"Fiołki w cukrze"

11. Data: 2006-05-03 14:04:26

Temat: Re: "Fiolki w cukrze"
Od: "troll__killer" <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

news:e3ack6$igm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> wrote in message

> Jeszcze jeden!
>
> Ja to mam szczęście, w lodówce - żyd, w popielniku - żyd, w kominie -
> żyd... Ciągną te żydy do mnie jak do miodu...
> ;-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))
> A qrde czosnkiem i cebulą nie zajeżdzam...

Jak prawdziwy współczesny żyd?
Widocznie nim jesteś, a dżdzownica to twój pomiot.

12. Data: 2006-05-03 14:07:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja to sobie tylko tak myślę, że zajeżdżasz jednym.
> Głupotą.
> I nikt do ciebie nie ciągnie - no może posterunkowy kawon, co poczuł wiew
> młodości.
> No może inne Panie (nie będę ich wymieniał, bo się biedaczki zaplątały
> niechcący w tę dyskusję),
> bo myślały, że to przeciwko dzudzu, a tu się okazuje, że przeciwko
> schizoidalnemu osobnikowi, który zieje nienawiścią.
>
> Pan Anatol

He..he, nic mi nie zieje... Widzę, że się nudzisz... Idź, pisz artykuł do
GWna o wielkim antysemityźmie Panslavisty... Może zdobędziesz laury
NaszeNike...

13. Data: 2006-05-03 14:08:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"troll__killer" <t...@m...com> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak prawdziwy współczesny żyd?

Odpuść sobie, żydów widziałem zaledwie paru w swoim długim życiu...

14. Data: 2006-05-04 10:56:27

Temat: Re: "Fiołki w cukrze"
Od: "Anna Sheridan" <o...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"tom" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam
> Przepraszam za bezceremonialność - pilnie szukam przepisu na w/w "fiołki w
> cukrze". Przeglądałem net i na razie bezskutecznie.
> TIA :-)
A jak szukales? Bo mnie Google wyplulo duzo jak wstukalam candied violets
recipe.
Ania
(zmien ombre na omberis)

15. Data: 2006-05-04 13:28:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Sheridan" <o...@o...com.au> wrote in message
..

> (zmien ombre na omberis)

Nie pasuje Ci chłop?!

16. Data: 2006-05-04 14:16:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Anna Sheridan" <o...@o...com.au> wrote in message
..

> Nie pasuje Ci chłop?!

!?hombrona?!

17. Data: 2006-05-04 16:02:02

Temat: Post do dzdzownicy (b. dlugi)
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anatol Mroczek napisał:
> [...]
> a paszoł ty w kibini mater!
> właśnie ty jesteś taka plastikowa atrapa na tej grupie...
> hehehe wiem, że cie kręci zainteresowanie wokół twej osoby
> ty se lepiej może pooglądaj tego swego kolege na soc.cultura.polish
> a potem na polityce cos tam może o starszych braciach i o TOLERANCJI...

Witam,
wyjaśnijmy jedną rzecz...
Nie wnikam w powody Pańskiego występowania na grupie pod wieloma
nickami. Proszę uprzejmie - sprawia to Panu przyjemność, zaspokaja
Pańskie potrzeby - nie

wymagam jednej osobowości i nie drążę ich powodów. Pańska wola!
Choć, przyznać to muszę, jest to (przynajmniej dla mnie) nieco
kłopotliwa sytuacja. Ale niech tam!

Tylko, występując w postaci klona, proszę stosować pewne ustalenia
z dyskutantami.
Na podstawie tego postu:

http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/tree/br
owse_frm/thread/b41851144f95bc0f/d92b86c4d71bf231?rn
um=1&_done=%2Fgroup%2Fpl.rec.kuchnia%2Fbrowse_frm%2F

thread%2Fb41851144f95bc0f%2F75a3854fd92a426e%3F#doc_
75a3854fd92a426e (
http://tiny.pl/gfwx )
wiem, że już prowadziliśmy dyskurs na temat postaw w usenecie .
I jest dla mnie dziwne, że przy Pańskiej inteligencji, zdecydował
się Pan jednak na naruszenie moich dóbr osobistych:(
Dobra, które wyrazilam bezpośrednio Panu w tym poście:

http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/tree/br
owse_frm/thread/f4211d208c8fc767/9d847bb7c6fb7bce?rn
um=21&_done=%2Fgroup%2Fpl.rec.kuchnia%2Fbrowse_frm%2

Fthread%2Ff4211d208c8fc767%2Ffcd7360714c7f098%3F#doc
_96abe314b09871bd (
http://tiny.pl/gfwh )
Dlatego żywię do Pana osobistą urazę i mam żal:(
Żal jeszcze tym większy, że swój negatywny post napisał Pan w
wątku, w którym biorę udział - mogę więc domniemywać Pana
pełną świadomość wywołanej u mnie

ptrzykrości. Dalej nie wiem, czy Pana pretensje są uzasadnione, bo ja
dotychczas nie spotkałam się z wypowiedziami tego Człowieka dające
świadectwo postawie, które

