dla mam
> karmiących. Sa tez fajne zestawy majtek (po 3 szt.) bawelniane z koronką.
> Ogolnie sa fajne rzeczy nie tylko z bielizny więc moze coś Ci wpadnie w
> oko :)

Wszystko fajnie, tylko u mnie wystepuje problem natury technicznej. Jestem
na tzw. podtrzymaniu i jeszcze niedawno lezalam plackiem i zarlam wagony
hormonow i innych prochow, a wstawanie ograniczalo sie do wizyty w lazience
i wchloniecia czegos szybkiego w kuchni (niech zyje mikrofala!). Teraz jest
juz znacznie lepiej, prochy poszly won. Jestem w stanie zafarbowac sobie
wlosy (a propos, przyszla Feria, dzisiaj przetestuje i zdam relacje),
jestem nawet w stanie wyjsc do pobliskiego spozywczaka (yes, yes, yes), ale
latanie po sklepach absolutnie nie wchodzi w gre. Nawet z kompa korzystam,
lezac w lozku. Z koniecznosci musze robic zakupy w sieci, dlatego taki
raban robie, jesli chodzi o dobranie rozmiaru. Bo ilez ten biedny maz moze
latac na poczte? :)
A H&M mozna dostac w necie? Nie liczac allegro oczywiscie.

> Swoja drogą to kiedy można się spodziewać Kruszynki2? :)

Oj, jeszcze, jeszcze :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

63. Data: 2007-09-24 15:14:21

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje :) Zapewniam Cie, ze dla mnie jest to niespodzianka rownie wielka
> dotad nie przestalam sie dziwic :-P

Zabrzmialo jakbyś nie wiedziala skąd się na świecie dzieci biorą (tak,
tak... bociek i te sprawy) ;]

> [...]
> lezac w lozku. Z koniecznosci musze robic zakupy w sieci, dlatego taki
> raban robie, jesli chodzi o dobranie rozmiaru. Bo ilez ten biedny maz moze

O raju, sporo Cię 'To' kosztuje ale za pare miesięcy napewno będzie lepiej,
a za parę lat to już w ogóle (i nie tylko zdrowia) ;PPP Ja w tematach
ciążaowych jestem kompletnym laikiem (i niech tak zostanie jak najdłuzej :))
ale przyznam, że po tym poście temat jakoś tak jakby stał mi się blizszy...
:)

> A H&M mozna dostac w necie? Nie liczac allegro oczywiscie.

No nie mozna niestety (tzn można ale nie w pl - z tego co pamietam ze
szkolenia)

> Oj, jeszcze, jeszcze :)

No ale ile, ile, prosimy, powiedz nam wujku Dżoszuła! :)

Pozdr!
Ania

64. Data: 2007-09-24 15:17:45

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> brzuch, potem dlugo, dlugo nic, potem cycki, potem nic i dopiero ja :-P

Jacie! Kruszyna poka fotke! ;P

;)
Ania

65. Data: 2007-09-24 15:58:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
> Problem polega na tym, ze
> ja potrzebuje wiekszy stanik czasowo, dlatego nie oplaca mi sie wydawac 250
> zl za cos, co mi posluzy przez gora kilka miesiecy.

az 250? cos histeryzujecie, moja pani. wiekszosc jest do kupienia za
mniej, albo duzo mniej niz 200 :)

co do inwestycji - bede brutalna: to jest dosyc istotne kilka miesiecy.
ciaza-karmienie potrafia byc katastrofa dla biustu odzianego w bielizne,
ktora go nie podtrzymuje tak, jak powinna. przejrzyj forumowe watki
ciazowo-karmienne.

-- kasica

66. Data: 2007-09-24 16:01:38

Od: b...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> He ;) Cóż za pomysł ;)

Opamiętanie przyszło za późno. Teraz chodzę z jednym pooranym pośladkiem, ofiara
własnej chorej ciekawości:)

Kaśka

67. Data: 2007-09-24 16:13:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> az 250? cos histeryzujecie, moja pani. wiekszosc jest do kupienia za
> mniej, albo duzo mniej niz 200 :)

No troche, przyznaje :)

> co do inwestycji - bede brutalna: to jest dosyc istotne kilka miesiecy.
> ciaza-karmienie potrafia byc katastrofa dla biustu odzianego w bielizne,
> ktora go nie podtrzymuje tak, jak powinna.

Fakt. Musze jednak isc na kompromis. Przynajmniej w tym miesiacu, zobaczymy,
jak bedzie dalej. Porzadny stanik to wiecej niz skarb, wiadomo. Zycze
mojemu biustowi jak najlepiej i na pewno nie poprzestane na czyms, co nie
tak trzyma. Jesli sie okaze, ze nie spelnia moich oczekiwan, siegne wyzej,
nie bede sie szczypac :)

> przejrzyj forumowe watki
> ciazowo-karmienne.

Cza bedzie :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

68. Data: 2007-09-24 16:40:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Jacie! Kruszyna poka fotke! ;P

Pokaze efekt finalny :) Moze se machne taka jak Demi Moor :-PP

No dobra, uscisle dane na temat Kruszyna - oficjalnie ma sie pojawic w
pierwszej polowie marca (czyli jeszcze siedze na drzewie) i mam nadzieje,
ze nie wykreci mamusi jakiegos numeru i nie wyskoczy jak Filip z konopii
jakos znaczaco wczesniej. Pozniej moze sobie wyskakiwac :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

69. Data: 2007-09-24 16:42:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Zabrzmialo jakbyś nie wiedziala skąd się na świecie dzieci biorą (tak,
> tak... bociek i te sprawy) ;]

Och, wiem, wiem. Wszyscy wiedza, ze nie bociany dzieci przynosza, tylko
znajduje sie je w kapuscie :) Ja za kapusta nie przepadam, stad moje
zdziwienie :-P

> O raju, sporo Cię 'To' kosztuje ale za pare miesięcy napewno będzie
> lepiej, a za parę lat to już w ogóle (i nie tylko zdrowia) ;PPP

O nie, dzieci to chwila przyjemnosci i trzydziesci lat ciezkich robot :)
Jest coraz lepiej, wszystko jest w porzo, najgorsze mam za soba. W ogole
optymistycznie patrze na zycie. Niech mi jeszcze tylko kolor na wlosach
chwyci i bedzie pelnia szczescia :)

> No ale ile, ile, prosimy, powiedz nam wujku Dżoszuła! :)

Jeszcze troche :-PP Jestem jeszcze przed polmetkiem, ale niedaleko
(szczegoly w innym poscie).
Stad moj szok przyrostem cyckow :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

70. Data: 2007-09-24 17:03:02

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
> Pozniej moze sobie wyskakiwac :)

Taaa, juz to widze, jak przyjdzie Ten Statystycznie Wyznaczony Dzien, a
ty jeszcze sie nie rozwiazesz, bedziesz blagala wszystkich dokola, zeby
tego olbrzyma Kruszyna od ciebie zabrali :)

th

Opisy zabiegów kosmetycznych
Męskie perfumy na Allegro
Wieczor panienski