cholesterol

1. Data: 2006-05-03 07:48:43

Temat: cholesterol
Od: <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!! właśnie dowiedziałem się że mój cholesterol zwariował!!!!!!! Czy
Ktoś zna może przepis na dietę tzn. co wolno a czego nie? Z góry dziękuje
POZDRAWIAM!!!

2. Data: 2006-05-03 07:55:53

Temat: Re: cholesterol
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam!!! właśnie dowiedziałem się że mój cholesterol zwariował!!!!!!! Czy
> Ktoś zna może przepis na dietę tzn. co wolno a czego nie? Z góry dziękuje
> POZDRAWIAM!!!

pl.misc.dieta tam pytaj

Marek

3. Data: 2006-05-03 08:20:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@n...pl> wrote in message
> Witam!!! właśnie dowiedziałem się że mój cholesterol zwariował!!!!!!! Czy
> Ktoś zna może przepis na dietę tzn. co wolno a czego nie? Z góry dziękuje
> POZDRAWIAM!!!

Jabłka jeść...

4. Data: 2006-05-03 09:15:30

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ograniczyć drastycznie tłuszcze zwierzęce, typu masło,śmietana,smalec
ograniczyć drastycznie mięso wieprzowe i wędliny
zacząć więcej się ruszać

Jędrek

5. Data: 2006-05-03 09:24:49

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@n...pl napisał(a):
> Witam!!! właśnie dowiedziałem się że mój cholesterol zwariował!!!!!!! Czy
> Ktoś zna może przepis na dietę tzn. co wolno a czego nie? Z góry dziękuje
> POZDRAWIAM!!!

Powod wysokiego cholesterolu i ich frakcji, musisz wyjasnic z lekarzem
internista. On musi przeprowadzic
wszystkie badania morfologiczne i ustalic, czy jest to sprawa zlego
metablizmu,
jak funkcjonuje watroba, trzustka,nerki,woreczek zolciowy,tarczyca,
poziom glukozy, i.t.d..
Dokladna analiza Twojego ogolnego stanu zdrowia pomoze do ustalenia
przyczyny i
da prawidlowa wskazowke co do diety. W innym, przypadku mozesz sobie
zaszkodzic.

Pozdrawiam aga

6. Data: 2006-05-03 09:43:03

Od: "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]

Złociutka,
a gdzie są tacy lekarze dla "białej hołoty"?

dzdżownica

7. Data: 2006-05-03 10:07:00

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anatol Mroczek napisał(a):
> [...]
> zaszkodzic.
>

> Złociutka,
> a gdzie są tacy lekarze dla "białej hołoty"?

Nie wiem co masz na mysli piszac "biala holota". Podzielilam sie swoim
doswiadczeniem.
Przez dluzszy okres czasu stosowalam rozne diety z powodu nadwagi.
Mimo to ona sie utrzymywala. W ramach profilaktyki zdrowotnej kazdy
powinien, przynajmniej raz do roku
zrobic podstawowe badania morfologiczne. Ja w ten sposob dowiedzialam
sie o swoim wysokim poziomie cholesterolu i trojglicerydow. Takiego
stanu nie mozna zostawic, jesli
zalezy komus na zdrowiu. Mnie zalezy i postanowilam dalej sie
przebadac, pod
kierunkiem lekarza pierwszego kontaktu. Przy okazji wyszly inne
przyczyny, ktore mialy wplyw na nadwage w tym zla tolerancja na cukier
i weglowodany (dieta cukrzycowa).
A wiec wpierw ustalenie przyczyn, a potem zalecenie diety do
delikwenta.
Moze sie okazac, ze konieczne sa srodki farmakologiczne, ktore pomagaja
w utrzymaniu
prawidlowej godpodarki weglowodanowej i wizyty u innych specjalistow.
Bez znajomosci swojego organizmu nie mozna mowic o diecie, bo kazdy ma
inne powody i zapotrzebowanie. Co zas do dostepnosci do lekarza to mnie
wspiera lekarz pierwszego
kontaktu w rejonie. Nic odkrywczego "zlociutki". Pozdrawiam aga

8. Data: 2006-05-03 12:55:39

Od: "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Nie wiem co masz na mysli piszac "biala holota". Podzielilam sie swoim
> doswiadczeniem.

A "Przeminęlo z wiatrem" czytała?

> jesli zalezy komus na zdrowiu. Mnie zalezy i postanowilam dalej sie
> przebadac, pod kierunkiem lekarza pierwszego kontaktu.

No może są gdzieś prawdziwi lekarze...
Znaczy się, ci co jeszcze nie wyjechali.
Kilka lat temu pewien lekarz pierwszego kontaktu mi oświadczył na pytanie:
"czy pan tu będzie stałym lekarzem?"
- "ja to proszę pana mam spakowane walizki i tylko czekam, kiedy uchwalą
wejście do Unii"
Następnie "odpowiedzialnie" zmienił leczenie i tyle go widziałem.

no chyba, że ten pierwszy kontakt jest fascynujący... ??

Pan Anatol

9. Data: 2006-05-04 00:03:41

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 May 2006 11:15:30 +0200, =?iso-8859-2?Q?J=EAdrek?=
<a...@p...onet.pl> wrote:

>ograniczyć drastycznie tłuszcze zwierzęce, typu masło,śmietana,smalec
>ograniczyć drastycznie mięso wieprzowe i wędliny
>zacząć więcej się ruszać

Ruszac sie - i owszem. Z ograniczaniem tluszczy zwierzecych bym uwazal
bo mozna obnizyc zawartosc lekkiego cholesterolu a to skutkuje
kruchoscia naczyn krwionosnych...

A tak w ogole za odkladanie sie cholesterolu w organizmie
odpowiedzialne sa... weglowodany!. Jak sie organizm na okraglo zasila
glukoza (na ktora lekka skrobia ziemniaczana juz w gebie zaczyna sie
rozpadac) to organizm nie ma kiedy zabrac sie za przepalanie tluszczu
i ciezkich zlepow tluszczowych (a cholesterol to nic innego jak
poliglicerydy wyzszych kwasow karboksylowych czyli kwasow
tluszczowych, zwykle tluszcze to proste trojglicerydy kwasow
tluszczowych)

--
Darek

10. Data: 2006-05-04 08:41:27

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 May 2006 00:03:41 GMT, Waćpanna lub waćpan Dariusz K. Ladziak,
w wiadomości <news:44594016.9890461@news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> (a cholesterol to nic innego jak
> poliglicerydy wyzszych kwasow karboksylowych czyli kwasow
> tluszczowych, zwykle tluszcze to proste trojglicerydy kwasow
> tluszczowych)

Słucham? Cholesterol to jest zupełnie inna cząsteczka, gdzie Ty masz tam
poliglicerydy?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

na ognisku
Sos cytrynowy
makowiec drożdzowy
gołąbki mamowe