mazurek wielkanocny:)

1. Data: 2005-03-23 13:34:13

Temat: mazurek wielkanocny:)
Od: "j." <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy moze mi ktos podac przepis na mazurek wielkanocny, ale nie taki z
masa kajmakowa czy tym podobną. Chodzi mi o to, żeby nie był taki mdły i
słodki. Pamiętam z dzieciństwa smak mazurka z marmoladą, albo czymś takim, a na
wierzchu cos jak galaretka, ale baaardzo gęsta. Był to mazurek kupiony w naszej
małej, jedynej w miasteczku cukierni. Nie jestem mistrzynią kuchni i nigdy nie
robiłam mazurka, więc będę wdzięczna za przepis i wskazówki.

1. Data: 2005-03-23 23:38:18

Temat: Re: mazurek wielkanocny:)
Od: s...@o...pl (Sendi) szukaj wiadomości tego autora

Subject: mazurek wielkanocny:)

> Witam, czy moze mi ktos podac przepis na mazurek wielkanocny, ale nie taki
> masa kajmakowa ,
>
> --
A ja myślę że te też mogą być, jeśli chodzi o mnie to uwielbiam masę
kajmakową i niestety nie znam sprawdzonego przepisu na Mazurki bo nikt nie
robi w rodzinie, także będzie super jeśli i taki przepis na ciasto ktoś
zapoda.
Ważne bo zapewne sprawdzone i wcale nie koniecznie mdłe.
Kwestja gustu...

Pozdrawiam
Sendi Wy

Filety z piersi kaczki w owocahc JAK???
Polędwiczki wieprzowe w sosie miodowo - musztardowym Jak?
Mieso wołowe -co zrobić żeby nie ciemniało???
Mussaka
parowar czy kombiwar?