Fikus w biurze - zacieki na lisciach

1. Data: 2008-03-12 07:53:03

Temat: Fikus w biurze - zacieki na lisciach
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Postanowiłem ucywilizować swoje miejsce pracy i przytargałem fikusa
dosyć dużego, teściowa która mi go sprezentowała zaleciła zraszanie
liści.
Zraszam spryskiwaczem i faktycznie rośnie ładnie, trochę liści gubi
ale pojawia się ciągle sporo nowych. Niestety zauważyłem na liściach
brudnoszary osad, czy to może być spowodowane kamieniem z wody?

Czy spryskiwanie wodą destylowaną byłoby dobrym pomysłem, czy ten osad
to jednak nie z winy wody?

Pzdr.
L.

2. Data: 2008-03-13 03:25:49

Temat: Re: Fikus w biurze - zacieki na lisciach
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> [...] Niestety zauważyłem na liściach
> brudnoszary osad, czy to może być spowodowane kamieniem z wody?

Pewnie tak.

> Czy spryskiwanie wodą destylowaną byłoby dobrym pomysłem [...]

Na pewno nie zostawi osadu. Mozna dodac jakis nawoz dolistny do wody, bedzie
dodatkowa korzysc.

Pozdrawiam,
Bpjea

wierzba - jak się pozbyć?
Chre hippeastrum
osłonki przeciw zającom - kupię większą ilość
Projekt ogrodu
Jabłonie ozdobne