FAQ - zaproszenie do dyskusji

1. Data: 2009-04-09 17:57:52

Temat: FAQ - zaproszenie do dyskusji
Od: "AgaM" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FAQ grupy pl.rec.robotki-reczne jest tu:
http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/

Jeśli ktoś ma uwagi odniośnie strony - zapraszam do dyskusji lub
przesłania skarg i wniosków na priv. Szczególnie mile widziane są
propozycje nowych działów i linki do archiwalnych artykułów, które
zaginęły kiedy upadły glinki.

2. Data: 2009-05-09 08:29:18

Temat: Re: FAQ - zaproszenie do dyskusji
Od: "InterLady" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

up

3. Data: 2009-05-09 09:38:44

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może by tak oddzielić druty od szydełka?

Inne moje uwagi - przepraszam, może mam inne wyobrażenie, jak to
mogłoby wyglądać, ale skoro ma być dyskusja- to niech będzie ;-)))

Próba odnalezienia konkretnych tematów jest bardzo trudna. Ogólne
linki, których po prostu nie chce się przeglądać, jeśli chce się
znaleźć konkretny temat. Przeprazam, ale gdybym miała coś znaleźć w
FAQ - zrezygnowałabym po trzech minutach.

Podoba mi się np. bezpośredni odnośnik do skrótów szydełkowych - może
na tej zasadzie zbudować FAQ?

Tzn - /trzymam się drutów ;-) / - osobno - symbole graficzne,
tłumaczenie skrótów angielskich na polski /dużo bardzo ciekawych stron
to strony anglojęzyczne/, może znajdą się w internecie - a wiem, że
tak - tłumaczenia z niemieckiego czy francuskiego, podstawowe
techniki /nabieranie oczek, zamykanie robótki, dodawanie i ujmowanie,
rzędy skrócone itp/, osobno wzory /ściągacze, prawo-lewe, ażury,
panele, wzory warkoczowe, żakardy, mozaikowe, wykończenia brzegów
itp/. Osobno linki do stron zawierających głównie gotowe modele.
Rozbiłabym na kilka linków strony bardzo rozbudowane - zawierające
wszystko ;-) Tak po prostu łatwiej się szuka. Bo - przepraszam bardzo
- ale próba znalezienia czegokolwiek w obecnej formie FAQ-a to po
prostu- szukanie w googlach. Więc po co FAQ w takim razie?

Wiem, to byłaby straszna praca, ale takie FAQ byłoby często odwiedzane
- i częściej możnaby do niego kierować. Oczywiście - przydawałaby się
też informacja o dodaniu nowego linka - wtedy byłoby łatwiej znaleźć
odpowiedź przeszukując grupę. /np. dodano - wzory żakardowe/.

Budowanie tego wyobrażam sobie w ten sposób - niech /kto ma/ podaje
konkretne linki - publicznie. Moderatorka decydowałaby, czy umieścić
je w FAQ-u, ale ktoś, kto uznałby odrzucony link szczególnie przydatny
dla siebie - mógłby go sobie prywatnie zapisać.

Jeszcze raz - zdaję sobie sprawę, jak wielka to jest praca, ale na
pewno - bardzo twórcza.

Ania

4. Data: 2009-05-09 11:25:15

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com..
.
Może by tak oddzielić druty od szydełka?
[...]
[...]

Też mi się to FAQ nie podoba, ale nie wyobrażam sobie, żeby naćkać masę
kolejnych podstron, strona dla prawo-lewego, strona dla angielskiego,
strona z czymś, strona bez czegoś... Kurczę, nie zdołasz przeczytać
wykazu linków do kolejnych podstron a przy konieczności kliknięcia ze
strony A na stronę B, gdzie na liście wyszukasz link do strony C, na
której będzie link do strony E, dzięki której przejdziesz na stronę E,
na której nie będzie tej informacji, ale będzie link do strony F z
linkiem do strony G... no przy M - zapewniam cię...wymiękniesz.
Poza tym FAQ to FAQ, czyli NAJczęściej zadawane pytania. Jakie jest
najczęściej zadawane tu pytanie? "dziewczyny, szukam wzoru na
pirlipirli, czy ktoś ma?". Zatem zasadniczo wystarczyłoby na całą
stronę wywalić napis: "Tak. Ktoś ma." i po sprawie.

5. Data: 2009-05-09 11:26:33

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

-------------

Wierzysz, że ktoś to zrobi za darmo i że to się da zrobić na darmowym
serwerze?

6. Data: 2009-05-09 13:27:48

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 12:26, "lemonka" <a...@a...com> wrote:

> Wierzysz, że ktoś to zrobi za darmo i że to się da zrobić na darmowym
> serwerze?

Wierzę, że tak. Przecież to nie jest robota na akord i nie musi być
"na już".

Wierzę też, że skoro ktoś się podjął opieki nad FAQ, to nie po to
tylko, żeby co jakiś czas pisać posta - zapraszam do FAQ, bo istnieje.
I nie po to, żeby na tym zarabiać. Są jeszcze na świecie ludzie
bezinteresowni.

Ja się tego nie podjęłam, bo się na tej robocie nie znam, ale gdybym
się znała...

Ania

7. Data: 2009-05-09 13:30:13

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 14:23, czeremcha <c...@t...pl> wrote:

Dziwne, przed chwilą działało...

Próbuję jeszcze raz:

http://szort.pl/odmiany-oczek

Ania

8. Data: 2009-07-18 09:17:45

Od: "InterLady" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

up

FAQ kolejny raz - zaproszenie do wniosków
warsztaty frywolitkowe w Krakowie
haft wstążeczkowy
Torebka z rafii - skończona :-)
Nowe stroiki dwa.