Pan tak gwałtownie zwalcza. Poza tym, zwracam Panu uwagę, że
działania Pana, a zwłaszcza zaciekłość wypowiedzi, nasuwają mi
porównanie osobowości Pana do

osobowości terrorysty. I proszę zwrócić uwagę na to, że dzisiaj
nikt na świecie nie zastanawia się nad zasadnością żądań
terrorystycznych - lecz wszyscy potępiają ich

metody. Bo, chyba zauważył Pan, że to Pana posty są negowane przez
grupowiczów, a ja ze swojej strony, powiem wyraźnie, że są nad
wyraz upierdliwe! Dziwię się

także, że dotychczas nie znalazł Pan rozwiązania nad opanowaniem
swoich empcji, a uzewnętrznia je, jakby tylko ta jedna Osoba (wg
Pańskiego rozpoznania) była

bohaterem tego dowcipu:
"Murzyn, Zyd, i Polak zlowili zlota rybke. W nagrode kazdy z nich mial
po jednym zyczeniu.
Pierwszy Murzyn
- Zlota Rybko, ja chcialbym aby wszyscy Czarni Bracia zostali
przeniesieni do Afryki, zebysmy tam stworzyli swoje odrebne panstwo,
nie wtracalibysmy sie do swiata, ani

swiat do nas...
Zlota Rybka na to: - Nie ma sprawy.
Nastepny w kolejce jest Zyd.
- Ja w sumie mam bardzo podobne zyczenie. Chce aby wszyscy Zydzi
zostali przeniesieni do Ziemi Swietej.
Tam stworzymy swoje wlasne, odrebne panstwo, nie bedziemy sie wtracac
do swiata, ani swiat do nas...
Zlota Rybka szybko spelnila zyczenie bo i tym razem nie widziala
zadnych przeszkod.
W koncu do Zlotej Rybki podchodzi Polak
- Hmm, nooo.... ja wlasciwie to juz nie mam zyczen... "

Jak Pan widzi, to tylko kwestia odwagi cywilnej, by głośno wyrazić
swe poglądy, które podziela niemała ilość współobywateli. Gdyby
było inaczej - nie powstawałyby tego

rodzaju dowcipy:(
Dlatego proponuję Panu przenieść swoje wywody na inną grupę, tutaj
natomiast przestrzegać netykietę i zasady ustalone przez
założycieli tej grupy!
Jeżeli jednak zignoruje Pan mój obecny post i prośby w nim zawarte,
to teraz ostrzegam Pana, że włączę się do tego trollowania i...
No właśnie...
Można będzie o nas tak powiedzieć:
"Takich trzech jak nas dwoch nie ma ani jednego - powiedzial czwarty,
po czym poszli w pieciu do domu szostego;) "
A konsekwencją będzie grupa moderowana, do której ja również
będę dążyć!
Wszak, już wcześniej czytałam podobne wnioski;/
I pozbawimy grupę podstawowego dobra demokracji, udowadniając tym
samym, że Polak nie może mieć swobody słowa.
Proszę to wziąć pod uwagę i dokładnie przemyśleć!
Sądzę, że jeszcze jesteśmy w stanie ułożyć nasze wzajemne
stosunki na poziomie przyjaznym:)

Przepraszam pozostałych grupowiczów, za ten niebywale długi post,
ale odczuwam potrzebę wyjaśnienia spraw męczących nie tylko mnie.

--
Pozdrawiam :)
JM

18. Data: 2006-05-04 16:09:47

Temat: Re: Post do dzdzownicy (b. dlugi)
Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz JaMyszka napisał:

> Przepraszam pozostałych grupowiczów, za ten niebywale długi post,
> ale odczuwam potrzebę wyjaśnienia spraw męczących nie tylko mnie.

Wrzućcie wreszcie do kaefa i przestańcie cytować te klony, bardzo
proszę.
Thank you from the mountain.

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

19. Data: 2006-05-04 16:35:06

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:
Wiekszosc z nas ma te osobe w KF i gdyby nie cytowanie, to w ogole nie
wiedzielibysmy, ze istnieje. Czego i tobie serdecznie zycze
MB

20. Data: 2006-05-04 22:01:37

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 4 mai 2006 ŕ 18:02:02, dans
<1...@i...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> [...]

> swe poglądy, które podziela niemała ilość współobywateli. Gdyby
> było inaczej - nie powstawałyby tego rodzaju dowcipy:(

OBIADEK
Słone kapary
cholesterol
na ognisku