Filety z piersi kaczki w owocahc JAK???

1. Data: 2005-03-23 13:30:27

Temat: Filety z piersi kaczki w owocahc JAK???
Od: "Zbyszek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie.
Kiedyś robiłem całą kaczkę w ten sposób.
A chciałbym spróbować z filetami z piersi barberie.

Czy ktoś z szanownych dyskutantów może mi pomóc??

Z góry dziekuję :-)

Zbyszek

1. Data: 2005-03-31 17:46:08

Temat: Re: Filety z piersi kaczki w owocahc JAK???
Od: papndekel <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek napisał(a):
> [...]
> Kiedyś robiłem całą kaczkę w ten sposób.
> A chciałbym spróbować z filetami z piersi barberie.
>
> Czy ktoś z szanownych dyskutantów może mi pomóc??

Proponuje zrobic piers z kaczki (lub cala kaczke) w sosie
sliwkowo-rozmarynowym:
3-4 suszone sliwki namoczyc (zalezy czy do samej piersi czy calej
kaczki) nastepnie rozetrzec
na papkę. dodac suszonego rozmarynu, soli, zabek lub dwa czosnku.
Nasmarowac tak powstala papką kaczke
i zawinac szczelnie w folie spozywcza. Na noc do lodowki.
Na drugi dzien piec jak pieczen: ja robe w rondlu na gazie, mozna dodac
jeszcze z 2,3 sliwki
suszone do powstalego sosu, poddusic. Po upieczeniu kaczke obrac z miesa
(piers pokroic w plastry)
Sos przemiksowac blenderem, dodac mieso i jeszcze troche poddusic.
Podawac z kluseczkami slaskimi, i czerwona konserwowa kapusta z
dodatkiem zieonego pieprzu

1. Data: 2005-04-01 13:48:46

Od: "Protz" <p...@n...mam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "papndekel" <a...@p...net> napisał

> Proponuje zrobic piers z kaczki \

Powiedzcie mi jeszcze gdzie kupic piers z kaczki :( ( gdyby ktos z Łodzi
był... )

Protz

Polędwiczki wieprzowe w sosie miodowo - musztardowym Jak?
Mieso wołowe -co zrobić żeby nie ciemniało???
Mussaka
parowar czy kombiwar?
Farsze do kurczaka