Fatum?

From: "Mariko" <m...@p...okay.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Fatum?
Date: Sat, 4 Jan 2003 13:40:48 +0100

Witam.

Mam taki niezbyt moze trudny problem i nieciekawy, ale bardzo mnie nurtuje.
Otoz uwielbiam zwierzeta, ale albo psy ginely (bylo ich cztery: jeden
popelnil samobojstwo, drugi zdechl, trzeci zostal oddany, czwarty usuniety z
powodu agresji) albo bylam na cos uczulona (papugi). Ostatnio mialam dwie
swinki morskie, ale niedlugo, krocej niz miesiac. Jedna zdechla z powodu
choroby druga - prawdopobnie z tesknoty. Bardzo lubie zwierzeta, nie
wyobrazam sobie domu bez nich, a jednak bez przerwy je w jakis sposob
trace... Czy to fatum? Czy po prostu nie nadaje sie do posiadania zwierzat,
mimo, iz nauka o nich sprawia mi ogromna przyjemnosc? Nie posiadam
znajomych, nie ciagnie mnie do ludzi, odkad wbilam sie w skorupe. Ale brak
posiadania zwierzecia bardzo mnie przygnebia... Czy moge prosic o opinie w
tej sprawie?

Mariko