Farbowanie włosów w ciąży

11. Data: 2009-04-04 19:15:46

Temat: Re: Farbowanie włosów w ciąży
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Żona jest w 2 mies ciąży. Ilu doradców - tyle wersji odpowiedzi.
> Można farbować włosy - czy też nie?
> Podobno są "farby bezpieczne".

Ale po co?
Ważniejsze jest zdrowie dziecka, niż grymas żony!

zyga

12. Data: 2009-04-04 19:27:20

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:gr8aoj$e8f$5@news.interia.pl...

> Ale po co?
> Ważniejsze jest zdrowie dziecka, niż grymas żony!

ale autor watku nie ma pewnosci, czy farby szkodza i pyta o nasze zdanie.
nie wiem, czy grymasem zony jest np. to, ze wczesnie osiwiala, a w pracy nie
moze sobie pozwolic na widoczna siwizne. roznie bywa. te same watpliwosci
moga dotyczyc np. depilacji twarzy. ciaza to dlugie 9 miesiecy, dlatego nie
dziwie sie, ze ludzie dopytuja.

13. Data: 2009-04-05 08:16:04

Temat: Re: Farbowanie w?????????????
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:
> U?ytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisa? w
> [...]
> moga dotyczyc np. depilacji twarzy. ciaza to dlugie 9 miesiecy, dlatego nie

poza tym, kobieta (w wiekszosci przypadkow) lubi czuc sie atrakcyjna, a
przez ciaze poczucie wlasnej atrakcyjnosci bardzo spada (u wiekszosci)
a jak sie zle psychicznie ze soba czuje, to moze sie to przekladac na
rozwoj plodu

14. Data: 2009-04-05 15:09:49

Od: "Bagira" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 8 miesiącu ciązy i co kilka miesięcy uzywam szamponu
koloryzującego żeby zakryć nie estetyczny pasek siwych włosów. Tak jak
napisałam wyżej, farby typu loreal casting nie zawieraja amoniaku a przy tym
pokrywaja siwe włosy.

15. Data: 2009-04-06 11:51:43

Od: Piotr <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna pisze:

> Ja miałam farbowane na blond i nic się nie stało. Włosy i tak są martwe. To
> tak jakby nie mogła malować paznokci.
>
> Justyna

gdybyś była w ciąży 100 razy i farbowała włosy w każdej z nich i tylko
w 3 ciążach uszkodziłabyś dzieci to byłoby to tylko 3% - tyle tylko, że
uszkodzone dzieci mogłyby tego nie zrozumieć

wiele kobiet w ciąży pali, bierze kokainę czy amfetaminę a tylko co
któreś dziecko ma wadę serca lub umiera - co nie znaczy, że są to
praktyki godne polecenia

poza tym nie musi polegać na tym, że dziecko nie ma reki lub ma
wodogłowie - może się objawi tym, że ma zaburzenia emocjonalne, gorzej
się uczy, częściej łapie infekcje lub ma większe ryzyko nowotworów

co do tego, że stosuje się farbę jedynie na włosy to nie jest prawda -
stosuje się ją również na skórę p o czym wie każda kobieta która musiała
po farbowaniu wlosów tę skórę domyć - a fakt, że stosuje się ją na
zewnątrz nie jest żadnym argumentem: plastry antykoncepcyjne, HTZ, maści
zawierajace sterydy jak też niektore antybiotyki doskonale wchwłaniają
się przez skórę i powodują duże zmiany metaboliczne

ja bym się bał eksperymentować bo nie mam pewności co do bezpieczeństwa
farbowania - uważam, że ty również na ten temat nie wiesz za wiele -
znasz rodziców dzieci z wadami? wiesz coś na temat tych dzici?

16. Data: 2009-04-07 17:26:37

Od: "regen" <regen........@.........os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> Witam
> Żona jest w 2 mies ciąży. Ilu doradców - tyle wersji odpowiedzi.
> Można farbować włosy - czy też nie?
> Podobno są "farby bezpieczne".

Jeśli na etykiecie farby przeczytasz, że dozwolone jest jej stosowanie u
kobiety w ciąży to możesz ją użyć. W przeciwnym wypadku nie. Zdecydowanie
odradzałbym używanie niekoniecznych specyfików w ciąży - zwłaszcza w 1
trymestrze.

Pozdrawiam-
regen

17. Data: 2009-04-08 12:47:20

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> farbowania - uważam, że ty również na ten temat nie wiesz za wiele -
> znasz rodziców dzieci z wadami? wiesz coś na temat tych dzici?

Wczoraj miałam robiony baleyage ( 4 mies. ciąży). Farba nie dotykała skóry
głowy, bo każde pasemko było zawinięte w osobną folię. Zapachu farby żadnego
nie czułam, pomimo zwiększonej wrażliwości na zapachy.

Justyna

18. Data: 2009-04-11 14:56:57

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> plastry antykoncepcyjne, HTZ, maści zawierajace sterydy jak też niektore
> antybiotyki doskonale wchwłaniają się przez skórę i powodują duże zmiany
> metaboliczne
OK
To teraz weź łaskawie ulotkę pierwszego z brzegu medykamentu, o którym
piszesz i przeczytaj.
A potem powiedz, który ze środków powodujacych wchłanianie takiego leku
znajduje się w farbkach do malowania włosów.
Nie na darmo natura wyposażyła nas w taki, a nie inny rodzaj skóry, której
zadaniem w głównej mierze jest chronić nas przed czynnikami zewnętrznymi.
Pozdrawiam !
WOJO

19. Data: 2009-04-13 15:20:36

Od: b...@h...com szukaj wiadomości tego autora

On 4 Apr, 04:34, "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> wrote:
> Witam
> Żona jest w 2 mies ciąży. Ilu doradców - tyle wersji odpowiedzi.
> [...]

witam,tez slyszalam tysiace opinii na temat farbowania wlosow w ciazy-
dodam, ze farbuje na blond.zapytalam moja ginekolog jak to z tym jest
bo mialam watpliwosci i dowiedzialam sie ze absolutnie nie ma
przeciwskazan do farbowania wlosow,ale tak dla 100% pewnosi nalezy
poczekac z farba na zakonczenie 12 tyg czyli po pierwszym trymestrze
kiedy to formuja sie wszystkie narzady i czesci ciala dzieciatka-to
tak dla czystego sumienia:).ale jeszcze nikt nie dowiodl ze poronienia
w pocztakach ciazy moga byc spowodowane farbowaniem wlosow.tak ze nie
powinna sie martwic o swaja ciaze-dzidzio jest swietnie chroniony
przez lozysko inic mu sie nie stanie. a jesli chodzi o farby ziolowe
to w ciazy ich absolutnie nie polecam-wszystkie zabiegi tego typu moga
sie zle skonczyc dla mamy-kolorek moze byc duzoooooo intensywniejszy
niz ten na opakowaniu,a nawet zupelnie inny-to taki zarcik
hormonow.wiec niech zoncia uzywa normalnych farb.a jeszcze lepiej
niech sie tym zajmie fryzjer.ps.gratuluje dzieciatka

20. Data: 2009-04-13 17:17:13

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Żona jest w 2 mies ciąży. Ilu doradców - tyle wersji odpowiedzi.

Zdecydowanie odradzam farbowanie włosów łonowych!
LOL!

A ciężarna oczywiście nie pije i nie pali i nie je mięsa szpikowanego
antybiotykami i nie maluje paznokci?
Pomijam kremy, pudry i maseczki....

Feromon

przechowywanie szczepionki ?