wierzba - jak się pozbyć?

1. Data: 2008-03-11 23:18:44

Temat: wierzba - jak się pozbyć?
Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku przytargałam taka zwyczajną wierzbę (patyk) wsadziłam i rośnie już
3 lata. Teraz chciałabym się jej pozbyć, tylko jak to mądrze uczynić?
Obcinana jest co roku, obecnie ma wysokośc z 4 metry i średnicę pnia 18 cm.
Dodam, ze posadziłam z 5 sztuk.
Grazyna

2. Data: 2008-03-12 08:39:16

Temat: Re: wierzba - jak się pozbyć?
Od: "YOU_rek" <y...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz chciałabym się jej pozbyć, tylko jak to mądrze uczynić?
Grazyna

Najmniej kłopotliwy ROUNDUP !
Pozdr.
YOU_rek

3. Data: 2008-03-12 12:34:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na poczatku  przytargałam taka zwyczajną wierzbę (patyk) wsadziłam i rośnie
już
> 3 lata. Teraz chciałabym się jej pozbyć, tylko jak to mądrze uczynić?

Fiskarsem ją!
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2008-03-12 14:23:03

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Na poczatku przytargałam taka zwyczajną wierzbę (patyk) wsadziłam i
> rośnie już
> 3 lata. Teraz chciałabym się jej pozbyć,

A dlaczego chcesz jej sie pozbyć, bo ja właśnie chciałam u siebie
posadzic wierzbę?

5. Data: 2008-03-12 21:24:08

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

      A dlaczego chcesz jej sie pozbyć, bo ja właśnie chciałam u siebie
> posadzic wierzbę?
Tak jak wyżej mam je chyba 4 - rosną blisko sosen,zasłaniająć światło -sosny się
krzywią. Śmiecą bardzo drobniutkimi liśćmi.

Randapem się boje bo tam blisko sosny, które chciałąbym mieć.
Ściąć tak ale napewno odbiją.

6. Data: 2008-03-12 21:30:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"a" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
światło -sosny się
> krzywią. Śmiecą bardzo drobniutkimi liśćmi.
>
> Randapem się boje bo tam blisko sosny, które chciałąbym mieć.

Nawiercić pień pod skosem i w otwór wlać roztwór Roundupu, albo - jeżeli
gdzieś jeszcze znajdziesz, Simazinu.

7. Data: 2008-03-12 21:51:34

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

a wrote:

> Ściąć tak ale napewno odbiją.

To wtedy ścinać to co odbija. Ja tak teraz robię z topolami.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2008-03-13 23:09:00

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@o...pl> napisał w wiadomości >
> Randapem się boje bo tam blisko sosny, które chciałąbym mieć.
> Ściąć tak ale napewno odbiją.

Toż właśnie, trzeba ściąć i Rundapem, nie rozcieńczonym, posmarować pień
pozostały po ścięciu.
Wtedy nie odrośnie a i sosnom nic się nie stanie.
Pozdrawiam
Antoni Broniak

9. Data: 2008-03-17 19:51:20

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toż właśnie, trzeba ściąć i Rundapem, nie rozcieńczonym, posmarować pień
> pozostały po ścięciu.
> Wtedy nie odrośnie a i sosnom nic się nie stanie.
Dzięki wszystkim , bedę próbować - jest ich kilka.
Grażyna

Chre hippeastrum
osłonki przeciw zającom - kupię większą ilość
Projekt ogrodu
Jabłonie ozdobne
Gdzie kupić morwę?( w centrum)