"Fiołki w cukrze"

1. Data: 2006-05-03 11:09:06

Temat: "Fiołki w cukrze"
Od: "tom" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepraszam za bezceremonialność - pilnie szukam przepisu na w/w "fiołki w
cukrze". Przeglądałem net i na razie bezskutecznie.
TIA :-)

2. Data: 2006-05-03 11:17:09

Temat: Re: "Fiolki w cukrze"
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/search?
group=pl.rec.kuchnia&q=Fio%C5%82ki+w+cukrze&qt_g=1&s
earchnow=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

3. Data: 2006-05-03 11:28:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
ps.com...
> http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/search?
group=pl.rec.kuchnia&q=Fio%C5%82ki+w+cukrze&qt_g=1&s
earchnow=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

Witaj!

Teraz do strojenia kupuje sie plastikowe atrapy. Ale platki fiolków równiez
mozna ucierac z cukrem. A kwiaty akacji zamoczone w rzadkim ciescie
nalesn9ikowym i usmazone smakuja wybornie, podobnie pierozki...

Pozdrawiam Niewiaste...
Panslavista

4. Data: 2006-05-03 12:49:57

Od: "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> równiez mozna ucierac z cukrem. A kwiaty akacji zamoczone w rzadkim
> ciescie nalesn9ikowym i usmazone smakuja wybornie, podobnie pierozki...

a paszoł ty w kibini mater!
właśnie ty jesteś taka plastikowa atrapa na tej grupie...
hehehe wiem, że cie kręci zainteresowanie wokół twej osoby
ty se lepiej może pooglądaj tego swego kolege na soc.cultura.polish
a potem na polityce cos tam może o starszych braciach i o TOLERANCJI...

Pan Anatol

5. Data: 2006-05-03 13:33:14

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anatol Mroczek napisał(a):

> a paszoł ty w kibini mater!

Zostań i pielęgnuj swoje dziecię znaczy sie dzudzu.

> właśnie ty jesteś taka plastikowa atrapa na tej grupie...

Podobnie jak Dzudzu.

> hehehe wiem, że cie kręci zainteresowanie wokół twej osoby

jw.

> ty se lepiej może pooglądaj tego swego kolege na soc.cultura.polish

Dzudzu od tyłu czyli z której strony?

> a potem na polityce cos tam może o starszych braciach i o TOLERANCJI...

Dzudzu jesteś żydem? Czy też utożsamiasz się z nimi?
Dżdżownica=Żyd?
Paranoja na pl.rec.kuchnia!?
Szlag by to trafił.

> Pan Anatol

Zmień grupę, czas najwyższy.
Idź na jakąś politykę.pl i zabierz tam Tatusia.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-05-03 13:33:41

Od: "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

widzialem

Pan Anatol

7. Data: 2006-05-03 13:47:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anatol Mroczek" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
> ty se lepiej może pooglądaj tego swego kolege na soc.cultura.polish
> a potem na polityce cos tam może o starszych braciach i o TOLERANCJI...

Widzę, że zazdrosny Pan o moją sławę, spokojnie, mnie ona nie rajcuje, za to
wielu kurdupli pławić by się chciało choćby w jej cieniu...

8. Data: 2006-05-03 13:51:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> widzialem

Jeszcze jeden!

Ja to mam szczęście, w lodówce - żyd, w popielniku - żyd, w kominie - żyd...
Ciągną te żydy do mnie jak do miodu...
;-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))
A qrde czosnkiem i cebulą nie zajeżdzam...

9. Data: 2006-05-03 13:57:22

Od: "troll__killer" <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> widzialem
>
> Pan Anatol

spadaj gnoju

10. Data: 2006-05-03 14:03:03

Od: "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciągną te żydy do mnie jak do miodu...
> ;-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))
> A qrde czosnkiem i cebulą nie zajeżdzam...

Ja to sobie tylko tak myślę, że zajeżdżasz jednym.
Głupotą.
I nikt do ciebie nie ciągnie - no może posterunkowy kawon, co poczuł wiew
młodości.
No może inne Panie (nie będę ich wymieniał, bo się biedaczki zaplątały
niechcący w tę dyskusję),
bo myślały, że to przeciwko dzudzu, a tu się okazuje, że przeciwko
schizoidalnemu osobnikowi, który zieje nienawiścią.

Pan Anatol

OBIADEK
Słone kapary
cholesterol